Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs täällä nyt oikein tapahtuu? 2 tyyppiä tullut jo lisää ilmottautumisajan ulkopuolella? Kai heille on hytit saatu järjestettyä vai onkos ne hytit varattu omatoimisesti?

En kyl usko, et pysyn pystyssä niillä 4promillen kännissä...
Hetkinen! Missä ihmeen kännissä? Nyt ollaan lähdössä risteilylle kuntosaliharrastajien yms. kesken ja täällähän vaalitaan terveellisiä elämäntapoja. Risteilyllä pätee edelleen kaksi pyhän kolminaisuuden ohjesäännöstä; ruoka ja lepo. Joku on tosin joskus jopa treenannut laivalla.

Eli käsipainot laukkuun (jollain oli myös joskus 4 kilon pönttö heraa) niin voi sitten hytissä ottaa vielä pienet pumpit olkapäille. Suosittelen myös lenkkareiden pakkaamista, niin pääsee sitten aamulla kannelle heittämään aerobiset.

Eli nyt vähän ryhtiä tuohon toimintaan. HCCBB!

Siinä yhden kahden maissa yöllä ne bileet vasta alkaa, kun on kaikki kunnon tumuissa. Sitä ennen vaan istutaan hiljaa ja kysellään penkkituloksia. :D

Mitäs täällä nyt oikein tapahtuu? 2 tyyppiä tullut jo lisää ilmottautumisajan ulkopuolella? Kai heille on hytit saatu järjestettyä vai onkos ne hytit varattu omatoimisesti?

Ainakin mulle järjesty hyttipaikka.

Vaikka toisaalta, muistaakseni muutamalla viime risteleilyillä hytissä vietetty aika on aina tainnut olla aika minimaalinen.. :D

Hetkinen! Missä ihmeen kännissä? Nyt ollaan lähdössä risteilylle kuntosaliharrastajien yms. kesken ja täällähän vaalitaan terveellisiä elämäntapoja. Risteilyllä pätee edelleen kaksi pyhän kolminaisuuden ohjesäännöstä; ruoka ja lepo. Joku on tosin joskus jopa treenannut laivalla.

Eli käsipainot laukkuun (jollain oli myös joskus 4 kilon pönttö heraa) niin voi sitten hytissä ottaa vielä pienet pumpit olkapäille. Suosittelen myös lenkkareiden pakkaamista, niin pääsee sitten aamulla kannelle heittämään aerobiset.

Eli nyt vähän ryhtiä tuohon toimintaan. HCCBB!
:hyvä: Ja mää kun aloin jo täti-ihmisenä huolestua. Tokihan täällä reippaat ja raittiit nuoret keskustelevat sivistyneesti etukyykkytekniikasta samalla herapuuroa nauttien. Ikinä ei ole viinaa maistettu, nuuskaan koskettu eikä kukaan ole koskaan löytänyt kumppania hytin hämäryydessä
( tai sviitin kylpyammeessa). Välillä intensiivisen treeniseminaarin keskeyttää hillitty hyvän maun rajoissa tehty posedown käytävällä. Ihmettelen vain miksi ihmeessä Änkkäri ei ole tulossa? Nimim.omat herat matkaan.

Mitä te oikein selitätte! Ite ainakin aion olla kunnon tumuissa :kippis1:.

Hei ... te nyt unohditte sen, että mä oon se poruakan mustalammas ollu aina ja oon aina ihan perseet olalla!

En usko että kukaan epäilee sekuntiakaan sitä asiaa.
Meinasinkin juuri puuttua tähän. Ei tarvinne enää.

Palatakseni hieman tuohon toimintaan laivalla, niin nyt ovat kyllä ne, jotka kuvittelevat, että siellä ryypätään ja rällätään, pahemman kerran hakoteillä. Yleisesti touhu onkin alkanut sillä, että nyhjötetään vielä hieman epävarmana itsestään (sekä fysiikasta, että penkkituloksesta) jokainen omassa nurkassaan ja ehkä entuudestaan tutut henkilöt saattavat jotain jutella (keskenään toki).

Tästä useimmiten onkin jatkettu jonkun vapaaehtoisen (yli-innokkaan) treeni-/ravintoseminaarilla. Tämä yleensä herättää kiihkeää keskustelua mm. juurikin etukyykyn tekniikasta, sekä treenin jälkeisen 'anabolisen ikkunan' hyödyntämisestä. Myös ylenpalttinen hiilarin mättäminen tankkauspäivinä ja sen välitön merkitys proteiinisynteesiin onkin viime aikoina ollut vahvasti tapetilla. Tämä lähtee yleensä käsistä siinä vaiheessa, kun Weak yllyttää elastoa posedowniin hyttikäytävällä. Kaikki ovat tässä vaiheessa luonnollisesti edelleen selvinpäin, paitsi SilkkaaLihasta, jonka 175 kilon kyykyn salaisuudet piilevätkin oluessa ja smirgulassa. Unohtamatta tietenkään pekonia ja kananmunia, mutta se onkin toinen tarina se.

Niin joo, se posedown. Weak on saanut elaston yleensä viimeistään tässä vaiheessa riisumaan housunsa, itse toki edelleen pitäen kanakoivet visusti piilossa. Yläkroppa on tosin jo terminaalista saakka ollut paljaana. Posedown huipentuu most muscular -poseerauksiin. Tästä treeniseminaari on yleensä jatkunut epämääräisenä mölinänä ja porukka onkin jakautunut vahvasti kahtia: 1) penkkituloksesta keskustelijat ja 2) aiheena maitorahkamarjamuromehukeitto -kombon merkitys fitnessiin painottuneessa treenissä. Jälkimmäistä johtaa useimmiten kukas muukaan kuin Weak (joka on muuten edelleenkin tässä kohtaa vielä ilman paitaa).

Tässä vaiheessa on Ashta yleensä ollut joraamassa discossa hiki päässä jo toista tuntia. Muu porukka valuu myös discolle. Osan kuitenkin pysytellessä mature-osastossa ja suunnistaessa kohti humppabaaria kannella 8...

...mutta eipäs paljasteta kuitenkaan ihan kaikkea, sillä pidetään ainakin ensikertalaisia jännityksessä sentään laivalle asti. Muutenkaan ohjelmaa ei ole aina saatu pidettyä ns. täysin kasassa, vaan tiettyjä poikkeuksia on saattanut esiintyä.

Huomenna mennään!

hienoo nigster :hyvä: sait sit paljastettua koko risteilyn salaisuudet :D

otan vastaan sohvapaikan Turussa lauantai-iltana... Anyone??

Nyt tulee asiaa nigsterilta! Voitaishan me järjestää lisäravinnenyyttärit, niin ei tarttis kaikkia ämpäreitä tuoda itse mukana?

Mä ainakin ajattelin mennä tapojani kunnioittaen nukkumaan samoin tein, ku laiva lähtee liikkeelle. Kivasti nukun aaltojen kannattelemana valkosissa lakanoissa pyjama päällä :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom