Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko ollu pe/ma kun näin neidon salilla. Näköjään täällä edelleen vakuuttaa jäävänsä pois ;( Sääli,kun neito on ainut kenet EDES joten kuten tiedän pakkislaisista .... :itku:
Ai, mä en tunne vieläkään...onneksi.... heti ensimmäisestä sekunnistä lähtien tunsin kuuluvani porukkaa :thumbs:
Huonoja uutisia >>>
Ei se neito pääse lähtee. Jotain kissanristiäisiä yms ilmaantunut lisää.
Otattehan temppuradassanne huomioon ikäni <-- :wanha: :itku:
Mä luotan siihen, että 4Nanasta pidetään tässä porukassa hyvää huolta!:thumbs:
Joka on?4Nana sanoi:Otattehan temppuradassanne huomioon ikäni
Joka on?
Mitä nuorempi, sitä parempi.
Tavis, kiva ku kerroit noista sun lauantain suunnitelmista, niiin meidän ei tarvitse miettiä minne mennään jatkoille vaan tullaan kuokkimaan...
Jos alkaa 1:llä niin hyvä, 2:lla niin parempi, 3:lla menee huonommaksi ja 4:lla niin weak innostuu :D
Tovin vielä 3:lla. Mutta voisin iältäni olla osan äiti :D
Nyt kovin lenkkeilen, että jaksan bilettää teidän nuorten vauhdissa :D
Lähtö pe alkaa klo 6.00 kinttutreenillä,kasiks duuniin ja meinaan ehtiä duunin jälkeen viel päivittää ton mun tekoälyn ... eli saatte valmiiksi uupuneen neidon matkaan. Viimereissulla valvoin JOPA 02.30 asti, mut teidän kans pitää vissiin touhuta aamu 6 asti :whip:
4Nana sanoi:Tovin vielä 3:lla.
Me sanoi:Mitä nuorempi, sitä parempi.
SELISELI.
Luopio, säkin.
;)
Ei mulla oo nyt mahkuja iskee mukaan, varsinkin kun hytti meni alta Inskan poisjäännin takia.
Lyhyesti: Jää väliin, en tuu.
Ei mitään tietoo kellään, miten saada reissuun mennessä pohkeista pari senttiä pois ??? .... kun pitäis saada noi "radalle.com" popot jalkaan silloin
Lihakirvestä lainaan ????
ei niitä suurella vaivalla hankittuja lihoja mihinkään poistella. vetäiset vaan nätin halkion niihin seksiä tihkuviin jalkineisiin, ja voila´ - mahtuu hyvinmuodostuneet pohkeetkin taas sisälle. ja miehet kuolaa.
Isot pohkeet on aika kivat... ei niitä kannata piilottaa..
T. Pohje-fetissi :D