Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hengissä.. just ja just.

Koskas uusiks?
Sitku mun armeija loppuu (TJ124) :kippis1: :itku:

edit. Dääm, joudun örveltämään sitten kahden reissun edestä... ensimmäinen väliinjäänyt turkuristeily :itku:
 
Hyvä reissu, hauskoja ihmisiä ja hieno sviitti. Muistikuvat ovat pikkasen vähissä(niitä ei ole) ajalta dancefloor-herääminen, mutta so not....kiitokset Integrandille järjestelyistä!
 
Sitten kun hemmot alkaa toipumaan reissusta, niin mulle voi taas perinteiseen tyyliin pistää reissussa otettuja kuvia, jotka vieläkin perinteisempään tyyliin jaetaan reissulla olleiden kesken.

Jos siis kuvasit jotain, niin pistä privaa.
 
Sitten kun hemmot alkaa toipumaan reissusta, niin mulle voi taas perinteiseen tyyliin pistää reissussa otettuja kuvia, jotka vieläkin perinteisempään tyyliin jaetaan reissulla olleiden kesken.

Jos siis kuvasit jotain, niin pistä privaa.

Ja vain ja ainoastaan reisulla mukana olleille. Vaikka joku nimeltämainitsematon turkulainen neitokainan (X) mitä ruinaisi ja lupaisi niin ei näytetä kuvia ;) :D
 
Huh huh ... nyt on selvitty kotii vihdoin ja viimein ... ja mikä parasta selvisin hengissä :D Laivalla meni lujaa niinku yleensä ja jalat on ihan hapoilla tanssimisesta ... nyt ei kyl aivot kykene prosessoimaa tapahtumia joten päivitellään fiiliksiä sit vähän myöhemmin :hyper:
 
Eikö tosiaan muilla ollu kameraa kuin MrRefereellä?

:kuvia: mulle..

Refen kuvat on netissä, tietoja saa privalla..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom