Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

Pääsinpäs vihdoin takaisin kotiin. Eikai siinä mitään, kiitoksia osallistujille ja järjestäjille! Jatkot jäi tosiaan aika tyngäksi, kun iski VÄSY, mutta ei se mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsinpäs vihdoin takaisin kotiin. Eikai siinä mitään, kiitoksia osallistujille ja järjestäjille! Jatkot jäi tosiaan aika tyngäksi, kun iski VÄSY, mutta ei se mitään.
Ai väsy iski siellä vasta, ettei yhtään aikasemmin sentää?

Jep, keväällä sit kymppiin kaikki mukaan :D Mie oon ainaki lähdössä.. pitää yrittää korjata tää tän kertainen lipsahdus kun sammahdin jo aika aikaisessa vaiheessa.. ups.
Ethän sä edes sammunut vaan vapaaehtosesti mielummin kömmit peiton alle kuin kuuntelit meitä... :D

raipatti, no joo, vittu mie en es tajunnu miten te sinne hyttiin yhtäkkiä pääsitte ja sit se Weakki heitti nesteet sinne lattialle.. ja Cheden mielestä mä olin vaan säälittävä.. mut ei menny ihan putkeen se homma.

Integrandilta pitää pyytää anteeks, valehtelin törkeesti, että tulisin muka takas sinne discoon. Höpöhöpö, mulle iski kuolema ja lähin vessan kautta hyttiin :D

No ehkä hieman kuittailin, mutta en mitenkään pahalla tarkoittanut ;)

Lähetään tsekkaileen tätä paikallista yöelämää ja pistetään paremmaks!!

Ai väsy iski siellä vasta, ettei yhtään aikasemmin sentää?
Kyllä se oli juuri se lopullinen niitti. Aikaisemminkin oli ehkä hieman pikku väsyä päällä... :D

edit. Chede: ja pelataan sitä Wiitä, mikä jäi kuitekin sitten tekemättä! Musta tuntuu, että se maskottihemmo sekoitti mun pään niin kovin, että unohtu täysin toi pelailu :haart: .

raipatti, no joo, vittu mie en es tajunnu miten te sinne hyttiin yhtäkkiä pääsitte ja sit se Weakki heitti nesteet sinne lattialle.. ja Cheden mielestä mä olin vaan säälittävä.. mut ei menny ihan putkeen se homma.

Integrandilta pitää pyytää anteeks, valehtelin törkeesti, että tulisin muka takas sinne discoon. Höpöhöpö, mulle iski kuolema ja lähin vessan kautta hyttiin :D
Eipä tuo haittaa. 99.9% naisista yleensä lähtee minuutin jutustelun jälkeen "vessassa käymään" :lol2:

Tää palautuminen ottaa vähän enemmän aikaa aina joka risteilyn jälkeen.. en edes uskalla ajatella XX-risteilyä... toisaalta XXX-risteily kuulostaa hyvälle :pano:

Niin ottaa, mistähän moinen johtuu...

Sinäänsä ihan hyvä juttu, että seuraava risteily on vasta keväällä - ei näistä muuten ehdi palautumaan. Varaan kuitenkin ekan kylpemisvuoron sviitistä ja ottaisinkin mielummin jonkun muun sinne kaveriksi kuin Refen (siis ihan vaan vaihteluksi). Tosin se oli empiirinen tutkimus, että mahtuuko siljan sviitin poreammeeseen kaksi raavasta miestä. Mahtui, ihan hyvinkin vielä. Eikä tarvinnut olla edes lusikassa.

Seuraavaa siis odotellessa. Kiitos kaikille kanssamatkustajille, etenkin tytöille (ja kiintiölepakolle).

PS. Integrandi & MHK, se hot sauce todellakin kulkee kropan läpi, se eilinen vessareissu ei nimittäin ollut sieltä miellyttävimmästä päästä.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Viime yön liskodisko oli muuten pahimmasta päästä ever.

..
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Viime yön liskodisko oli muuten pahimmasta päästä ever.

Tuo ei johdu viinasta vaan todennäköisesti niistä n.3500:sta merenelävästä mitä buffetissa söit. Ne kostavat vielä haudan takaakin tuon syöpöttelyn...:evil:

edit. Chede: ja pelataan sitä Wiitä, mikä jäi kuitekin sitten tekemättä! Musta tuntuu, että se maskottihemmo sekoitti mun pään niin kovin, että unohtu täysin toi pelailu :haart: .

Mulle kävi vähän samoin. Seuraavalla kerralla sit. Kandee valmistautuu jo siihen häviöön, vaikka oonkin pelannut vaan tappopelejä mut kai mä siinä tenniksessäkin pärjäisin.

Kiitos kaikille kanssamatkustajille, etenkin tytöille (ja kiintiölepakolle).

Eikö lepakot oo tyttöjä kun piti erikseen mainita? ;)

Viimeksi muokattu:
Noniin, nyt kun jokainen taistelija/taistelijatar on päässyt puntaroimaan tapahtumia ja kertaamaan niitä hiljaa mielessään, on aika summata vähän risteilyä.

Omaan blogiini jo pikaisen päivityksen laitoinkin, mutta jatketaan täällä.

Jos joku vielä empii X-risteilylle lähtemistä, niin varmasti kaikki uudetkin tällä IX:llä mukana olleista voivat vahvistaa, että mukaan todellakin kannattaa lähteä - vaikka vähän kauempaakin (kysykää vaikka Mik99:ltä, vaikkei hän tällä reissulla ollutkaan). Iltahan meni kutakuinkin kuten kuvailin aiemmin, pienillä muutoksilla toki, kuten asiaan kuuluukin. Aika väsynyttä porukkaa kylläkin (siis kirjaimellisesti), sillä suuri osa simahti perjantaina jo ennen aamun sarastusta. Weak ja elasto varmaan hyytyivät siitä posedownista, eli heille se annettakoon anteeksi. Side notena toivon myös, että shrimp selvisi kulttuurishokista ja uskaltaa myös jatkossa tulla turkuun. Voidaan sit kimpassa stikkailla vaikka stebuja kannelta.

Anyway, liian vähän oli porukkaa jatkamassa lauantaina, tosin siellä vasta väsyneitä oltiinkin jo. Ensi kerralla siis enemmän jekkubatteryä niin jaksaa taas pidempään. Tässä vaiheessa sitä aina toivoo, että olisi itsekin jäänyt lauantaina kotiin, kun tuntuu nämä krapulat kestävän joka kerta pidempään ja pidempään. Mutta kai tämä tästä taas voitoksi kääntyy.

Seuraavaksi siis Silja Line ja sviitti. Dresscode on miehillä jonkin sortin puku ja naisilla kaiketi joku ihq mekko. Näin sitä jotenkin suunniteltiin. Itse ajattelin näin ennakkoon suosia jotain 80-luvun Miami Vice -tyyppistä ratkaisua. Tähän tyyliin:

miami-vice-dj-pmta.jpg

X:ää odotellessa. :dance2:

Chede sanoi:
Eikö lepakot oo tyttöjä kun pii erikseen mainita?
Se oli lähinnä erikoismaininta, pahoittelen epäselvää ilmaisua.

Eikös sitä Karibiaakin joku ehdottanu seuraavaksi risteilyksi?:dance:

Voi saatana, Nigster vei tulevan ideani, kun valkoisen Vice-asuni olisin itekin laittanu päälle..:D

Eikös sitä Karibiaakin joku ehdottanu seuraavaksi risteilyksi?:dance:
Tunnustan olevani syypää tähänkin.

Ja laita sä vaan tuo valkoinen, mä vetäisen tuollaisen marjapuuron värisen. :D

Edit. Tuolla karibialla on toki myös hintansa. Kestoa noilla on yleensä ~2 viikkoa, ja hintaa lähemmäs 3k€.

Kaikki äkkiä varamaan Thaimaan matkoja, että saa hommattua kymppiristeilylle kunnollisen puvun... mistähän löytäisi pinkin puvun?? :D

Tunnustan olevani syypää tähänkin.

Ja laita sä vaan tuo valkoinen, mä vetäisen tuollaisen marjapuuron värisen. :D

Sovittu! Ja sä et tarvi kuin vähän kevätaurinkoa lisää niin värityskin on kohdillaan tohon "rooliin" :D

Edit. Tuolla karibialla on toki myös hintansa. Kestoa noilla on yleensä ~2 viikkoa, ja hintaa lähemmäs 3k€.

Nooh, eiköhän se hinta siinä vaiheessa putoa kun kerätään vähän lisää possea mukaan ja Integrandi tiedustelee matkan hintaa 2000:lle pakkislaiselle...:dance2:

Epsanjansta vaan sellane 200-300 neliön "mökki" vuokralle uima-altaineen yms. Eikä ees maksa paljoo isolla porukalla. Viikko siellä leikkimässä rantaleijonia ja hommaamassa rusketusta pintaan kesää varten. Ylittää kyllä laivabudjetin reilusti, mutta kaikki on vaan järjestelykysymyksiä.

Olen nyt mesetellyt sen maskottihemmon kanssa tovin, ja hän lupasi lainata pukuansa. Eli Weak on sitten Viikkarin mikäolikaankissamaskotti. Puku se on tuokin...

Joo, hyvä tietää tosta pukujutusta(jostain syystä oli päässyt unohtumaan...),niin voipi suunnitella etukäteen pukua. Ensikerralla nukun vaikka väkisin vaikka jonkun toisen hytissä, että oikeasti jaksaa jatkoillakin hillua!

edit. Chede: olen jo tehnyt Excelillä treenipäiväkirjan "Wii battle of the centuries" -kisaa varten.

Mä rupeen nyt sit panostaan johonki kivaan pikkumustaan mekkoon.

Ja mites, eiks me sit ens kerralla, jos mennään "vaan" laivalle, nii vuokrata allasosasto omaan käyttöön?? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom