TJ 19 kun laskin tyhjät tölkit eilisen jäljiltä :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eläs nyt vingu Eihän tässä ole kuin kymmenisen tyyppiä vähemmän kuin viime retkellä. Saa siellä sviitissäkin jokainen ihan oman neliömetrin käyttöön..Porukkaa tuntuu olevan tosi vähän lähdössä, eikä se tippaakaan innostusta nosta kun sattuneesta syystä rahat on aika finaalissa. Tekis mieli jäädä veke.
Hmm ... mä tajusin just et mä joudun yksin edustamaa tampereen lohimafiaa kovat on paineet
Tällä kertaa tulee risteily-neitsyet kokemaan jotain mukavaa.... :D
Kumman vähän tosiaan porukka lämpeni tästä, mutta ei se mitään, pakko lähteä kun kerran tuli luvattua.
TJ 17
Kuulostaa kohtalokkaalta. Jätetään ne porkkanat kuitenkin satamaan ok :D
siis edelleen, wtf? onko 26 tosi vähän? täytyy sanoa että mä oon sitten ollu ihan kälyisissä kekkereissä koko ikäni, kun yleensä niissä ei oo ollu porukkaa kuin murto-osa tuosta määrästä - ja kuitenkin jokunen ilta on tähän mennessä tullut vietettyä. siitäkin huolimatta niissä on saanut nauraa vatsansa ihan kipeeksi.
no, ehkä se on tätä nykymaailmaa. liikaa ei ole tarpeeksi.
EDIT: juu, ja kyllä tuo 26 henkeä on aivan hyvä määrä.. siitä joku voi ottaa hyvät cäshit ku syö buffetissa jotain...
hehee, vaikuttais hieman siltä, että heitellään taas rapalaa taviksen suuntaan... :lol2:
Junalla perjantaina ?
Loppuun asti yritetään jos se laskeutuisi sieltä norsunluutornista tänne meidän selättömien joukkoon ja viitsisi vaivautua meidän kanssa laivalle.
Pian varmaan tarvii anelemaan...