Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

100m päässä Humalaistenkadulla Mäcrokin eestä kurvaa joku dösä shamrokin suuntaan, eli nappaa siitä.

Kiitoksia oikein paljon. Viitsiikö joku vielä kertoa, että mihin aikaan me saaraan siellä laivalla ruokaa eli moneltako se seisovapöytä on varattu..? Tarjoan ensimmäisenä vastauksen antaneelle tölkin huoneenlämpöistä kaljaa :D

Toki myös nigster ja MHK ansaitsivat tällä avuliaalla ohjeistuksella juuri vähintään tuopin Shamrockissa omalla kustannuksella.

Nyt alkaa olla jotenkin vähän semmoinen olo, että kalja vois vaikka maistua huomenna. Tänään 12 tunnin vittumainen päivä töissä vähillä yöunilla ja ilman kunnon ruokaa kun olin onnistu unohtamaan lompakon kotiin :curs:

:kippis1::kippis1::kippis1:

edit:

Olkaa siellä laivalla sitten yhtä sosiaalisia kuin täällä netissä.

Mähän jo lupasin, että en ole vaan tärisen yksin nurkassa...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarjoan ensimmäisenä vastauksen antaneelle tölkin huoneenlämpöistä kaljaa :D


Sanotaan vaikka klo 14.20.

Vastaus ei ole oikea mutta ei sen tarvikaan. Kilpailun ohjeissa ei mainita että palkintoon oikeuttavan vastauksen pitäisi olla validi. Kalja mulle.
 
KLO 16.00. Aika kysytty matkajärjestäjältä joten on 100% oikea. Seuraava kysymys. Nostetaanko panoksia vaikka yhteen viskilasilliseen/kyssäri?
 
KLO 16.00. Aika kysytty matkajärjestäjältä joten on 100% oikea. Seuraava kysymys. Nostetaanko panoksia vaikka yhteen viskilasilliseen/kyssäri?

Hmm.. Aika pahan pistit...

Seuraavaa kysymystä ei huomioida palkitsemisissa:
Pistetään kossulasillinen per oikea vastaus?

edit: Ehdin. Myöskään kyseiseen kysymykseen VASTAUKSESTA ei ole luvassa palkintoa!

toinen editti: Poistun koneelta loppuyöksi joten lisää kysymyksiä ei ole luvassa. Kilpailun järjestäjä pahoittelee mahdollista aiheuttamaansa mielipahaa ja lupaa lohdutuspalkinnoksi yhden omatekoisen kossu-batteryn, haalean/lämpimän :D
 
KLO 16.00. Aika kysytty matkajärjestäjältä joten on 100% oikea. Seuraava kysymys. Nostetaanko panoksia vaikka yhteen viskilasilliseen/kyssäri?

Hmm, muistelin että safkat ois lauantaina, mutta onkin siis sunnuntaina?
 
Hmm, muistelin että safkat ois lauantaina, mutta onkin siis sunnuntaina?

Mä en tiedä onko joku kattaus lauantaina, mut ei varmaan kukaan jaksaiskaan syödä niin myöhään mitä botski lähtee. Sit ei jaksais kato juoda ja sehän vasta katastrofi oliskin:D
 
5tuntia ja 32minuuttia ja ollaan shämrockissa.. mulla on ainakin pää vähän kipeä eilisestä... :D


minimarin neuvo venyttelystä kyllä oli hyvä. Tiukat farkut eivät välttämättä ole parhaimpia, vaan suosimme enemmän tosipieniä minihameita ja naru toppeja. Näillä vaatteilla voit vaikuttaa tuomariston päätökseen. Ja jos kasteen aikana lähtee vaatekappaleita pois auttaa myös se ehkä voittamaan erikoispalkinnon.

Nih.. ja rämpsytintä ei saa kukaan.. :hyvä:
 
Onko kellään tietoa miten noi tax free aukioloajat menee?
 
Onko kellään tietoa miten noi tax free aukioloajat menee?

Eikös ne yleensä aukea kun laiva lähtee satamasta ja ole auki puoleen yöhön. Ja sit sunnuntaina suunnilleen koko päivän auki.

edit: Sviiiik! Tuuksää leikkiin mun kans jo samrokkiin? :) :) :) :love:
 
Tykkääkö ketään naisista saunoa? Sunnuntaina olis varmaan aikaa mennä saunomaan, se voi olla kivaa krapulassa?? Mä taidan ottaa varuiks uikkarin mukaan:)
 
Tattista vaan! Saa tänään keskittyä olenaiseen eli :kippis1:. Ja huomenna voi sitten shoppailla. :thumbs:

-Edit- AT|: Kyllä me tullaan koko meidän jengin kans :haart:
 
Mä suksin taxfreehen heti ku pääsen paattiin. :KALIAAAAAAAAAA: :kippis1:
 
AT|: Kyllä me tullaan koko meidän jengin kans :haart:

Hyi! Jengitoiminta on pahasta. /me heristää Sviikille sormea isällisesti ja kurtistaa kulmia

Yritän ehtiä 15:11 junaan. Tekee tiukkaa... Se ois joskus vartin yli viis Turkkuses. Kiirekiirekiire... Pois koneelta, suihkuun, kaljaa, nam --->
 
miten sen mankan kans olikaan? mul tosiaan olis tollaset pöytästerkat jotka saa ängettyä urheilukassiin, mutta muut sais sitte ottaa hyviä levyjä kun kuulema mun musamaku ei oo niitä parhaimpia :(...no joo, kaliaa vastaan roudaan ne jos tarvii!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom