Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elasto on harjotellut koko illan jo. Eiköhän riitä kuule!

Olkaahan kiltisti ja pitäkää hauskaa! Mä olen taas jälleen kerran tapani mukaan töissä perjantain ja lauantain ;)

TJ 0! Tänään!

nolla.jpg

:dance: jeah. Harmi vaan, kun taas tuli nukuttua huonosti. Toivottavasti ei tule väsy kesken illan.

Jihuu! Tänään taas lähdetään. Nähdään satamassa, jonne toivottavasti juuri ja juuri ehdin junalla :)

Don´t panic. Laitetaan Weak ja SilkkaaLihasta vetämään Posedowni terminaalin aulassa, niin kukaan ei mene sisälle laivaan ja kapteeni ei lähde, niin et myöhästy... :dance2:

tätä tahtia en edes selviä Turkuun nukkumatta :curs:

Aika säälittävää... selailen ensimmäisen turkuristeilyn trediä :lol2:. Pakko se on hieman opiskella, ettei toista samoja virheitä uudestaan.

Ai hitto, XairaX, sama mulla. Ettei vaan oltais oltu vielä samoissa bileissä. Nojooo, tänäääään! Satamassa nähdään ;)

Chede, mä alotin asiallisesti Renessä, mut sit hain kaverin pois Nightista kun oli kuulema tungosta, sit mentii Kharmaan, missä pistettiinki seuraavat tunnit jalalla koreasti, välillä ihan yksin, välillä parin mannen ja muutaman mamun kans :D

Lupaavaa siis ollut. :D Ei me sit oltu, meinasin kans Nightiin mut oli älyttömät jonot, oltiin Freetimes jorailees.

Kohtaaaaa :)

Hmm, pitäiskö sitä alkaa pakkaamaan. Jee, illalla tumut!
Meil on kyl kunnon newbie-hytti :D

Mie oon ainaki aikalailla het kuuden aikaan Shamissa, koska juna on Turkkuses 17.50. Pölähdän paikalle lievästi viime yöstä riutuneena, mut silti ah, niin suloisella pakkisristeilyneitsyen lempeällä auralla varustettuna! ihQ hei kun vajaan parin tunnin päästä lähtee jo juna..!!

Millä jengi ajatteli siirtyä Shämista satamaan? Pikaisen enirottelun jälkeen: 4,9km välimatkaa! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom