Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
E2: Saatte sitten luvata että selvittelette sitten kaikki laivan tapahtumat kiltisti täällä ketjussa meidän muiden rannalle jääneiden iloksi.

Pyh ... sulle ei kerrota mitää ku meijät tollee petit ... se mikä tapahtuu laivalla jää laivalle ;) jos haluut tietää ni tuut mukaa :whip:
 
E1:Melkein kyllä tekisi mieli kuulla, miten pitkälle esim. Refe voisikaan mennä jotta mä suostuisin tulemaan mukaan :hyper:. Sorry, huonoa juttua riittää.

E2: Saatte sitten luvata että selvittelette sitten kaikki laivan tapahtumat kiltisti täällä ketjussa meidän muiden rannalle jääneiden iloksi.

Et välttämättä halua tietää, mutta paljastettakoon että rattaat pyörivät jo sinun saamiseksi mukaan. Turussa on tuttuja jotka osaavat hoitaa sut laivaan :rolleyes:

Ja sulle ei kerrota mitään :hyper: kaikki kirjoittaa sitoumuksen että ei paljasta reissusta mitään tavikselle... nukkumaan :zzzz:
 
Seuraavia ensikertalaisia odottaa laivalla helppo tehtävä:

Jänkäkoira
Tiny_Tinyman
Mconen
retro

4nana
tytteli


Jos joku jäi pois niin lisätkää listaan. Vapaaehtoiset on jo hankittu tehtävää varten. Palkkio parhaasta suorituksesta.

EDIT: Nimilistaa.. kiitos Emmah
 
Seuraavia ensikertalaisia odottaa laivalla helppo tehtävä:

Jänkäkoira
Tiny_Tinyman
Mconen
retro

4nana
tytteli


Jos joku jäi pois niin lisätkää listaan. Vapaaehtoiset on jo hankittu tehtävää varten. Palkkio parhaasta suorituksesta.

EDIT: Nimilistaa.. kiitos Emmah
Jos säästetään retro neitsytkasteelta? Taisi olla viime reissulla mukana :)
 
Hmm. miksi mä aina huomaan kaikki liian myöhässä. Ehkäpä ensi kerralla mukana, jos sais vielä täältä pohjoisesta päin muitakin lähtijöitä. :(
 
Hmm. miksi mä aina huomaan kaikki liian myöhässä. Ehkäpä ensi kerralla mukana, jos sais vielä täältä pohjoisesta päin muitakin lähtijöitä. :(

Mäkin lähen sit seuraavalle risteilylle, tsekkailee poikien pakarat :D :whip:
 
Viimeksi muokattu:
Misukalla riittää ainakin puhetta, mutta mitään ei tapahdu. "Kyl määki olisin lähteny jos olisi vaan huomannut tän ajoissa..."



16
 
Misukalla riittää ainakin puhetta, mutta mitään ei tapahdu. "Kyl määki olisin lähteny jos olisi vaan huomannut tän ajoissa..."



16

Ja mikäs sun ongelmas nyt on? Ku pitää alkaa sitä päätä rääpimään?
 
Ja mikäs sun ongelmas nyt on? Ku pitää alkaa sitä päätä rääpimään?

:confused: Öö...Nyt en tajunnut? Ehkä onkin parempi ettet lähde jos noin pienestä jo hermostut, sillä laivalla on luvassa vielä huomattavasti "pahempaa". :lol2:
 
Mä muuten ootan innolla tulokkaiden rituaalia :evil:[/QUOTE]

Mikä ihmeen TULOKKAIDEN RITUAALI ???? :eek:

Pitää vissiin harkita uudestaan mukaan lähtöä .....


Ps. Yritin houkutella tavista, että jos tulee, niin pääsee mun A-hyttiin ... :whip: lupas miettiä
 
Mä taidankin tulla omia aikoja satamaan. Tavis on ainut joka tietää miltä näytän. Sit yömyöhällä hankkiudun sviittiin, josta lähtee suurin meteli :hyper:
 
Mä taidankin tulla omia aikoja satamaan. Tavis on ainut joka tietää miltä näytän. Sit yömyöhällä hankkiudun sviittiin, josta lähtee suurin meteli :hyper:

Eipä pitäis olla vaikea löytää, sillä niitä taitaa olla vain yksi kappale laivalla. Ja jos yrität luistaa rituaalista, niin se voidaan myös hoitaa päivällä :D

Ja jos saat Taviksen mukaan :worship: , niin voimme miettiä pientä tasoitusta sulle.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom