Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin puolestani luvata, ettei kukaan ole perään huutelemassakaan. :piis:Mä voin luvata että en oo tulossa!
Nopeasti laskettaessa huomataan että meillä tulee olemaan 4miestä ja 3naista ottamassa osaa kasteeseen :D
Ja ennenkuin joku alkaa mussuttamaan että ei halua, niin viime vuonna osallistuneet voivat varmaan kertoa että tämä ei tule olemaan paha setti.
No jaa...aika ennalta-arvattu:D
niiin.. näin niille oululaisten huuteluille tuppaa käymään.. eli jäädään pois reissusta ;)
TJ jotain
Sumu, ei kai sun edellinen reissu nyt niin kauhee ollu
Toivotan risteilylle osallistuville henkilölle infernaalista krapulaa ja saatanallisia morkkiksia :D
Tuossa on vaan se vaara, että se lähtee käsistä (kuten se 95 %:n varmuudella lähteekin).Krapula lähtee sillä millä se on tullutkin. Tosi amatöörimaista kieriä tuskissaan punkassa, kun voi ottaa korjaussarjaa ja parantaa itsensä.
Tuossa on vaan se vaara, että se lähtee käsistä (kuten se 95 %:n varmuudella lähteekin).
E: Jos tällä kertaa koettaisi edes ottaa hieman rauhallisemmin. :jahas:
Btw. kuka on lähdössä perjantaina Turun yöelämään ottamaan tuntumaa?? :kippis1:
Tää on ihan epistä kun jatkot on etkot ja tsadilaisilla kiNppakyydeistä periaatepäätös. Kaikkihan ei etkoille lähe kuitenkaan.Btw. kuka on lähdössä perjantaina Turun yöelämään ottamaan tuntumaa?? :kippis1:
Pitää paikkansa.Minä! Weak on automaattisesti lähdössä, joten siltä ei tarvii ees kysyä. Ja ehkä SilkkaaSulkijalihastakin tulee...