Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

:lol2:

One for the team, nyt tiedetään jatkossa varoa :kippis1:

Ja nii om mone muukki sanonu toi koskee vaan Starilaissi, sä Totanoi tamperelaisena nimpal mukavast oot varmaan turvas (kunhan et sano et oot tampereelt, teirän kieli kuulostaa niin samalt et voit mennä turkulaisest helposti) :kippis1:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saitko viimeksi tarpeeksi mun känni kuorsauksesta ??:hyper:

Haha. Vaikkakin kieltämättä äänitorvesi ilmoitti olemassaolostaan, ei heti ensimmäisenä tullut mieleen tätä reissua suunnitellessa. :)

Kiva kömpiä omaan hyttiin tarvittaessa ja nukkua siellä rauhassa, kun nuo unenlahjat täällä ovat vähän turhan huonot. Varsinkin kun ei tiedä vielä omaa linjausta (vesilinja/pienisievä/Weak-kärsät). Intissä jo sai ison lauman äijien kanssa punkata samoissa tiloissa ja jo silloin tökki vastaan. :D
 
Hmm ... nyt ku tuo sitova ilmottautuminen on noin aikasin perun mun syömiset ... ku jos en pääsekkää tulemaa ni ei tarvi niin paljoo maksaa, maksan sit vähän enemmän siel laivalla ja kärsin nälässä ku en pääse tarpeeks aikasin syömää :D
 
Hmm ... nyt ku tuo sitova ilmottautuminen on noin aikasin perun mun syömiset ... ku jos en pääsekkää tulemaa ni ei tarvi niin paljoo maksaa, maksan sit vähän enemmän siel laivalla ja kärsin nälässä ku en pääse tarpeeks aikasin syömää :D

Kyllä aamupalalle aina tarvii mennä keskustelemaan ;)
 
Kyllä aamupalalle aina tarvii mennä keskustelemaan ;)

No kyllähän mä tuunki ... mä vaan maksan sit siellä ... mut ku ei noita viitti etukätee maksella jos en pääsekkää tulemaa. Tää meikäläisen tulevaisuus ku on vielä melko tuntematon tammikuun jälkeiseltä ajalta :D
 
Potkaisempa tämän etusivulle jos saatais vielä lisää jengiä matkaan. :rock:


Rohkeesti mukaan, ei välii tunteeko entuudestaan ketään! (ehkä parempi:D )

:kippis1:
 
Potkaisempa tämän etusivulle jos saatais vielä lisää jengiä matkaan. :rock:


Rohkeesti mukaan, ei välii tunteeko entuudestaan ketään! (ehkä parempi:D )

:kippis1:

Komppaan tuota alempaa. hauskaa tulee olemaan ja uusia tuttuja saa. Sekä hulvattomia muistoja sekä addiktion päästä aina vaan uudestaan saman porukan kanssa laivalle.

HUOM! Tulet näkemään kireitä miehiä ja timmejä mimmejä.
 
Näin on! Jokaisella risteilyllä on ollut enemmän tai vähemmän porukkaa, joka ei ole entuudestaan tuntenut ketään. Mukaan vain vaikka vähän mietityttäisikin. Paikkoja on vielä rutosti jäljellä eikä hintakaan varmasti ole paha. Baariin te mietiskelijät olette kuitenkin perjantaina lähtemässä niin miksi ei saman tien risteilemään :)

Tällä hetkellä mukana:

1. Hytti (C)
- taicaviitta (buffet)

2. Hytti (B)
- TJJ
- minimari

3. Hytti (B)
- Mr.Referee (aamiainen + buffet)
- nigster (aamiainen + buffet)

4. Hytti (C)
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. Hytti (C)
- Pyranha
- Shangri_las

6. Hytti (C)
- Tytteli (buffet)
- Viitsu (buffet)

7. Hytti (B)
- Inska
- Sumu

8. Hytti (C)
- EX-Tavis (buffet)
- S-T (aamiainen + buffet)
- Astha

9. Hytti (C)
- pahis

10. Hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny tinman
- pesupallo

11. Hytti (C)
- Sami81

12. Hytti (B)
- Honey (aamiainen + buffet)

13. Hytti (C)
-Elsa

14. Hytti (Omilla varusteilla)
-4Nana


Tämän hetken tilastoa:
24 henkeä (9 naarasta 15 urosta) -> sviitin osuus 17 €
 
Toim. huom: em. ihmisryhmät toki vähemmistönä.

no turusta on tulossa taas sellanen lastillinen laatulihaa että oksat pois. On leveetä selkää, isoja hauiksia, kireitä kroppia.. ja sit oikeestaan kaikki muut onkin sellasta tavis porukkaa :whip: ;)
 
Näin on! Jokaisella risteilyllä on ollut enemmän tai vähemmän porukkaa, joka ei ole entuudestaan tuntenut ketään. Mukaan vain vaikka vähän mietityttäisikin. Paikkoja on vielä rutosti jäljellä eikä hintakaan varmasti ole paha. Baariin te mietiskelijät olette kuitenkin perjantaina lähtemässä niin miksi ei saman tien risteilemään :)

Tällä hetkellä mukana:

12. Hytti (B)
- Honey (aamiainen + buffet)

Mä jäänkin pois reissusta, tuli muuta puuhaa kun talviloma alkaa silloin.
 
Mut vois ehkä lisätä listaan kun ei oo aikoihin tullu käytyä missään pakkismiittijutussa tai vastaavassa - tosin melko isolla kysymysmerkillä vielä toistaseks kun ei oo selvillä suunnitelmat noin pitkälle.. Jos vaan huolitaan mukaan =)

Hyttiseuralla tai hinnalla ei oo niin väliä... =P

feikkiedit: Tarkotin hytin hintaa - en seuran :D
 
No jos laitetaan sulle se viimeinen supersäästöhytti niin päästään niistäkin eroon.

Tasan viikko sitten aikaa vielä ilmoittautua mukaan tai perua (jos ihan pakko on :) )
 
Tottakai lähen!:hyper: Hytillä ei niin väliä kunhan halvalla pääsee. Buffetti jää väliin.
 
Voi pippeli!!! Halu ois kova, mut intti on koveNpi! En uskalla luvata mitään.
 
Perhana perhana, mä haluisin kans mukaan mut ku ei tiiä onks tota valuuttaa lähtee... ja vielä kerran perhana. Noh onhan tässä vielä 2pvää aikaa miettiä ja taikoa sitä rahaa jostakin :D
 
Hmm. Jos mää nyt sit ilmottautuisin mukaan. Jos en sitten pääsekkään tulemaan, niin maksan kuitenkin oman osuuteni...

Hytistä nyt ei niin väliä, paitsi että.. Pahis :haart: ? Ruokailuja en ota.

Nigster yllytti, joten kai sitä sit oli pakko ilmottautua. :kippis1:
 
Perhana perhana, mä haluisin kans mukaan mut ku ei tiiä onks tota valuuttaa lähtee... ja vielä kerran perhana. Noh onhan tässä vielä 2pvää aikaa miettiä ja taikoa sitä rahaa jostakin :D

Tottakai sinne kannattaa lähteä. Hyvä reissu. ja aina on mahdollista kustantaa matkan hinta ja vähän ekstraa buffetissa :hyper:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom