Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä huudan, että 15.30 lähtien Dymo istuu Elielissä tsadin possen piletit kourassa, tulkaa ku tuutte, ajoissa olis kiva tietty. Vipatkaa mulle privaa jos haluutte mun puhelinnumeron life lineksi eli jos kuvitteletten, ettette muuten löyvä. :D

"Asemaravintola (nyk. Eliel) on jaettu kahtia, ja käytävän toisella puolella on pelialue ja baari, jossa matkalaiset tai muuten vaan ravintolaan istahtaneet hörppivät olutta. Baarin puolelta saa myös väkeviä."
;) :whip:

edit: saa sinne toki aikasemminkin mennä jos haluaapi.
 
Mä huudan, että 15.30 lähtien Dymo istuu Elielissä tsadin possen piletit kourassa, tulkaa ku tuutte, ajoissa olis kiva tietty. Vipatkaa mulle privaa jos haluutte mun puhelinnumeron life lineksi eli jos kuvitteletten, ettette muuten löyvä. :D

;) :whip:

Ail pii teer. Ehtii ottaa olusen siinä ja junamatkan voiki sit rampata vessas :D Voisin ehkä vipata privaaki jos syntyy tunnistusongelmia :D Mua ei oo vaikee tunnistaa, tää naama on niin nähty jo.
 
Se minun ehdottama 17 juna olikin Italian lahja maailman junateolisuudelle eli Pendolino. Pitäisi olla tarkempi.
Alkaa olla huolimattomuusvirheitä vähän liikaa.
Silloin kun Taicaviitta ehdotti että tulisin kertomaan hölmöjä juttujani sille sen vatsapäivänä, katsoin profiilista sukupuolen olevan NNN!
Melkein jo ehdotin jotain hierontaöljy juttuja, mutta onneksi näin sen kuvat.

Voi sitä riemua kun satamassa olisi paljastunut tötterön olevan tikku.
 
Onks ny niinq

spruce-bh.jpg


6.png
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom