Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

Ja mites, eiks me sit ens kerralla, jos mennään "vaan" laivalle, nii vuokrata allasosasto omaan käyttöön?? ;)

Meillä maksavilla asiakkaillahan on kovasti ollut ehdotuksia vuosien aikana uusista aktiviteeteistä laivamatkailuun mutta jostain syystä matkanjärjestäjä ei saa koskaan hommattua meille edes pientä poreammetta :whip:

EDIT: siljalla taitaa olla muuten sviitti jossa on poreallas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Side notena toivon myös, että shrimp selvisi kulttuurishokista ja uskaltaa myös jatkossa tulla turkuun. Voidaan sit kimpassa stikkailla vaikka stebuja kannelta.
Kulttuurielämys se oli pikemminkin kuin shokki! On tämä Suomi niin kaunis ja kulttuuririkas maa, kuin ulkomaille olisi saapunut.
Dresscode on miehillä jonkin sortin puku ja naisilla kaiketi joku ihq mekko. Näin sitä jotenkin suunniteltiin.
No siis jos tää oli oikeasti niinkun tosissaan, niin mä en ehkä pysty tulemaan seuraavalle risteilylle, sillä taisteluravut eivät tunnetusti käytä hameita.

Karibialle mä en haluu lähtee, mut Silja pore-/uima-altaineen ja dress codella sopii hyvin :)

Saakin jo alkaa miettimään pikkumustavaihtoehtoja... Kotelomekkoa vai jotain muuta :rolleyes:

Kannattaa käydä alkuillasta vähä lepäämäs hytis, nii jaksaa aamuun asti hienosti :D

Juu, eiköhän pidättäydytä siinä siljassa ja sviitissä kuitenkin. Voihan sen allasosaston tunniksi-pariksi silti vuokrata, tuskin se enää paljon extraa maksaa...

Pitänee sitten rauhassa suunnitella sitä virallista ohjelmaa tuonne X - risteykselle. Itsehän olen jo ehdottanut ohjelmaksi X- tavis Classic - kisaa naisille, jossa kilpaillaan leveä selkä - posekisa. Ja dresscode - naisille cocktailpuku, iltapuvun helmoihin häviävät ne paksut pohkeet ja suonikkaat reidet... :D

Kaikille jotka epäilevät että nämä ovat jotain sisäpiirin juttuja voin kertoa että eihän se niin mene. Jotkut nyt vain ovat aktiivisia tapaamaan - koska meno on aina vain mukavampaa. Tämän voin kertoa 8 Turku-risteilyn ja yhden VIP-risteilyn kokemuksella. (Puhumattakaan muista miiteistä ja kimppatreeneistä) Jos ujostuttaa tulla mukaan niin sitten vain omalla seudulla miittiä pystyyn, kummasti niissä aina viihtyy. Mutta miksi keksiä pyörä uudestaan, kun on Turkuristeilyt? :haart:

Joo siis todellakin! Mieki lähin mukaan niin etten ketään etukäteen tuntenut tai edes naamaa tunnistanut. Ja en kadu hetkeekään et mukaan lähin! Ihan loistava reissu ja tunsin kyllä oloni HYVIN tervetulleeksi :)

Todellakin.

Risteilyllä on sen verran leppoisa meno, että ei sieltä kukaan ole lähtenyt tyytymättömänä pois.
Ja vaikka tuntuu tulla uuteen porukkaan tuntemattomana, niin ei se paha setti ole, kysykää vaikka Raipatilta, se raahattiin melkein laivalle :D

Oli sitten kohtalaiset jatkot itsellä.. tili miinuksella :hyvä:

Oli sitten kohtalaiset jatkot itsellä.. tili miinuksella :hyvä:
Tuohan kielii vain onnistuneesta reissusta.

PS. MHK, seuraavat bisset/fisut yms. menee sun piikkiin. :whip: Tosin paikan ei tarvitse olla sama (studio).

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. En varmasti ryyppää ennen seuraavaa kertaa.

Joo, ei siellä ensikertalaiset syrjinnän kohteeksi joudu :)
Tosin kannattanee opiskella hieman venäläisestä kirjallisuudesta, ettei missaa parhaita bileitä ;) Hahhahah..

Miehille suositellaan partaa!

Weak, mihin käyttöön sä haluut sen vertailukuvan? :D

tää oli jo laittoman huono ... :)

Älä viitti, opit kuitenkin paljon lisää Tolstoista! :jahas:

Täältä myös vahvistus, että ensikertalaisenakin pääsi oivasti mukaan porukkaan! :)

Vaikka osa vaikuttikin ensin aika "pelottavilta" (Refe varsinkin :D ), niin kyllä hetken päästä juttu luisti jo mukavasti!

... tää mua hymyilyttää vieläkin :D

Qan sanoi:
Noh siis harvemmin tollanen nollat taulussa kuuluu mun repertuaariin. Oon paljo hiljasempi kännissä ku selvänä, eli en varmaan edes juo paljoo!

Älä viitti, opit kuitenkin paljon lisää Tolstoista! :jahas:

Täältä myös vahvistus, että ensikertalaisenakin pääsi oivasti mukaan porukkaan! :)

Vaikka osa vaikuttikin ensin aika "pelottavilta" (Refe varsinkin :D ), niin kyllä hetken päästä juttu luisti jo mukavasti!

Mitä sinä nainen yrität sanoa?? :itku:

En mää voi sille mitään että oon tälläinen.. meidät on luoja luonut tänne maan päälle vaeltamaan sellaisina kuin me ollaan :rolleyes:

En mää voi sille mitään että oot :kuola: :thumbs: niin mulla siinä vaiheessa menee :evil: vaihde päälle.. riittikö selitykseksi?? ;)

Refe pelottava? :D En kyllä oo hetkeekään pelänny. Semmoinen lutunen 120kg nallekarhu... kunhan ensin heittää muutaman puukon. Eihän risteiyilstä tulisi mitään ilman kantavaäänistä herra tirehtööriä.

... tää mua hymyilyttää vieläkin :D

Tossa on kyl totuuden siemen! Mutt hei, joskus pitää poiketa tavoistaan ja ja ööö :hyper:

edittiä. Enhän mä paljoo juonut, liian nopeesti vaan :D

Mä kyl Refelle sanoisin sen verran, et sulla on toi verbaliikka jotenki eksyny sormiin. Että kun sun on tarkotus sanoo naiselle että onpas sulla nätti bärse tai kivat tissit, niin et osaa oikeestaan suutas avata, vaan sun kädet sit ilmasee sen sellasilla näppärillä kourimisliikkeillä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom