Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

Kiva olis lähtee mukaan moiselle reissulle ja tutustua hulivileihin, mut täältä hevonperseestä joutuu matkustaan ikuisuuden Turkuun. :( Todennäköisesti vielä eksyisin siellä samalla kun aiheutan kulttuurishokin... :hyper:

Mutta kenties joskus...

SELISELI.


Luopio, säkin.





;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tiny tinman sanoi:
Entäs jos me itketään jollet sä tule?
Sä voit ihan yksin hoitaa nämä miehekkäät hommat.

Ei me oikeesti niinq oltais edes haluttu et Tavis lähtee. :curs:
 
Joo mäki oon kyl jonku verran yllytyshullu mut en mäkää sentää ihan niiiiiiin hullu oo ku X :D mä hoidan ne helpommat hommat sit ;)
 
mä hoidan ne helpommat hommat sit ;)

:lol2:

...muistakaahan joku taas tuoda mankka sitten mukaan, sopivalla musiikilla varustettuna. ;)
 
Ja kuka sanoi että laivalla on pakko juoda??? ;)

amen to that. tuntuu (ja varsinkin näkyy :lol2: ) sitä yllytyshulluutta ja pelisilmää löytyvän ihan ilman alkoholiakin. ;)
 
amen to that. tuntuu (ja varsinkin näkyy :lol2: ) sitä yllytyshulluutta ja pelisilmää löytyvän ihan ilman alkoholiakin. ;)

se johtuu vaan ja ainoostaa siitä et mulla on ruuvit löysällä ... tai siis joskus vaan on pakko niitäki höllätä ku ne muuten tuntuu olevan niin kireellä :D ja eikös se oo niin et mikä tapahtuu laivalla jää laivalle ;)
 
Olipas tämä valahtanut alas. Ootteko Refe ja Nikke vielä hengissä? :)

Puhvetti on sitten vasta klo 17. Tiedän..kuulostaa ja tuntuu nyt jo pahalta, mutta ei ollut tilaa aiemmassa kattauksessa. Täytyy varmaan ottaa reppu aamiaiselle mukaan...
 
Anteeksi, korjataas heti virhettä!

22 päivää jäljellä, kun totesin että tällä reissulla olen jo 23-vuotias. :jahas:
 
nigster, sää oot siltin vielä nuorisoa :kippis1:

ja ei uskalla laittaa turhaa viestiä, sillä viime reissua käsittelevässä ketjussa tampereenlohimafia meinasi tulla kimppuun... :D
 
Niin.. ei risteilyllä, mutta palstalla vaanii sellainen lohimafian jäsen jolla on nick kirjoitettu sinisillä kirjaimille... se tulee pian ja antaa :whip:

Mikä vässykkä susta on tullut. :whip:

Aijoo, laskin muuten eilen väärin. Oikea luku on TJ 20.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom