Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

lol
Porukka jauhanut 620 viestiä paskaa ja arvetenkin suurin osa ei edes tiedä monelta baatti lähtee :D

En ole seurannut tätä threadiä ekan viestin jälkeen. Voisiko joku (mr. referee?) referoida tämän ketjun informaatiosisällön? :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...Mun farkut ei kyl veny mihkään eli periaatteessa ihan turhaa..
Oikein, kaikille vaan seuraavanlaiset farkut jalkaan:

Pojkarna:
man-likes-tight-jeans.jpg


Och flickorna:
indaclubvol9summersunfrontfv3.jpg
 
Pitäskö ottaa farkunpaikkoja mukaan, noin niinkun selvitytymispakkaukseen jos vaikka ratkeavat siinä kasteessa venyessä?:eek:

Ei muuten anna meikäläisenkään housut periks :D

Oikein, kaikille vaan seuraavanlaiset farkut jalkaan

Voi luoja. Tosi nätit.

Löytypä kotikoneeltani matkanjärjestäjä Integrandin peräosastosta
otettu kuva :haart::kuola:

Oooooh, aika muhkee.
 
Jaa-a. Tässähän alkaa jo toivoa olevansa Turuus. Mutta sen kerran kun kotinurkilla jotain mielenkiintoista tapahtuu, olen aivan toisaalla leireilemässä...
 
hööh en nää tota nigsterin toista kuvaa.
 
Olisiko tänään pre-partyihin kiinnostuneita? Ollaan integrandin kanssa tänään illalla nahkahousut tanassa suxessin lähistöillä etkottelemassa.
 
^Mieli tekis. Olisin ihan riittävän ajoissakin jos kohta lähtisin ajamaan.
 
Mikäs estää? Polkase mopo käyntiin.
Tota :D. Mun jengi + Mik99(ehkä Ashta myös) ainaki on lähös, et sillee.
 
Ei nuo liput hukkaan mene. Nimittäin noilla pileteillä dymond pääsee asumaan laivan puhvettipöydän viereen koko ensi kuun ajaksi.

Ok, no mä annan sit pankkitilin nron johon voi laittaa mun osuutta vastaavan summan rahaa ;)
 
Mikäs estää? Polkase mopo käyntiin.
Fak, olis kyllä ollu asiallista päästä tunnelmaan jo tänään, mut saa jäädä. :rolleyes:

Tuotaaah Dymondilla on meirän liput. ei kai muita esteitä :D
Ei toikaan oo mikään este, äkkiäkkös noista eroon olis päässy.

Ok, no mä annan sit pankkitilin nron johon voi laittaa mun osuutta vastaavan summan rahaa ;)
Kaikki on halpaa, mistä rahalla selviää.

edit: :D ;) :hyper: :lol2:
 
Kertokaas joku paikallinen alkuasukas, että millä bussilla pääsee rautatieasemalta mahdollisimman lähelle Shamrockia (oliks se nyt toi samrokki se alottelupaikka - ei viitsis alkaa lukemaan threadia)

Vastaukseksi ei kelpaa, että kävele. Tiedän kyllä, että ei ois pitkä matka, mut kun EMMÄÄ JAKSA. En jaksa myöskään käyttää googlea selvittääkseni asiaa (mitä tekee jollain googlella kun pakkiskin on keksitty).

En puhu myöskään turkua ja ymmärtäminenkin on siinä ja siinä joten paikallisväestöltä asian kysyminen paikanpäällä voi olla hankalaa... :)

Näin muuten voin aihetta sivuten kertoa jo etukäteen, että en tule saamaan laivalla piNpukkaa koska olen saamaton epäsosiaalinen nyhverö ja erakoidun tärisemään yksikseni johonkin nurkkaan. Saatan tosin siemailla Shamrockissa sivistyneesti pienen lasillisen olutta rohkaisuksi...


:kippis1::dance::rock::hyvä::evil:
 
Kertokaas joku paikallinen alkuasukas, että millä bussilla pääsee rautatieasemalta mahdollisimman lähelle Shamrockia (oliks se nyt toi samrokki se alottelupaikka - ei viitsis alkaa lukemaan threadia)

Vastaukseksi ei kelpaa, että kävele. Tiedän kyllä, että ei ois pitkä matka, mut kun EMMÄÄ JAKSA. En jaksa myöskään käyttää googlea selvittääkseni asiaa (mitä tekee jollain googlella kun pakkiskin on keksitty).
Ei pääse oikein millään bussilla, helpoiten pääset taxilla. Tai vaihtoehtoisesti menet siihen rautatieasemaa vastapäätä olevalle dösäpysäkille, siitä pitäisi kaikkien bussien hurauttaa kauppatorin kautta.

Silti, helpoiten ihan aikuisten oikeesti pääsee kävellen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom