Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
X:n kanssa varmaa samaa hyttii vois tunkea, lupaan olla aiheuttamatta järkyttäviä hetkiä sulle :D


Voi ei, älä muistuta :hyper: !!! Tottakai tulet samaan hyttiin :haart: !
 
44 päivää jäljellä, kun huomasin etten enää tarvitse avovaimoa.

Sori vaan tytöt, tiedän, että olisitte tahtoneet esittää avovaimoani edes sen aikaa kunnes pääsemme laivaan. Mutta ei hätää, voimme sopimuksesta viettää vaikka "hääyötä" sitten myöhemmin illalla. :david:
 
Tosiaan, menen ihan siihen hyttiin mihin vaan huolitaan, kunhan ei yksin joudu :D Hytin laadulla ei ole väliä, menen sinne kuitenkin vain sammumaan hetkeksi :kippis1:
 
Mä varaan yhden junnupaikan, kun näköjään siihen sarjaan vielä mahdun.:D Otan kaikki ruokailut mitä saa vain, iltapäivän teelipukkeet myös. Hytistä en tiedä, koska lähden yksin, en tunne ketään, ja vielä vielä...snif. En mielellään valtaisi yksin koko hyttiä, joten täytyypä ihmetellä. Tiny tinman?

ps.Onko Turun juna-asemalta pitkä matka satamaan? Jos on, niin miten se välimatka kannattaa suorittaa?:nolo:
 
Mä olen mukana myös, ainaki Pahiksen kanssa samaan junnuhyttiin. Ei sapuskoja.
ps.Onko Turun juna-asemalta pitkä matka satamaan? Jos on, niin miten se välimatka kannattaa suorittaa?:nolo:
Useimmilla junilla pääsee varmaan satamaan asti, mutta suosittelen liittymistä seurueeseen jo aloittelupaikassa, josta jatkamme bussilla satamaan.
Olikos TJJ:llä kartta välistä juna-asema->shamrock?
 
Tämmöstä reittiä vein erittäin epäileväisen mansen jengin viime kerralla asemalta shamiin. :)

shami.jpg
 
Tämmöstä reittiä vein erittäin epäileväisen mansen jengin viime kerralla asemalta shamiin. :)
Höhöh, me mitää epäilty :)
 
Mä varaan yhden junnupaikan, kun näköjään siihen sarjaan vielä mahdun.:D Otan kaikki ruokailut mitä saa vain, iltapäivän teelipukkeet myös. Hytistä en tiedä, koska lähden yksin, en tunne ketään, ja vielä vielä...snif. En mielellään valtaisi yksin koko hyttiä, joten täytyypä ihmetellä. Tiny tinman?

ps.Onko Turun juna-asemalta pitkä matka satamaan? Jos on, niin miten se välimatka kannattaa suorittaa?:nolo:

No mutta täähän käy kätevästi, mennään ihmeessä samaan hyttiin :rock:

Edit:Katsoo sitä ruokahommaa muuten vähän myöhemmin kun näyttää olevan kohtuu kallista....
 
Useimmilla junilla pääsee varmaan satamaan asti, mutta suosittelen liittymistä seurueeseen jo aloittelupaikassa, josta jatkamme bussilla satamaan.
Olikos TJJ:llä kartta välistä juna-asema->shamrock?
Ookke, shamrock:iin sitten-> (missäs se btw on?:lol2: )

No mutta täähän käy kätevästi, mennään ihmeessä samaan hyttiin :rock:
Jees.:kippis1:
Mun puolesta voi kyllä tulla hytti täyteen asti.
 
Mukana ollaan. Arvon vielä hyttipolitiikkaani (en ole varma haluanko yksin, kaksin vai 50 hyttikaverin kanssa viettää kallisarvoiset unihetkeni), sekä toistaiseksi ei ruokailuja meikäläiselle.


Edit: Aivot ihan ristissä, joten kysyn suoraan. Herra puheenjohtaja, Integrandi, paljonko halvin yksiöhytti kustantaa?
 
44 päivää jäljellä, kun huomasin etten enää tarvitse avovaimoa.

Sori vaan tytöt, tiedän, että olisitte tahtoneet esittää avovaimoani edes sen aikaa kunnes pääsemme laivaan. Mutta ei hätää, voimme sopimuksesta viettää vaikka "hääyötä" sitten myöhemmin illalla. :david:

hmm ... "hääyö" nigsterin kanssa :kuola:
 
Mulle kanssa halvin mahdollinen yksiö... Jos ja kun meno menee överiks niin on mukava kun aamulla ei tarvi haistella kun omaa paskanhajuaan tällä kertaa... :jahas:

Tosin jos perinteiseen malliin menee niin possea löytyy aamulla vähän joka puolelta mitä oudoimmista asennoista...

Eli todennäköisesti mun hytistä löytyy aamulla ainakin Refe inttikalsareissaan ja puolet punttimimmeistä yläosattomissa sekä joku random läski traktorikuski harjavallasta sammuneena suihkuun vaatteet päällä...

Ja ei mitään ruokalippuja mulle tällä kertaa... safkaa ostetaan paikan päältä jos on nälkä... :urjo:
 
Hitaasti, mutta varmasti. Vielä 2 kpl supersäästöhyttejä jäljellä. Mukana tällä hetkellä

1. Hytti (B)
- taicaviitta (buffet)

2. Hytti (B)
- TJJ
- minimari

3. Hytti (B)
- Mr.Referee (aamiainen + buffet)
- nigster (aamiainen + buffet)

4. Hytti (C)
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. Hytti (C)
- Pyranha
- Shangri_las

6. Hytti (C)
- Tytteli (buffet)
- Viitsu (buffet)

7. Hytti (C)
- Inska
- Sumu

8. Hytti (C)
- EX-Tavis (buffet)
- S-T (aamiainen + buffet)
- Elsa
- Astha (aamiainen + buffet)

9. Hytti (C)
- pahis

10. Hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny tinman
- pesupallo

11. Hytti (C)
- Sami81

Tämän hetken tilastoa:
22 henkeä (7 naarasta 15 urosta) -> sviitin osuus 18,5 €

paljonko halvin yksiöhytti kustantaa?
Pitäisi näkyä tuossa ekassa postauksessa, eli 20 € :)
 
Mulle kanssa halvin mahdollinen yksiö... Jos ja kun meno menee överiks niin on mukava kun aamulla ei tarvi haistella kun omaa paskanhajuaan tällä kertaa... :jahas:

:jahas: Pahikselle ei tällä kertaa kelpaa mun paskanhajut.
Siispä, varaan paikan jostain muusta junnuhytistä.

Edit: integrandi jo sijoitti mut
 
Joo ei.

Tajusin juuri, ettei varaa ole ihan koko helahoitoon, koska ensi kesä meneekin toivottavasti ulkomailla töissä, joten silloinkaan ei varmasti paljoa pennejä jää säästöön. Eli näin etukäteisenä varotoimena alan säästölinjalle, enkä otakaan buhvettia. Syökää itse katkarapunne! :D
 
Joo ei.

Tajusin juuri, ettei varaa ole ihan koko helahoitoon, koska ensi kesä meneekin toivottavasti ulkomailla töissä, joten silloinkaan ei varmasti paljoa pennejä jää säästöön. Eli näin etukäteisenä varotoimena alan säästölinjalle, enkä otakaan buhvettia. Syökää itse katkarapunne! :D
Ei tätä naisen logiikkaa voi vaan ymmärtää. Buhvetinhan pitäisi olla sulle pelkkää bisnestä. :)

ps: :urjo:
 
Ei tätä naisen logiikkaa voi vaan ymmärtää. Buhvetinhan pitäisi olla sulle pelkkää bisnestä. :)

ps: :urjo:

:lol2: No edelliskerroilla hyvää bisnestähän se kyllä olikin, mutta nyt pitää vähän kattoa tuon ruokavalionkin päälle eikä suurmätöt buffetissa nyt oikein hyviä sitä tarkotusta varten ole. :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom