Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai väsy iski siellä vasta, ettei yhtään aikasemmin sentää?Pääsinpäs vihdoin takaisin kotiin. Eikai siinä mitään, kiitoksia osallistujille ja järjestäjille! Jatkot jäi tosiaan aika tyngäksi, kun iski VÄSY, mutta ei se mitään.
Ethän sä edes sammunut vaan vapaaehtosesti mielummin kömmit peiton alle kuin kuuntelit meitä... :DJep, keväällä sit kymppiin kaikki mukaan :D Mie oon ainaki lähdössä.. pitää yrittää korjata tää tän kertainen lipsahdus kun sammahdin jo aika aikaisessa vaiheessa.. ups.
Kyllä se oli juuri se lopullinen niitti. Aikaisemminkin oli ehkä hieman pikku väsyä päällä... :DAi väsy iski siellä vasta, ettei yhtään aikasemmin sentää?
Eipä tuo haittaa. 99.9% naisista yleensä lähtee minuutin jutustelun jälkeen "vessassa käymään" :lol2:raipatti, no joo, vittu mie en es tajunnu miten te sinne hyttiin yhtäkkiä pääsitte ja sit se Weakki heitti nesteet sinne lattialle.. ja Cheden mielestä mä olin vaan säälittävä.. mut ei menny ihan putkeen se homma.
Integrandilta pitää pyytää anteeks, valehtelin törkeesti, että tulisin muka takas sinne discoon. Höpöhöpö, mulle iski kuolema ja lähin vessan kautta hyttiin :D
..
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Viime yön liskodisko oli muuten pahimmasta päästä ever.
Saatat hyvinkin olla oikeassa.Tuo ei johdu viinasta vaan todennäköisesti niistä n.3500:sta merenelävästä mitä buffetissa söit. Ne kostavat vielä haudan takaakin tuon syöpöttelyn...:evil:
edit. Chede: ja pelataan sitä Wiitä, mikä jäi kuitekin sitten tekemättä! Musta tuntuu, että se maskottihemmo sekoitti mun pään niin kovin, että unohtu täysin toi pelailu :haart: .
Kiitos kaikille kanssamatkustajille, etenkin tytöille (ja kiintiölepakolle).
Se oli lähinnä erikoismaininta, pahoittelen epäselvää ilmaisua.Chede sanoi:Eikö lepakot oo tyttöjä kun pii erikseen mainita?
Tunnustan olevani syypää tähänkin.Eikös sitä Karibiaakin joku ehdottanu seuraavaksi risteilyksi?:dance:
Tunnustan olevani syypää tähänkin.
Ja laita sä vaan tuo valkoinen, mä vetäisen tuollaisen marjapuuron värisen. :D
Edit. Tuolla karibialla on toki myös hintansa. Kestoa noilla on yleensä ~2 viikkoa, ja hintaa lähemmäs 3k€.