Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Jaaha ja sakki lisääntyy, meitä mattimyöhäisiä näköjään muitakin kuin minä :) lähtö lähenee...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tuo Motteri voidaan mukaan ottaa, mutta ei pääse meidän hyttiin... tulee liian hapokasta :D

BTW, eihän sulla nyt ole kuin yksi auto tällä hetkellä kun bimmer on korjauksessa :hyper:


Motterihan voi katsoa nuorempien perään.. eli sahaajan ja silkkaalihaksen kanssa vaan samaan hyttiin :whip:
 
Liian hapokkaalta taitaa joka hytissä tuoksua seuraavana aamuna...urk.
 
se on valitettavasti meikän kohdalla aina nuo laivareissut johtaneet aikaiseen ''nukkumaanmenoon'' ja seuraavan aamun tolkuttomaan väsymyksen tunteeseen, mutta yritän parantaa tapani...:rolleyes:

...eli lantraan batteryyn:D
 
Näyttää Hevi-Arikin olla mukana.. voi hitsi.. kaikki lohet menee kuitenkin kuolamaan sitä ja me muut saadaan viettää risteily edellisten tapaa.. :rolleyes:
 
Näyttäisi olevan :eek:

vko-22-ari-koivunen-netti.jpg
 
Näyttää Hevi-Arikin olla mukana.. voi hitsi.. kaikki lohet menee kuitenkin kuolamaan sitä ja me muut saadaan viettää risteily edellisten tapaa.. :rolleyes:

Ei pysty kyl tommosest pitkätukkasest rääpäleestä innostuu :D
 
Tosta kuvan tytöstä vois saada ihan nätin kun laittas meikkiä muuallekin kuin silmiin.
 
Luku 25 pärähti mieleeni tässä The Ehramia kauhoessani. Älkää kysykö miksi.
Ehram-purkissa on 25g proteiinia. Siitä varmaan tuli mieleen... :lol2: varmasti
 
Heittäkääs tsadin kimppakyytiläiset jotain mielipiteitä mikä teillä on katto mitä sais maksaa. Verratkaa vaikka junan hintaan joka on (ilman aleja) lienee 24€:n paikkeilla ees taas.

Meillä tulee ahdasta jos tutun kärryllä mentäis, josta tuolla aiemmin mainitsin.

Siinä on lisäksi semmonen homma, että jos mulle tapahtuu jtn ( :rolleyes:, edit: siis tuun kipeeks tms.), niin saatte keksiä jonkun muun konstin Tkuun, joten siinä mielessä fiksumpaa olis vuokrata pikkudösä, sitä kun voi ajaa kuka vaan.

2 hlöautoa (mä+joku?) on se myös vaihtis, mutta se tarkottaa myös esim. kahta kuskia.

edit2:

Tää pitää vissiin lienee kai ehkä paikkansa?

Misukka
sipulia
Snowbe
Jantu
jänkäkoira
Huu
puuma
Dymond
----------
yht. 7+1=8
 
Heittäkääs tsadin kimppakyytiläiset jotain mielipiteitä mikä teillä on katto mitä sais maksaa. Verratkaa vaikka junan hintaan joka on (ilman aleja) lienee 24€:n paikkeilla ees taas.

Edit: Millon sä oot viimeks liikkunu junalla? :D

Hki-Turku:
Pikajunalla hinta yhteen suuntaan 23,80eur.
Pendolinolla hinta yhteen suuntaan 30,90eur.
InterCityllä hinta yhteen suuntaan 26eur.

Opiskelijat tietty saa puoleen hintaan noi, mut mua ei huvita noin kamalasti maksaa junakyydistä.

Kyl mä oon edelleen sitä mieltä, että kimppakyydillä me päästään halvemmalla.

Siinä on lisäksi semmonen homma, että jos mulle tapahtuu jtn ( :rolleyes:, edit: siis tuun kipeeks tms.), niin saatte keksiä jonkun muun konstin Tkuun, joten siinä mielessä fiksumpaa olis vuokrata pikkudösä, sitä kun voi ajaa kuka vaan.

Yritäksä vihjailla, että sä et ookkaan koht enää lähös? ;)

2 hlöautoa (mä+joku?) on se myös vaihtis, mutta se tarkottaa myös esim. kahta kuskia.

Onks jollain tähän jotain sanottavaa? Mulla ei ole autoa kovin lähellä :D

Tää pitää vissiin lienee kai ehkä paikkansa?

Misukka
sipulia
Snowbe
Jantu
jänkäkoira
Huu
puuma
Dymond
----------
yht. 7+1=8

Mun osalta ainakin :D
 
Edit: Millon sä oot viimeks liikkunu junalla? :D
No en ihan vähään aikaan ja eikä mene omasta taskusta mun junailut joten ei jää hinnat mieleen. Muistaakseni tsekkasin mitä juna mahtaa maksaa kun joku oli menossa junalla tuolla threadin alkuvaiheissa. Luulin tsekanneeni menopaluun tuolloin.

Kyl mä oon edelleen sitä mieltä, että kimppakyydillä me päästään halvemmalla.
Juu. Mut mikä se kipuraja on sitte, parit opiskelijat kuitenniin ilmeisesti mukana. Ei toi vuokraaminen kuitenkaan ihan ilmasta ole.

Vaihtikset:

a)20
b)25
c)30

Menopaluu hinnat, sisältäen kaiken.

Yritäksä vihjailla, että sä et ookkaan koht enää lähös? ;)
No e, tuli vaan mieleen.

Onks jollain tähän jotain sanottavaa? Mulla ei ole autoa kovin lähellä :D
Joku oli kyllä tuolla alkuvaiheessa valmis kuskaamaan, en jaksa ettiä kuka se oli.

2 autoa ei vaan ole se kaikista siistein vaihtis, koska ei hlöautossa mitään bileitä pidetä. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom