Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Mitkä mahtaa olla mahdollisuudet PÄÄSTÄ teidän mukaan risteileen? :hyper:Keneltä kaikilta kysytään lupaa?

Sit uimaosastolla kun lie tuo kaste ni onks pakko pitää uikkareita.:nolo:
Niin ja liittyykö tuohon kasteeseen jonnimoinen ehtoollinen ja syntien tunnustaminen. Jos ei osaa uida niin saako ite valita kädestäpitäjän. Saako muuten lastenaltaassa olla aikaihmisiä. Ajattelin vain että jos Refereen kanssa täytettäis allas ja otettais muutama coctaili...

Jänkhä mies mukaan.. ei saatana :hyper:

Jätä mut rauhaan jo, vainoot mua jo töissäkin niin pirusti... :D

EDIT: Mukaan vaan.. kyllä yks pomo mukaan vielä mahtuu
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos se strippari ei tuu mukaan, minun huutissa on 3 vapaata paikkaa.
Olikos se Finnjet, missä oli tangot hyteissä? Silloin olisi pitänyt olla strippari mukana.

huu on kyllä ihan häiriintynyt, on saanu nauraa mahan ihan kramppiin noille sun jutuille. pitääkin alkaa miettiä sun palkkaamista mun pt:ks vatsapäivinä. :lol2:
 
Mikäs nyt on tytöillä, kun muutamaan päivään ei ole kuulunut valitustas jostain asiasta??? :D ;)

Tytöt kun valittaa vain aiheesta. ;) (Eikä luonnollistikaan nyt ole aihetta.)
 
No joo ei kyllä. Rauhaa. Laivalla voitte sitten painia.
Onneksi siellä on vaan kaste, eikä esimerkiksi ns. Martinlaaksolaista polttari partaa.
Kaikki lähettäisi mc:lle tupon häpykarvoitustaan ja Refe tekisi niistä parran. Lisäisi yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Ei pitäisi kaikkia ajaa, siitä tehdään parta, ei hääpukua+laahusta.
Ja nykyäänhän on muotia pitää sellaista leukapartaa. Minun silmääni semmoiset näyttää naisen alapäältä. Joskus olen kysynytkin " mistä kohtaa leukaa pissa tulee?" Ehkä olen vaan kateellinen, kun itsellä parta ei kasva kunnolla ja mun pää taas näyttää miehen siltä. Pussit ja kaikki.
 
Jos tuon tulkitsin oikein, niin Huu suorastaan vittuili mulle :hyper: Mutta ei haittaa... taas se haittaa ku naiset yrittää taas jostain tyhjästä alkaa valittamaan ;) onko sitä pakko aina keksiä valituksen aiheita?? :rolleyes:
 
Refereen parta näyttäis naisen tussulta:hyper: Ei helvattu, vähintäänki jonnimoiselta DDR:n naiskiekontyöntäjän TUHERO. Ei vaiskaan. Tai jos oikeastaan miettii nii kyllä:lol2: EI SAA PILKATA, on se miehinen. Oikein miesten miehen parta:love:

Nim. herra numero 47 rintakarvoineen...
 
Joo ei mittään vittuilua.
Näen jo sen.
Kaikilla Pakkiksen miehillä on ns. poskiparta.
Sitten mennään hissiin ja hissi pysähtyy.
Poskiparrat " Huu".
Huu: ???
P: "mikäs se alapää juttu oli?"
Huu: "mikä juttu?"
P: "tiedät hyvin."
H: "hei katsokaa mikä tuolla menee!" Apuuva.
Nostan juttujeni tasoa.
 
Tässähän se pointti tulikin. Eli jos ei ole aihetta valittaa, sellainen kyllä keksitään. :lol2:

Se on naisten juttu, et sä ymmärrä kuitenkaan. ;)

Kaikki lähettäisi mc:lle tupon häpykarvoitustaan ja Refe tekisi niistä parran. Lisäisi yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Ei pitäisi kaikkia ajaa, siitä tehdään parta, ei hääpukua+laahusta.
Ja nykyäänhän on muotia pitää sellaista leukapartaa. Minun silmääni semmoiset näyttää naisen alapäältä. Joskus olen kysynytkin " mistä kohtaa leukaa pissa tulee?" Ehkä olen vaan kateellinen, kun itsellä parta ei kasva kunnolla ja mun pää taas näyttää miehen siltä. Pussit ja kaikki.

Refellä on jo käsittääkseni tuollain leukatuhero. Seksikkään siitä tekee tämä kuvaus. :jahas:

Jos tuon tulkitsin oikein, niin Huu suorastaan vittuili mulle :hyper: Mutta ei haittaa... taas se haittaa ku naiset yrittää taas jostain tyhjästä alkaa valittamaan ;) onko sitä pakko aina keksiä valituksen aiheita?? :rolleyes:

Oonks mä ymmärtäny jotain väärin? Sullehan kuuluu vittuilla... Ja valittaa :evil:
 
Omg. Koht enää kuukaus jäljel. Very, very nice indeed.
 
Tj32 vai?
 
Mulla on "kesäloma" just tollon. Tulisin johonki hyttiin jos joku ottais. Ei väliä onkos tyttöjen... Hö hö.

Olen tällänen tavallinen hetero vaikkakin omistan pitkän letin. Koskaan en ole kuppiin sylkeny ja tulen toimeen kaikkien kanssa. Nii ja sinkku. 32v. Oma talo, kaks kissaa ja bimeri ja Dart. Musiikkimaku sen mukainen. Kaks duunia että kaiken saa maksettua... Opiskelija(okl tekninentyö TK12). Lempi juoma kola jallulla höystettynä tai oikeastaan toisinpäin.

:eek: Vaikka näyttää joltain deitti ilmotukselta nii olisin lähdössä pitään hauskaa samanmoisia harrastuksia harrastavien kanssa.

Refe mut tietää kyllä mutta älköön tuo tieto olko syy evätä mut reissusta:D
 
Refe mut tietää kyllä mutta älköön tuo tieto olko syy evätä mut reissusta:D
Onneksi lisäsit tuon loppuhuomautuksen, sillä tuo "Refe mut tietää" ei todista juurikaan mitään. ;)

Mikäs siinä, mukaan vaan. Mä en vaan kovin mielelläni enää kolmatta ottaisi tohon meidän koppiin, koska Refessäkin on jo tarpeeksi kestämistä (ja nyt jo ahdasta).

Kyllä, TJ 32.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom