Toi ruoska kuvas jo vähän sitä tapaa. ;) Nii ja toisten pitää tehdä täällä töitäkin ni ei ehdi pitkin päivää netissä surffailemaan, NIH!! Ja sulla ei oo edes matoo. :jahas:hah! ja miten? aikanen mato linnun nappaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi ruoska kuvas jo vähän sitä tapaa. ;) Nii ja toisten pitää tehdä täällä töitäkin ni ei ehdi pitkin päivää netissä surffailemaan, NIH!! Ja sulla ei oo edes matoo. :jahas:hah! ja miten? aikanen mato linnun nappaa
Millä refe mennään??? Mä kylläkin sain auton JO. Että jos ei hirveesti tuliaisia nii mennäänkös sillä?
Töissä olon mukavuus on siinä että saa surffailla netissä päivät pitkät mutta ku näin lomalla ei riitä aika oikein mihinkää...:whip:
Niinpä.. en päässyt kertomaan että kolme päivää jäljellä kun laskin oksennuksia Misukan hytin lattialta.:wtf:
Yritän välttää. PS: en ole kertaakaan purjonnu risteilyllä.Mä en purjoo!!!! Se on Weakin hommaa.
Mä en purjoo!!!! Se on Weakin hommaa.
Hain junapiletit. Jos sipulia ja puuma haluaa koittaa saada samaan vaunuun ittensä; me ollaan vaunussa 3 mennessä ja takaisin päin nrossa 1.
LOL, vasta vähitellen alkaa havahtumaan siihen, että pitäs jonnekin lähtee lauantaina. :wtf:
Olisko jollain ottaa mankkaa messiin?
Olisko jollain ottaa mankkaa messiin?
Jos sä kerran laskit ne miehet siellä Taviksen hytissä, niin olitko sä silloin itse kolmas mies, vaiko se toinen mies?
Siis... ne laskettiin silloin kun kuultiin kauheata älämölöä siellä ja laivaväki kävi avaamassa hytin oven.. siis siellä on kaksi random miestä.
:dance:
Nii! Luolamiehet on luolassa!
Mut sää taidat jäädä rannalle.. :dance:
Aijaa? Miks?
No kun sää nainen et tiedä omaa paikkaasi. Saat puhua silloin vaan kun sua puhutellaan :hyvä: