Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein, kaikille vaan seuraavanlaiset farkut jalkaan:...Mun farkut ei kyl veny mihkään eli periaatteessa ihan turhaa..
Pitäskö ottaa farkunpaikkoja mukaan, noin niinkun selvitytymispakkaukseen jos vaikka ratkeavat siinä kasteessa venyessä?
Oikein, kaikille vaan seuraavanlaiset farkut jalkaan
Löytypä kotikoneeltani matkanjärjestäjä Integrandin peräosastosta
otettu kuva :haart:
^Mieli tekis. Olisin ihan riittävän ajoissakin jos kohta lähtisin ajamaan.
^Mieli tekis. Olisin ihan riittävän ajoissakin jos kohta lähtisin ajamaan.
Mikäs estää? Polkase mopo käyntiin.
Tota :D. Mun jengi + Mik99(ehkä Ashta myös) ainaki on lähös, et sillee.Mikäs estää? Polkase mopo käyntiin.
Tuotaaah Dymondilla on meirän liput. ei kai muita esteitä :D
Ei nuo liput hukkaan mene. Nimittäin noilla pileteillä dymond pääsee asumaan laivan puhvettipöydän viereen koko ensi kuun ajaksi.
Fak, olis kyllä ollu asiallista päästä tunnelmaan jo tänään, mut saa jäädä.Mikäs estää? Polkase mopo käyntiin.
Ei toikaan oo mikään este, äkkiäkkös noista eroon olis päässy.Tuotaaah Dymondilla on meirän liput. ei kai muita esteitä :D
Kaikki on halpaa, mistä rahalla selviää.Ok, no mä annan sit pankkitilin nron johon voi laittaa mun osuutta vastaavan summan rahaa ;)
Ei pääse oikein millään bussilla, helpoiten pääset taxilla. Tai vaihtoehtoisesti menet siihen rautatieasemaa vastapäätä olevalle dösäpysäkille, siitä pitäisi kaikkien bussien hurauttaa kauppatorin kautta.Kertokaas joku paikallinen alkuasukas, että millä bussilla pääsee rautatieasemalta mahdollisimman lähelle Shamrockia (oliks se nyt toi samrokki se alottelupaikka - ei viitsis alkaa lukemaan threadia)
Vastaukseksi ei kelpaa, että kävele. Tiedän kyllä, että ei ois pitkä matka, mut kun EMMÄÄ JAKSA. En jaksa myöskään käyttää googlea selvittääkseni asiaa (mitä tekee jollain googlella kun pakkiskin on keksitty).
Ei pääse oikein millään bussilla, helpoiten pääset taxilla. .
Voi veljet. Jännää.