Miten noi liput maksetaan? Ja ketkä kaikki on nyt siis lähössä sillä junalla ja mikä juna?Jeps, eli piletit ostettu. Laitan maanantaina Dymondille menemään. Sutvikaa sitten keskenänne pre-meeting siellä juna-asemalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten noi liput maksetaan? Ja ketkä kaikki on nyt siis lähössä sillä junalla ja mikä juna?Jeps, eli piletit ostettu. Laitan maanantaina Dymondille menemään. Sutvikaa sitten keskenänne pre-meeting siellä juna-asemalla
Jeps, eli piletit ostettu. Laitan maanantaina Dymondille menemään. Sutvikaa sitten keskenänne pre-meeting siellä juna-asemalla
Onkos noi muuten nyt menopaluuliput? Millä junalla takas?16.03 junalla. Laitan privalla maksuista.
Onkos noi muuten nyt menopaluuliput? Millä junalla takas?
En oo oikeen messissä.Sä et oo oikein tainnu seurata. Se paluujunakin lukee tuolla.
;) :whip:"Asemaravintola (nyk. Eliel) on jaettu kahtia, ja käytävän toisella puolella on pelialue ja baari, jossa matkalaiset tai muuten vaan ravintolaan istahtaneet hörppivät olutta. Baarin puolelta saa myös väkeviä."
Mä huudan, että 15.30 lähtien Dymo istuu Elielissä tsadin possen piletit kourassa, tulkaa ku tuutte, ajoissa olis kiva tietty. Vipatkaa mulle privaa jos haluutte mun puhelinnumeron life lineksi eli jos kuvitteletten, ettette muuten löyvä. :D
;) :whip:
Voi sitä riemua kun satamassa olisi paljastunut tötterön olevan tikku.
:lol2::lol2::lol2::lol2:Voi sitä riemua kun satamassa olisi paljastunut tötterön olevan tikku.
:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:Voi sitä riemua kun satamassa olisi paljastunut tötterön olevan tikku.