Ei kuitenkaan aleta palauttelemaan roposia muille vaan ostellaan noilla jotain yleishyödyllistä..syötävää/purtavaa/strippiesitystä yms..
Joo, kyllä tissit on aina tissit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kuitenkaan aleta palauttelemaan roposia muille vaan ostellaan noilla jotain yleishyödyllistä..syötävää/purtavaa/strippiesitystä yms..
hei mihis noi bufeet maksetaan? ja se sviitin osuus?
joo näimpä taas :D
Mä luulen, että Refe asetti tämän kyseisen ikärajan vain - ja ainoastaan - meikäläiselle vittuilakseen. You bastard! :lol2:Se voi aiheuttaa pahennusta nuoremmissa kun sviittiin tulee siksi hetkeksi ikärajaksi 24vuotta... ;)
Pitkällisesti asiaa harkiten, päätin muuttaa ikärajan 23vuodeksi... :D
Mutta sitten huomasin että Paukku on ensikertalainen... joten... :whip:
Ja laivalla olisi oktoberfist ja humppaa.
No, humppaHuu pitää päästää irti...
Mä oon tästä ensikertalaisuudesta kuullutkin jotain huhua. Ja miten must tuntuu ettei oo kivaa olla tän porukan mukana ekaa kertaa...??
Joudutaan Misukan kanssa kärsimyksiin:itku:
Hmmm... jos on halua ja tahtoa, voi ottaa kasteeseen ottaa osaa myös pareittain. Ensikertalaiset vaan ilmoittaa kenen kanssa haluaa tehtävän tehdä, niin se onnistuu :D
Mulle joku ihQ tyttö!!
Mitähän tuo mahdollinen kaste sitten pitää sisällään? Vedetään sipulian kanssa pingviinitanssi ni eiks se oo sillä kuitattu? :D