Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

Nyt kotona här i Vasa.

Kiitos mahtavasta risteilystä, porukka oli mahtavaa!

Pienimuotoisesti soi humppa päässä kotimatkalla, mutta ei sen anneta haitata. Ehkä ensi kerralla päästään myös jatkoille asti :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos rakas Intergrandimme. Ette pettänyt taaskaan! Kiitos hyvästä reissusta! :D

Mua jäi kyllä vähän harmittamaan se aamupalabuffa kun siellä ei ollu pekonia. Karjalanpiirakatkin oli kylmiä ja kovia. Ens kerralla kyllä taas Siljalle. Siellä kaikki on astetta tasokkaampaa. Onneksi pääsin tämän järkytyksen jälkeen rentoutumaan vanhusten kanssa bingoon heti aamusta ja sen jälkeen taxfree-myymälään ostamaan lapsenlapsille tuliaisia.

Reissu oli kyllä muuten mahtava niin kuin aina. Kiitoksia kaikille!

Sori elasto kun grillasin sun sukkia. Katkis anto luvan ;)

Itsehän podasin koko viime yön, tobleroonejen merkeissä!

Karsea ja odotettu olo :urjo:

Laatureissu jälleen kerran vaikka pitääkin yhtyä elastoon ja antaa noottia aamiaispekonien puuttumiselle. Ensi kerralla menemme ilman muuta toisen yhtiön kalustolla.

Kovat oli taas porukan jatkopuheet la-illaksi. Loppujen lopuksi jatkopöydässä oli istumassa 6 haukottelevaa taistelijaa valittamassa kovaa elämää. "Lähdetään mieluummin pe-iltana laivalle, että voidaan lauantaina vetää kunnon jatkot" :lol2:

Juu, olo on karmea. Se oli tosin tiedossa.

Hyvä keikka jälleen, mutta seuraavaksi vaihteeksi siljalle. Eiliset jatkottelutkin jäivät tosiaan aika lyhyeen, sillä ei vaan jaksanut enää.

loistoreissu kyllä oli. Ensi kerralla uudestaan :D

hieman hutera olotila vieläkin, bussissa matkustaminen ei oikein ole mukavaa tällä hetkellä... Kiitokset yösijan antajallekkin...

Kiitos ja anteeksi.. :D

Epävirallinen ruma kiintiölesbo kuittaa, kotona ollaan. ;)

Kiitti kaikille, ens kerralla (mahdollisesti) ehkä ehditään jatkoillekin asti.

Epävirallinen ruma kiintiölesbo kuittaa, kotona ollaan. ;)

Kiitti kaikille, ens kerralla (mahdollisesti) ehkä ehditään jatkoillekin asti.
Heh, sun oliskin epävirallisena kiintiölepakkona pitänyt olla eilen vielä turussa, käytiin nimittäin myös homobaarissa.

HEI how are you HEI how are you HEI how are you
:hyper:

Kiitos koko köörille, huippu reissu jälleen kerran!

Hyvin sujui jatkot meikäläisen osalta. Ensimmäiselle jatkopaikalle vielä selvisin, toisen välillä kävin lataamassa kännykkää ja hoitamassa pikaisimmat tarpeet himassa... lopputuloksena että herään aamuyöstä sipsipussi kainalossa. Akkukin oli latautunut. :D
Eli akuuteimmat näköjään ainakin tuli hoitoon.

Vähän tuntuu kuin nyt voisi ottaa pari päivää rauhallisemmin...

Kairakin on viimein väsyneenä laskeutunut takaisin Jyväskylään. Nukuin lähes koko junamatkan, onneks oli suora yhteys eikä tarvinnu lähtee Tampesterissa vaihteleen.

Helevetin hieno reissu, Refe on sit ens kerralla siinä kunnossa että heitetään perunajauhot tanssilattialle ja vedetään koko ilta humppaa, tangoo, valssii jne. Nyt oli se säpi-jalka siinä vähän tiellä... ;)

Mulla jäi se laivayö vähä semmoseksi jännäksi kun niitä shotteja rupes uppoomaan aika hyvään tahtiin.. Mut onneks oli hauskaa kuitenkin!! Muistetaan että ne kebAAAAAbeläimet asuu siellä toffeepuun latvassa. Ja buffetin Janne-tarjoilija oli ihan yggönen :D

Ens keväänä uusiksi, meikä on messissä.
T.Eksynyt lammas

Kyllä sai näistä kahesta sivusta taas naurut ottaa uusiks :D

Nyt on alkaa porukan muistaa edes kasvoilta, niin seuraavalla kerralla onkin jo helpompi tulla mukaan. Täytynee tässä alottaa tiukka säästökuuri niin saa keväälle sit puvun päälle ja pääsee mukaan. nyt vaan fotoja odotellessa :worship:

Huuuh ... tääki selvis vihdoin ja viimein kotiin :) Piti käydä vähän sukuloimassa eli kiitos vaan mika ku suostuit ottamaan tän kyytiin :)

Tällä risteilyllä tuli kyllä räkätettyä enemmän ku tarpeeks ja jopa mun kohdalla tanssiminen jäi vähän vähemälle (mitä vittua). Tosin eipä siellä discossa tarvinu ku yrittää seisoa paikallaan ni sai jo ihan nättejä muuvsseja aikaseks :D

Nyt tekis mieli pizzaa, täytyy varmaan hakee kohta (täytteinä kinkku, salami ja kebAAAAAbliha)

Kiitosta vaan kaikille loistoreissusta, mä rakastan teitä kaikkia :haart:

Haikeana lueskelee näitä teidän viestejä täällä! Mä lupaudun ens risteilylle mukaan tässä ja nyt! :puntti:
Jep,iteki lueskelin tätä trediä ja vitutti,että huomasin tän vast nyt liian myöhään.Onkos seuraava viel tän vuoden puolel?:dance:

Jep,iteki lueskelin tätä trediä ja vitutti,että huomasin tän vast nyt liian myöhään.Onkos seuraava viel tän vuoden puolel?:dance:

Mä oon pari kertaa itse ollut mukana ja ei voi kuin suositella! Yleensä nämä on järjestetty syksyllä ja keväällä eli ensi kertaa mahtanee mennä ensi vuoden puolelle...:(

Jep, keväällä sit kymppiin kaikki mukaan :D Mie oon ainaki lähdössä.. pitää yrittää korjata tää tän kertainen lipsahdus kun sammahdin jo aika aikaisessa vaiheessa.. ups.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom