Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hei mihis noi bufeet maksetaan? ja se sviitin osuus?
 
Kaikki maksut vaan tänne päin, toivottavasti buffetissa on vielä tilaa. Oli aikaisempi kattaus jo täynnä. Klo 15 kattaukseen on nyt varattu muut paitsi mattimyöhäiset.
 
Sovittiin ircissä, että Paukku maksaa oman osuutensa sviitistä tissit näyttämällä. Miehillä ei ainakaan liene mitään sitä vastaan... :whip:
 
joo näimpä taas :D
 
Pitkällisesti asiaa harkiten, päätin muuttaa ikärajan 23vuodeksi... :D


Mutta sitten huomasin että Paukku on ensikertalainen... :hyper: joten... :whip:
 
Pitkällisesti asiaa harkiten, päätin muuttaa ikärajan 23vuodeksi... :D


Mutta sitten huomasin että Paukku on ensikertalainen... :hyper: joten... :whip:

Mä oon tästä ensikertalaisuudesta kuullutkin jotain huhua. Ja miten must tuntuu ettei oo kivaa olla tän porukan mukana ekaa kertaa...??:rolleyes:

Joudutaan Misukan kanssa kärsimyksiin:itku:
 
Ja laivalla olisi oktoberfist ja humppaa.
No, humppaHuu pitää päästää irti...

Köh, oktoberFIST. :jahas:

Mä oon tästä ensikertalaisuudesta kuullutkin jotain huhua. Ja miten must tuntuu ettei oo kivaa olla tän porukan mukana ekaa kertaa...??:rolleyes:

Joudutaan Misukan kanssa kärsimyksiin:itku:

:itku:
 
Hmmm... jos on halua ja tahtoa, voi ottaa kasteeseen ottaa osaa myös pareittain. Ensikertalaiset vaan ilmoittaa kenen kanssa haluaa tehtävän tehdä, niin se onnistuu :D
 
Mää yritän parhaani draaman aiheuttamisessa...:evil:


... Mulla on pieni pelko, et mulla ois musta silmä risteilyn jälkeen (Misukka, jos pystyt olemaan tyynenä koko risteilyn, tarjoan kaljan :D )
 
Mitähän tuo mahdollinen kaste sitten pitää sisällään? Vedetään sipulian kanssa pingviinitanssi ni eiks se oo sillä kuitattu? :D
 
Mitähän tuo mahdollinen kaste sitten pitää sisällään? Vedetään sipulian kanssa pingviinitanssi ni eiks se oo sillä kuitattu? :D

Liian uteliaat saavat suorittaa kahteen kertaan :D Nih!

Ja jotenkin mulla on muistikuva että Ashta ja Weak on lupautuneet vapaaehtoisiksi avustajiksi??
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom