Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Osassa hyteistä on tosiaan tilaa. Jos hyttikamuille sopii niin tietysti nämä mattimyöhäiset mahtuvat mukaan. Sopikoot sitten keskenään maksuista tmv palveluksista.

Laittakaapa privalla tietoa ylimääräisistä mahdollisimman pian niin saadaan pois päiväjärjestyksestä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ex-Tavis tuossa eilen suostutteli meikää mukaan, joten missäs sivulla mahtaa viimeisin hyttijako näkyä..en jaksa koko trediä kelata :) Tyttöjen hyttiin tahtoisin, poikien en uskalla.:eek:

E: edellisellä sivulla näkyy olevan :D eli joko ex:n jne kanssa tai Misukan hyttiinkin vissiin mahtuisin?? Niin ja kädenvääntöön en ala, viime laivareissulla meni olkapää.....
 
Niin ja buffet miulle :)
 
1. hytti (C)
- Ashta (aamiainen + buffet)
- Ex-Tavis (buffet)

2. hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman
- Jantu (aamiainen + buffet)
- Sami81 (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee (aamiainen + buffet)
- Nigster (buffet)

6. hytti (B)
- taicaviitta (aamiainen + buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Mik99

8. hytti (B)
- Misukka (buffet)
- sipulia
- puuma (aamiainen + buffet)

9. hytti (B)
- CO1CA (buffet)

10. hytti (C)
- weak
- Snowbe (buffet)
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

11. hytti (C)
- dymond (aamiainen + buffet)

12. hytti (B)
- Huu (aamiainen)

Tää kai on viimesin voimassaoleva?

Ex-Tavis tuossa eilen suostutteli meikää mukaan, joten missäs sivulla mahtaa viimeisin hyttijako näkyä..en jaksa koko trediä kelata :) Tyttöjen hyttiin tahtoisin, poikien en uskalla.:eek:

E: edellisellä sivulla näkyy olevan :D eli joko ex:n jne kanssa tai Misukan hyttiinkin vissiin mahtuisin?? Niin ja kädenvääntöön en ala, viime laivareissulla meni olkapää.....

Ihanaa muru ku lähet :love:
 
Jipii!:hyper: Näistä laivareissuista ei kyllä ikinä seuraa mitään hyvää. Aina sitää vannoo että edellinen reissu oli viimeinen...Viime kerrasta viisastuneena en ota aamiaista :D Kun piti käydä lepäämässä kesken ruuan kokoomisen...
 
Loistava päätös Paukku79 :thumbs:!

Jos Misukka haluaa yöpyä yksin, niin kyllä meidän hyttiin vielä mahtuu. Tosiaan kysehän on siitä, että kunhan kamat vaan saa jonnekin. Eihän sinne nyt nukkumaan mennä, joten mitä väliä jos on vähän ahtaamman puoleista siellä hytissä.
 
Loistava päätös Paukku79 :thumbs:!

Jos Misukka haluaa yöpyä yksin, niin kyllä meidän hyttiin vielä mahtuu. Tosiaan kysehän on siitä, että kunhan kamat vaan saa jonnekin. Eihän sinne nyt nukkumaan mennä, joten mitä väliä jos on vähän ahtaamman puoleista siellä hytissä.

Yöpyä yksin? Onhan siellä jo sipulia ja puuma messis... :eek: Paukku tulee mun viekkuun :love:

Edit: Paukku saa kyl ihan ite päättää mihin kamansa viskaa ;)
 
Misukka: HUPS. Mähän en tarkistanutkaan tilannetta. :arvi: Nyt Paukku79 saa luvan päättää, kun molempiin hyttiin pääsisi tosiaan mukaan.

Vai pitäisikö ratkaista tilanne niin, että Misukka ja mä ratkaistaan kysymys keskenämme perinteisin keinoin?... :evil:

:lol2:
 
Misukka: HUPS. Mähän en tarkistanutkaan tilannetta. :arvi: Nyt Paukku79 saa luvan päättää, kun molempiin hyttiin pääsisi tosiaan mukaan.

Vai pitäisikö ratkaista tilanne niin, että Misukka ja mä ratkaistaan kysymys keskenämme perinteisin keinoin?... :evil:

:lol2:

Heheheeee, kädenväännöllä vai halaillaanko vaan? ;)
 
Heheheeee, kädenväännöllä vai halaillaanko vaan? ;)

Esimerkiksi. :lol2:

Näin vain jostain kumman syystä sielujeni silmin sellaisen tilanteen, että kaksi naista ottaa kunnon matsia keskenään. Tappelua kolmannesta naisesta (tai tässä tapauksessa kolmannen kohtalosta laivalla) :D
 
mitvit, tapellaanko musta vai kuvittelenko mä?? tätä ei ookaan tapahtunu aikoihin:D Mulle käy ihan kumpi hytti vaan, mutta saattaa olla että Misukka jutteli jo tuossa keväällä tästä niin jos vaikka sinne hyttiin sitten :) Kun ekaks kerkes :D
 
Näin vain jostain kumman syystä sielujeni silmin sellaisen tilanteen, että kaksi naista ottaa kunnon matsia keskenään. Tappelua kolmannesta naisesta (tai tässä tapauksessa kolmannen kohtalosta laivalla) :D

Hullu :evil:





:lol2:

mitvit, tapellaanko musta vai kuvittelenko mä?? tätä ei ookaan tapahtunu aikoihin:D Mulle käy ihan kumpi hytti vaan, mutta saattaa olla että Misukka jutteli jo tuossa keväällä tästä niin jos vaikka sinne hyttiin sitten :) Kun ekaks kerkes :D

Uuuuh beibi, et tiedä mihin joudut *wirrrrrrn*
 
Mahdanko sittenkään uskaltaa..? Misukka, saat kyytiä laivalla!:whip:
 
mitvit, tapellaanko musta vai kuvittelenko mä?? tätä ei ookaan tapahtunu aikoihin:D Mulle käy ihan kumpi hytti vaan, mutta saattaa olla että Misukka jutteli jo tuossa keväällä tästä niin jos vaikka sinne hyttiin sitten :) Kun ekaks kerkes :D

Tottakai! :nöyrtyy kohtaloonsa: :itku:

:D

Tästäpä heräsikin mieleeni seuraava kysymys: Montakohan muuta samanlaista draamaa tässä tullaankaan käymään joko ennen risteilyä, sen aikana tai sen jälkeen? Risteilyhän voi jättää jälkeensä vaikka kuinka monta särkynyttä sydäntä.

Ps. Nyt vois mun osalta loppua tämä tämän ketjun spämmäys näillä huonoilla jutuillani. :rolleyes:
 
Tästäpä heräsikin mieleeni seuraava kysymys: Montakohan muuta samanlaista draamaa tässä tullaankaan käymään joko ennen risteilyä, sen aikana tai sen jälkeen? Risteilyhän voi jättää jälkeensä vaikka kuinka monta särkynyttä sydäntä.

Ps. Nyt vois mun osalta loppua tämä tämän ketjun spämmäys näillä huonoilla jutuillani. :rolleyes:

Must tuntuu että tätä spekuloidaan sitten risteilyn jälkeen. Toiset keskenään, toiset omilla tahoillaan ja toiset ei ollenkaan :D
 
Tottakai! :nöyrtyy kohtaloonsa: :itku:

:D

Älä välitä, ei kukaan omassa hytissään kuitenkaan kökötä. Yleensä se menee niin, että kaikki herää seuraavana aamuna jostain samasta kasasta jonkun hytistä tai hyttikäytävältä. :)

Ja se lihasten jumeksissa oleminen on jotain aivan mahdotonta. Kun on väännetty sitä kättä ja kannettu kaveria laivan rappusissa niin terve. :lol2:
 
Niin ja buffet miulle :)

Jepjep, laitetaan tuohon Asthan ja taviksen hyttiin. Hoidelkaa maksut keskenänne. Hyttihän oli 40e joten 6,7e annat kumpaisellekin...tai miten ikinä homman hoidattekin. Laitatko privalla nimen + syntymäajan.

edit: jaa menitkin tuonne misukan hyttiin. Noh, samahan tuo..maksukin pysyy suunnilleen samana.

1. hytti (C)
- Ashta (aamiainen + buffet)
- Ex-Tavis (buffet)
- Paukku79 (buffet)

2. hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman
- Jantu (aamiainen + buffet)
- Sami81 (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee (aamiainen + buffet)
- Nigster (buffet)

6. hytti (B)
- taicaviitta (aamiainen + buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Mik99

8. hytti (B)
- Misukka (buffet)
- sipulia
- puuma (aamiainen + buffet)

9. hytti (B)
- CO1CA (buffet)

10. hytti (C)
- weak
- Snowbe (buffet)
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

11. hytti (C)
- dymond (aamiainen + buffet)

12. hytti (B)
- Huu (aamiainen)
 
Niin laitetaan tännekin vielä nohevan kansalaisen huomio. Eli jos noita jälki-ilmoittautumisia tulee niin kerätään reiluuden nimissä myös heiltä sviitti-maksu. Ei kuitenkaan aleta palauttelemaan roposia muille vaan ostellaan noilla jotain yleishyödyllistä..syötävää/purtavaa/strippiesitystä yms..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom