Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää sit vissiin osallistun naisten sarjaan... :rolleyes:
 
tota mikäs sarja mulle sit ois? ku mä oon aina hävinny kaikille tytöillekki joskus ku ollaa kättä väännetty ... ehkä mä voisin vääntää itteäni vastaa, oikee vastaa vasen käsi :hyper:
 
Ashta, sulla on salaiset aseet millä voitat kaikki miehet vaikka samaan aikaan :rolleyes:

Pitääkin panostaa tuohon painonnostoon niin pääsen superraskaaseen takas, eli +120kg... :D
 
Ashta, sulla on salaiset aseet millä voitat kaikki miehet vaikka samaan aikaan :rolleyes:

Pitääkin panostaa tuohon painonnostoon niin pääsen superraskaaseen takas, eli +120kg... :D

Taidan olla yksin tossa +120kg sarjassa ja silti hävitä noille höyhensarjalaisillekin :jahas:
 
Mä en ainakaan väännä enää kenenkään kanssa, ikinä. Joskus kännipäissään väännellyt enemmänkin ja seuraavana päivänä on kädet niin jumissa ettei ole tosikaan. Parempi siis jättää ne vääntelyt suosiolla.

Jotain muuta voin kyllä vääntää. :david:
 
Mä en ainakaan väännä enää kenenkään kanssa, ikinä. Joskus kännipäissään väännellyt enemmänkin ja seuraavana päivänä on kädet niin jumissa ettei ole tosikaan. Parempi siis jättää ne vääntelyt suosiolla.

Luitakin voi paukkua ;)
 
Mitä? Joko Weakki pääsee baariin sisälle, ettei poket kyseenalaista henkkareiden paikkaansapitävyyttä? :)
Ilmeisesti. Toivotaan ettei tollast päivää tuu ikinä :rolleyes:
 
Nyt tulikin tuosta Jantun kysymyksestä mieleen, että meidän (Ashta ja tavis) hyttiin on tulossa kolmas naispuolinen vahvistus, ja me ollaankin jo jaettu hytin kustannukset kolmeen osaan. Ilmeisesti siis jos joku suostuu ottamaan sinut samaan hyttiin, pääset kyllä mukaan?
 
Oon ite varannut jo mutta kaverin puolesta kyselin. Eli siis paikkoja on kuitenkin vielä jälellä?
 
1. hytti (C)
- Ashta (aamiainen + buffet)
- Ex-Tavis (buffet)

2. hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman
- Jantu (aamiainen + buffet)
- Sami81 (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee (aamiainen + buffet)
- Nigster (buffet)

6. hytti (B)
- taicaviitta (aamiainen + buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Mik99

8. hytti (B)
- Misukka (buffet)
- sipulia
- puuma (aamiainen + buffet)

9. hytti (B)
- CO1CA (buffet)

10. hytti (C)
- weak
- Snowbe (buffet)
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

11. hytti (C)
- dymond (aamiainen + buffet)

12. hytti (B)
- Huu (aamiainen)

Tässä on joku hyttijako, eli ainakin meidän hytis näyttäis olevan tilaa vielä yhdelle. Oli kai kysymys naisesta?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom