- Ikä
- 44
tottahan toki rehvit semaforissa ? ;)
Jes, sovitaan se aikataulu sitten lähempänä. Vaikka eihän tuohon niin kauaa enää ole :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tottahan toki rehvit semaforissa ? ;)
E2: Saatte sitten luvata että selvittelette sitten kaikki laivan tapahtumat kiltisti täällä ketjussa meidän muiden rannalle jääneiden iloksi.
E1:Melkein kyllä tekisi mieli kuulla, miten pitkälle esim. Refe voisikaan mennä jotta mä suostuisin tulemaan mukaan . Sorry, huonoa juttua riittää.
E2: Saatte sitten luvata että selvittelette sitten kaikki laivan tapahtumat kiltisti täällä ketjussa meidän muiden rannalle jääneiden iloksi.
Ja ne kamerat jätetään sitten kotiin!:D
Mä en.Mä muuten ootan innolla tulokkaiden rituaalia :evil:
Mä en.
Jos säästetään retro neitsytkasteelta? Taisi olla viime reissulla mukanaSeuraavia ensikertalaisia odottaa laivalla helppo tehtävä:
Jänkäkoira
Tiny_Tinyman
Mconen
retro
4nana
tytteli
Jos joku jäi pois niin lisätkää listaan. Vapaaehtoiset on jo hankittu tehtävää varten. Palkkio parhaasta suorituksesta.
EDIT: Nimilistaa.. kiitos Emmah
Hmm. miksi mä aina huomaan kaikki liian myöhässä. Ehkäpä ensi kerralla mukana, jos sais vielä täältä pohjoisesta päin muitakin lähtijöitä. :(
Mäkin lähen sit seuraavalle risteilylle, tsekkailee poikien pakarat :D :whip:
Misukalla riittää ainakin puhetta, mutta mitään ei tapahdu. "Kyl määki olisin lähteny jos olisi vaan huomannut tän ajoissa..."
16
Ja mikäs sun ongelmas nyt on? Ku pitää alkaa sitä päätä rääpimään?
Pakko jättää reissu väliin.
Mä taidankin tulla omia aikoja satamaan. Tavis on ainut joka tietää miltä näytän. Sit yömyöhällä hankkiudun sviittiin, josta lähtee suurin meteli