Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpas tää jotenki vaisu tredi verrattuna edellisii risteilyihin :jahas: ehkä mä vaan kuvittelen :rolleyes: no mut pakko oli tulla jauhamaa paskaa :D
 
Aika hiljaista kyllä on, mutta kyllä luulen että kun päivät vähenevät niin porukka aktivoituu. Jopa sellaiset petturit jotka jättivät matkan väliin :whip: ;)
 
Porukkaa tuntuu olevan tosi vähän lähdössä, eikä se tippaakaan innostusta nosta kun sattuneesta syystä rahat on aika finaalissa. Tekis mieli jäädä veke.
 
Porukkaa tuntuu olevan tosi vähän lähdössä, eikä se tippaakaan innostusta nosta kun sattuneesta syystä rahat on aika finaalissa. Tekis mieli jäädä veke.
Eläs nyt vingu :) Eihän tässä ole kuin kymmenisen tyyppiä vähemmän kuin viime retkellä. Saa siellä sviitissäkin jokainen ihan oman neliömetrin käyttöön..

E: Pepe Willberg soittamassa :rock:
 
tiedä nyt siitä vähästä - melko reippaasti tuossa on porukkaa enemmän kuin ensimmäisissä reissuissa, ja hiton hauskaa siellä on -jo- silloinkin ollut. joka tapauksessa se ryhmä hajoilee aina pienempiin soluihin, joten jo valmiiksi hieman pienemmällä porukalla se saattaa pysyä (ehkä) paremmin kasassakin. edes sen pienen hetken verran. :lol2:

edit. onko 26 henkeä tosi vähän? :confused:
 
Ohjelmaa on mietitty jo valmiiksi, eli kyllä se porukka tulee taas viihtymään ravitsevan ohrapirtelön äärellä.

Tällä kertaa tulee risteily-neitsyet kokemaan jotain mukavaa.... :D
 
Kumman vähän tosiaan porukka lämpeni tästä, mutta ei se mitään, pakko lähteä kun kerran tuli luvattua.

TJ 17
 
Kumman vähän tosiaan porukka lämpeni tästä, mutta ei se mitään, pakko lähteä kun kerran tuli luvattua.

TJ 17

siis edelleen, wtf? onko 26 tosi vähän? täytyy sanoa että mä oon sitten ollu ihan kälyisissä kekkereissä koko ikäni, kun yleensä niissä ei oo ollu porukkaa kuin murto-osa tuosta määrästä - ja kuitenkin jokunen ilta on tähän mennessä tullut vietettyä. siitäkin huolimatta niissä on saanut nauraa vatsansa ihan kipeeksi.

no, ehkä se on tätä nykymaailmaa. liikaa ei ole tarpeeksi.
 
siis edelleen, wtf? onko 26 tosi vähän? täytyy sanoa että mä oon sitten ollu ihan kälyisissä kekkereissä koko ikäni, kun yleensä niissä ei oo ollu porukkaa kuin murto-osa tuosta määrästä - ja kuitenkin jokunen ilta on tähän mennessä tullut vietettyä. siitäkin huolimatta niissä on saanut nauraa vatsansa ihan kipeeksi.

no, ehkä se on tätä nykymaailmaa. liikaa ei ole tarpeeksi.

Asia on juur näin. 26 on enemmän ku tarpeeksi yhden sviitin täyttämään, liian isossa porukassa muodostuu vaan niitä kuppikuntia eikä ehdi tutustua läheskään kaikkiin.

:kippis1:
 
Pyranha puhuu vähän mutta asiaa...

BTW, eikös silloin yks reissu meitä ollu 20henkee yhdessä hytissä... silloin oli tunnelmaa ja tapahtumia :D

EDIT: juu, ja kyllä tuo 26 henkeä on aivan hyvä määrä.. siitä joku voi ottaa hyvät cäshit ku syö buffetissa jotain...
 
EDIT: juu, ja kyllä tuo 26 henkeä on aivan hyvä määrä.. siitä joku voi ottaa hyvät cäshit ku syö buffetissa jotain...

hehee, vaikuttais hieman siltä, että heitellään taas rapalaa taviksen suuntaan... :lol2:

ja todellakin. kyllä se parikymmentä henkeä aina yhteen hyttiin mahtuu, eikä silloin ollu edes sviitistä kyse. tunnelmaan siinä kyllä pääsee.
 
Loppuun asti yritetään jos se laskeutuisi sieltä norsunluutornista tänne meidän selättömien joukkoon ja viitsisi vaivautua meidän kanssa laivalle. :hyper:

Pian varmaan tarvii anelemaan... :rolleyes:

:lol2: x100!

Refe on kyllä hellyyttävä kun jaksaa oikeesti mua kädetöntä ja olatonta edelleen huudella mukaan. :lol2:

Kyllä se on niin, että tämä reissu jää mun osalta välistä,kun tenttejä pukkaa päälle ja pitäähän mun tässä maksimoida kaikki käytettävissä olevat energiat reeneihin, ruokaan ja lepoon. ;)

E1:Melkein kyllä tekisi mieli kuulla, miten pitkälle esim. Refe voisikaan mennä jotta mä suostuisin tulemaan mukaan :hyper:. Sorry, huonoa juttua riittää.

E2: Saatte sitten luvata että selvittelette sitten kaikki laivan tapahtumat kiltisti täällä ketjussa meidän muiden rannalle jääneiden iloksi.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom