- Ikä
- 37
En tiiä :D. Kyllä sen sitten tietää, kun sitä eniten tarvii.Weak, mihin käyttöön sä haluut sen vertailukuvan? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä :D. Kyllä sen sitten tietää, kun sitä eniten tarvii.Weak, mihin käyttöön sä haluut sen vertailukuvan? :D
Mä kyl Refelle sanoisin sen verran, et sulla on toi verbaliikka jotenki eksyny sormiin. Että kun sun on tarkotus sanoo naiselle että onpas sulla nätti bärse tai kivat tissit, niin et osaa oikeestaan suutas avata, vaan sun kädet sit ilmasee sen sellasilla näppärillä kourimisliikkeillä :D
Mitä sinä nainen yrität sanoa?? :itku:
En mää voi sille mitään että oon tälläinen.. meidät on luoja luonut tänne maan päälle vaeltamaan sellaisina kuin me ollaan
En mää voi sille mitään että oot :thumbs: niin mulla siinä vaiheessa menee :evil: vaihde päälle.. riittikö selitykseksi?? ;)
Pitäskö mun nyt tuntee oloni jotenki tosi imarrelluksi?? :D Mut bonukset sulle siitä, että tanssiessa et kourinu. Koska tanssi on vakava asia.
Mä kyl Refelle sanoisin sen verran, et sulla on toi verbaliikka jotenki eksyny sormiin. Että kun sun on tarkotus sanoo naiselle että onpas sulla nätti bärse tai kivat tissit, niin et osaa oikeestaan suutas avata, vaan sun kädet sit ilmasee sen sellasilla näppärillä kourimisliikkeillä :D
...ja mua? ;)Se koskee vain sua :whip: :D
Sen verran hauskalta kyllä kuulostaa nuo reissut, että pitää varmaan ottaa asiaksi yrittää jollakin keinoin raahautua mukaan seuraavaan koitokseen. Olettaen, että se sopii aikataulullisesti työn+koulun yhdistelmään :D
Kyllä nuo varmasti aika hyvin saa puljattua aikatauluhin kun niin hyvissä ajoin tulee ajankohta tietoon. Psyykeen kannaltahan nuo reissut eivät sovi kenellekään :D
Juuri oman neitsytmatkan traumoja psykiatrille selittäneenä voin suositella, että ehdottomasti kannattaa lähteä mukaan! :dance2: :D
No eipä tuo(kaan) huono asuvalinta olisi, sellainen ns. sihteerilook.Ensi risteilyllä mun mekko on nilkkoihin asti ja hiukset tiukasti nutturalla :jahas:
(not)
No eipä tuo(kaan) huono asuvalinta olisi, sellainen ns. sihteerilook.
Itsehän ajattelin pukeutua hylkeeksi, voisin toimia samalla laivan maskottina.
Nimenomaan! Taidankin alkaa työstämään hyljepukua... Voin myös pyytää söpöjä poikia juottamaan mua pillilläHylkeenä ei oo myöskään väliä jos on huomattavan tukevassa humalassa ja vetelee pitkin käytäviä vaakatasossa Lisäksi voi ottaa käyttöön luonnonsuojelukortin ja saattaa löytää henkilökohtaisen suojelijan.
No, mielummin toki vain polviin saakka. Tosin sekin voi sitten mystisesti vaikka lyhentyä illan edetessä.Mhh, en oo koskaan nähnyt sihteerillä hametta nilkkohin asti, polviin vaan :jahas:
Jes, eli ens risteilyllä mulla päällä musta hame polviin asti, valkoinen kauluspaita ja hiukset nutturalla. Loppuillasta voi sit avata hiukset silleen hidastettuna samalla kun kauluspaidan ylimmät napit on mystisesti kanssa avautuneet.
Ei ku perkeles, luvassahan oli ihqcoctailmekkodresscode, täytyy säästää sihteerileikit muihin tilanteisiin :whip:
Käy, sillä ehdolla, että eltsu pukeutuu sitten siihen mekkoon.Mä oon nyt todella vahvasti vastaan tota dresscodea, ahdistaa jo valmiiksi. Mä pukeudun sitte mieheks jos ei muuten pääse teidän rajujen direktiivien läpi.