Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on ihan epistä kun jatkot on etkot ja tsadilaisilla kiNppakyydeistä periaatepäätös. Kaikkihan ei etkoille lähe kuitenkaan.

kiNppakyytiporukalle omat etkot tsadissa, kuka uskaltaa järjestää? :hyper:
 
Turkulaisetpa ne sitten on vetäny ittesä jo perjantaina niin överiin, ettei pysy mukana meiningeissä sitten laivalla enää. Me tullaan tsadista sitten raikkaina ja täysissä voimissa! :kippis1:



ps. Plus nauretaan paskasta naurua. Ainakin Weakille.




;)
 
Turkulaisetpa ne sitten on vetäny ittesä jo perjantaina niin överiin, ettei pysy mukana meiningeissä sitten laivalla enää. Me tullaan tsadista sitten raikkaina ja täysissä voimissa! :kippis1:



ps. Plus nauretaan paskasta naurua. Ainakin Weakille.




;)

Komppaan sipalii ;)
 
Kyllä tässä itse kukin jo kaipaakin hieman lepoa. Mä taidan ottaa ainakin rauhassa perjantain.

TJ on kaiketi tasan 50!
 
Turkulaisetpa ne sitten on vetäny ittesä jo perjantaina niin överiin, ettei pysy mukana meiningeissä sitten laivalla enää. Me tullaan tsadista sitten raikkaina ja täysissä voimissa! :kippis1:



ps. Plus nauretaan paskasta naurua. Ainakin Weakille.




;)
Paskat. Helposti menee kaks päivää. Pitää olla tarkkana ettei mee kolmaskin ;)
 
Joo ei kyllä.
Noin 12 vuotta/kiloa sitten lähettiin kanssa laivalle Turust.
Juna Helsingistä jotain seiskaa aamulla. Olin lämmitellyt koko yön.
Laiva lähti noin 10:n aikaan "sieltä". Oltiin otettu kuppia junassa,
ja alkoi jo vähän keikkua. Laivalla katottiin monelta disco aukee.
Disco auki 23.00
!!!!!
Discoon päästiin vaikka puhuttiin jotain keski-vuoristo kiinaa.
Ehkäpä juon muutaman perjantaina kun vähän jänskättää.
Mutta en etkoile. Kotinurkissa ei sikailla.
Eikun . Näin vanhempana haluan uutta sisältöä elämääni. Elamänsisältöä uusista harrastuksista. Nähdä uusia trendejä ja muotia jo tyylinsä löytäneelle miehelle. Jne...
 
Nyt tuon HUU:n tekstit alkavat sisältää sen verran eksotiikkaa, että tarvitsee varmaan alkaa välttämään nukahtamista julkiselle paikoille perse pystyssä :hyper: ;)

Ei paljoa enää...
 
Nyt tuon HUU:n tekstit alkavat sisältää sen verran eksotiikkaa...
No kieltämättä alkaa olla jo melko levotonta.
Huu sanoi:
Näin vanhempana haluan uutta sisältöä elämääni.
Niin minäkin, vaikka olen vasta 23. Tosin en ole varma mitä tuo Sinun sisältösi pitää sisällään. :) Harrastuksia on nääs monia...

Lähenee.... 45 enää.
 
LOL!!!!...Mikä välikategoria mäkin tuossa olisin :hyper: ????
 
Siis Miehet + X.. eli oot sen verran voimakas ja omaat kokemusta miesten kanssa kädenväännöstä niin saat Kunnian osallistua miesten sarjaan :rolleyes: ;)

Luulen siltin että treenaaminen laivalla rajoittuu hauiksen pudotussarjoihin sekä eräillä aerobisen kasvattamiseen... :D
 
HEIHEIHEI! Mie voitin vitosluokalla kaikki ala-asteen pojat kädenväännnössä, enkö pääse miehien sarjaan? :hyper:

Eihän niistä ajoista ole kuin hetki, eikä laivalle mukaan tulevat miehet varmastikaan ole vahvempia kuin ne ala-asteen pojannassikat..



Tämä oli sitten vitsi. :love: Mie väännän vaan Misukkaa irti Viikin kurkusta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom