Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
16:22 lähtee mun juna Jyppilästä, ja vielä vähän jännää kun joudun juoksemaan suoraan muista hommista junaan, menee vähän tiukille.. :D

Ääkks, 16.10 junalla weakin kanssa kohti turkusta :hyvä:
Kyllä!

Me tullaan joko Börsseniin tai sitten käydään hakemassa parit halvat kebut eräässä toisessa paikassa ensiksi. :kippis1:

Haluaisko joku raahata chipsit ja kortit mukaan tällä kertaa? Olen muistaakseni ollut muulina joka ikinen kerta.

Poks, eka aukes (siis heradrinkki tietty).

Nyt vaikenen, pistän kamat kasaan ja porhallan Shämrockiin.

Jee, ollaan jossakin Vaasan ja Turun välillä. On tää nykytekniikka ihmeellistä, autostakin voi surffata pakkiksella :rolleyes:

Me aletaan juomaan vasta laivalla :D

Bärkules, ois pitäny lähteä mukaan. Alkaa jalkaa vipattaa kun lukee teidän alkufiilistelyjä! Pitäkäähän hauskaa :kippis1: :dance2:

Nonniin, risteilyt risteilty. Kiitokset vaan kaikille mukana olleille. Krapula oli melko käsittämätön taas, mutta nyt nopeasti uuteen nousuun ja jatkojen kautta kaupungille. :kippis1:

MAHTAVA REISSU! :hyper:
Kotimatkalla Vaasaan, hiukan harmitti kun ei voinut jäädä jatkoille Turkuun.

Tosi kivoja tyyppejä kaikki ja hauskaa riitti. Ensi vuonna varmasti mukana, jos enää huolitaan :D
Ainakin pääsin tavoitteeseeni (neljän promillen känni), ens kerral vois juoda vähä rauhallisemmin... :rolleyes:

Mulla on jonkin verran kuvia, niitä voi kysellä halutessaan, jos tietää osuneensa kameran eteen!

Kiitoksia täältäkin kaikille messissä olleille! Kyllä vaan matkanjohtaja duunas hyvät kinkerit:)
Harmi kun ei voinu jatkaa iltaa tänään, mutta ensi kerralla niin pitkän kaavan kautta kuin mahdollista..:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom