Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja jotenkin mulla on muistikuva että Ashta ja Weak on lupautuneet vapaaehtoisiksi avustajiksi??
Mää en muista tollast luvanneeni... mutta maybe, maybe. (Jos se on samanlainen kuin Silkkaalihaksen :D )
 
Eli haluat jonkun alastoman miehen tanssimaan sun syliin?
No tietenkin naispuolinen suorittaja. Mutta emmää tiijä. Mielummin kyl katon vierest.
 
Voitte yrittää pakottaa, mut jos jotain tollast on luvassa niin voin toki harkita risteilyn kokonaan väliin jättämistäkin :)
Hahaha, samanlaista jännitystä oli viime kerrallakin ensikertalaisilla. Laivalla kuitenkin jengillä oli oikein hauskaa. Älä jännitä.
 
Voitte yrittää pakottaa, mut jos jotain tollast on luvassa niin voin toki harkita risteilyn kokonaan väliin jättämistäkin :)

Älä ny siel avaudu :D tuut mukaan, saat jääkaapilles täytettä ja pidät hauskaa junioreiden kustannuksella.

Ja kaikki viime reissulla kasteen kokeeneet eivät saaneet traumaattisia kokemuksia, eli ei se paha ole. Siinä on jopa palkinnot ;) :whip:
 
Älä ny siel avaudu :D tuut mukaan, saat jääkaapilles täytettä ja pidät hauskaa junioreiden kustannuksella.

Ja kaikki viime reissulla kasteen kokeeneet eivät saaneet traumaattisia kokemuksia, eli ei se paha ole. Siinä on jopa palkinnot ;) :whip:

En mä avaudu, mä vaan ilmotin miten asianlaita on. :)
 
Komppaan nigsteriä tässä.

[Provo]tuollaisia ne Helsinkiläis naiset on[/Provo] :D

Ottaisit mallia X:stä, siinä on urheiluhenkeä enemmän kuin tarpeeksi, tai Ashtasta...
Ei tytöt turhia valittele vaan pitävät hauskaa... :hyper:
 
Noi sun kaikki quotet ei liittyny ees samaan asiaan.
Ei tietenkään, mutta tähän aiheeseen ne liittyvät - ja se riittää.

Ei se "kaste" nyt tätä pahempi ainakaan ole...

Oppi_kaste.jpg


Meikäläinen voi suorittaa "kastamisen" vaikka allasosastolla. :hyper:
 
Mitkä mahtaa olla mahdollisuudet PÄÄSTÄ teidän mukaan risteileen? :hyper:Keneltä kaikilta kysytään lupaa?

Sit uimaosastolla kun lie tuo kaste ni onks pakko pitää uikkareita.:nolo:
Niin ja liittyykö tuohon kasteeseen jonnimoinen ehtoollinen ja syntien tunnustaminen. Jos ei osaa uida niin saako ite valita kädestäpitäjän. Saako muuten lastenaltaassa olla aikaihmisiä. Ajattelin vain että jos Refereen kanssa täytettäis allas ja otettais muutama coctaili...
 
Jos se strippari ei tuu mukaan, minun huutissa on 3 vapaata paikkaa.
Olikos se Finnjet, missä oli tangot hyteissä? Silloin olisi pitänyt olla strippari mukana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom