Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millä refe mennään??? Mä kylläkin sain auton JO. Että jos ei hirveesti tuliaisia nii mennäänkös sillä?

Töissä olon mukavuus on siinä että saa surffailla netissä päivät pitkät mutta ku näin lomalla ei riitä aika oikein mihinkää...:whip:

Mennään vaikka sun autolla.. meillä on perjantaina sauna-ilta... Laitoin kyllä "teho"-putken autoon just, että vois päästä lujempaa. Mutta kyllä Bemari on aina Bemari :D
 
Kun vain pääsis töihin että pääsis surffaan. Bimmerillä refe mennään sit.

Jos yhtään helpottaa ni voin lainata omaa katkaani että aamupalasillin hajun sormiin saa. Tärkeintä lienee se proteiinin määrä ei se laatu...

Eipä taida irrota näin aamutuimaan mitään fiksua juttua kun baarista kotio saapuu ja köllähtää pötkölleen. On tää raskasta, loma nääs... Kaks tuntia siihen että töihin kerkeette:whip:

Pitäiskö sanoa että tj-luku neljä taiko vähemmän... Enpä tiedä ku se on työläisten hommia... Huomenta vaan refe... kymmentä vaille seven aukeaa kioski että voit masennukseen ostaa munkin. Ehdin ensin.
 
Niinpä.. en päässyt kertomaan että kolme päivää jäljellä kun laskin oksennuksia Misukan hytin lattialta.:wtf:

Ja Motteri, nuo katkaravunkuoret tulevat vielä näyttelemään suurta osaa risteilyllä :hyvä:

Ja minä mitään munkkia osta.. sun läksiäis-munkit oli sen verran huonoja että on traumat vielä.. ;)
 
Mä en purjoo!!!! Se on Weakin hommaa.
Yritän välttää. PS: en ole kertaakaan purjonnu risteilyllä.

:dance:

Edit. Järkyttävää hypetystä muuten. Viimiset 6sivua varmaan pelkkää turhaa paskaa :D .
 
Hain junapiletit. Jos sipulia ja puuma haluaa koittaa saada samaan vaunuun ittensä; me ollaan vaunussa 3 mennessä ja takaisin päin nrossa 1.

LOL, vasta vähitellen alkaa havahtumaan siihen, että pitäs jonnekin lähtee lauantaina. :wtf:
 
Hain junapiletit. Jos sipulia ja puuma haluaa koittaa saada samaan vaunuun ittensä; me ollaan vaunussa 3 mennessä ja takaisin päin nrossa 1.

LOL, vasta vähitellen alkaa havahtumaan siihen, että pitäs jonnekin lähtee lauantaina. :wtf:

Ok, hyvä tieto :thumbs:
 
Piti muuten olla Bye, Bye beautiful... meni sekaisin Die, Die, Die my darlingin kanssa :hyper:


BTW, 2päivää jäljellä kun aamulla laskin miehet Taviksen hytissä :whip:
 
Jos sä kerran laskit ne miehet siellä Taviksen hytissä, niin olitko sä silloin itse kolmas mies, vaiko se toinen mies?
 
Jos sä kerran laskit ne miehet siellä Taviksen hytissä, niin olitko sä silloin itse kolmas mies, vaiko se toinen mies?

Siis... ne laskettiin silloin kun kuultiin kauheata älämölöä siellä ja laivaväki kävi avaamassa hytin oven.. siis siellä on kaksi random miestä.

:dance:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom