Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

Tämä ikiteini lähtee mukaan. Varasin just itselleni A-hytin, kun oli tuollainen vapaalippu joka menee vanhaksi 31.3. Jos jotain silloin alkaa ahdistaa, niin voi kömpiä mun hyttiin lataa akkuja :D

Huomennakin lähdössä samalla purkilla reissuun. Kaverit ehdotti että laita räpylät valmiiksi jalkaan, kun satama-alue pursuaa vettä :hyper:
Yläpunkka vapaana,jos jollain ei mitään tekemistä pe-la.

Ex-Tavikselta voi kysellä, ken on Nana ... *sii juu*
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmöstä reittiä vein erittäin epäileväisen mansen jengin viime kerralla asemalta shamiin. :)

shami.jpg

Eiks Mansesta mene juna satamaan asti, niin kuin Stadista ? Ainakin satamasta lähtee sellainen.

Itse meinaan huomenna hypätä stadin junaan ja paahtaa sen kanssa satamaan. Takaisin tullessa sama ja pummilla tietty, kun sillä lyhyellä pätkällä ei mitään lippuja kysellä .... :hyper:
 
Eiks Mansesta mene juna satamaan asti, niin kuin Stadista ? Ainakin satamasta lähtee sellainen.

Eiköhän tässä ollu se tarkotus, että porukka haluaa tulla yhteiseen alotteluun Shämrockiin ennen laivaan astumista! :) Kiva että tulet mukaan, eli siellä viimeistään nähdään!
 
X: pistän sulle buffetin ja aamiaisen jos syöt 2 lautasellista tiedät-kyllä-mitä, yks lautanen per ruokailu ;)

Eihän se olis reiluu että et voi syödä :D
 
X: pistän sulle buffetin ja aamiaisen jos syöt 2 lautasellista tiedät-kyllä-mitä, yks lautanen per ruokailu ;)

Eihän se olis reiluu että et voi syödä :D

WOOT?Nyt mulle aletaan jo maksamaan ruokailuja!Anna mun kaikki kestää...:lol2:

4Nana sanoi:
??? Mikä baari ja missä ??

Meillä on ollu tosiaan tapana kokoontua Börsin (Hamburger Börs) samassa tiloissa olevaan Shamrock Cafeeseen n. klo 17-18, josta sitten on porukalla busseilla siirrytty myöhemmin satamaan.
 
Meillä on ollu tosiaan tapana kokoontua Börsin (Hamburger Börs) samassa tiloissa olevaan Shamrock Cafeeseen n. klo 17-18, josta sitten on porukalla busseilla siirrytty myöhemmin satamaan.

kaikki ei muistaakseni koskaan päässyt satamaan asti bussilla?? vai olenko aivan väärässä..
 
kaikki ei muistaakseni koskaan päässyt satamaan asti bussilla?? vai olenko aivan väärässä..

Muistelet ainakin sinne päin: Kaikki ei päässyt samalla bussilla koko matkaa kuin muu porukka. Terveisiä Pahikselle! ;)
 
Mr.Referee sanoi:
kaikki ei muistaakseni koskaan päässyt satamaan asti bussilla?? vai olenko aivan väärässä..
:lol2:

Matkakuume nousee jo, tosin tuo reissu ei tiedä hyvää dieettiä ajatellen. No, pari päivää sinne-tänne, kyllä siitä taas ruotuun pääsee. :rolleyes:

Ja Tavis hei, et sä voi alkaa säästämään jossain buffet-hinnoissa jos olet tällaiselle reissulle lähdössä. PIHTARI tai PIHI tai ihan miten vaan. ;)
 
Muutetaanpa tuota ilmoittautumispäivämäärää hieman. Eli tammikuun loppuun mennessä sitovat ilmoittautumiset. Matkat pitää maksella pois kuukautta ennen niin menee vähän tiukoille tuon alkuperäisen päivän kanssa.

55 euron B-luokan hyttejä varattu nyt riittävästi. Peruutellaan käyttämättömät pois tuon aikarajan jälkeen. Ja C-luokkaahan oli vielä muutamia jäljellä.
 
Mä tuun mukaan myös. Tahtoo oman hytin, mielummin sellanen halpis C-hytti jos on vielä vapaana. Otan aamiaisen + buffetin myös.
 
Ja Tavis hei, et sä voi alkaa säästämään jossain buffet-hinnoissa jos olet tällaiselle reissulle lähdössä. PIHTARI tai PIHI tai ihan miten vaan. ;)

Äläs nyt näin julkisesti yritä.

Ps. ;)

No oikeesti taidan mä harkita uudestaan PIHIYTENI osoittamista tällä reissulla, koska hätäinenhän tuo viime öinen buffetin peruminen oli. :lol2: Olin niin innoissani tuosta uudesta ideasta lähteä ulkomaille, etten ajatellut teitä muita, jotka jäisivät kaipaamaan "upeaa" seuraani buffetissa.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. KYLLÄ MÄ SEN BUFFETIN OTAN. :D

Honey: Hienoa että tulet taas mukaan! :thumbs:
 
Mä en oo harjavallasta! :jahas:

Tykkäsit kuitenkin ;)

Se oli eri tapaus, kevään reissulla mukana olleet ehkä muistaa... Sä oot asia erikseen :haart:

:jahas: Pahikselle ei tällä kertaa kelpaa mun paskanhajut.

No voithan sä tulla haisemaan paskalle ainaki vähäks aikaa sinne munki hyttiin... :jahas:


Muistelet ainakin sinne päin: Kaikki ei päässyt samalla bussilla koko matkaa kuin muu porukka. Terveisiä Pahikselle! ;)

Terveisiä vaan turun mulkuimmalle bussikuskille! :curs:
Onneks jopa siellä landella busseja satamaan menee 10 minuutin välein, ois voinu midisti vituttaa jäädä laivasta tommosen takia...
 
Terveisiä vaan turun mulkuimmalle bussikuskille! :curs:
Onneks jopa siellä landella busseja satamaan menee 10 minuutin välein, ois voinu midisti vituttaa jäädä laivasta tommosen takia...

Hohoho. Se oli turun ovelin kuski, ken olis arvannu et sillä on kamera siellä :D

Oisit vaan oppinut suomenkieltä tsädissä niin oisit pärjänny landella ;)
 
Hohoho. Se oli turun ovelin kuski, ken olis arvannu et sillä on kamera siellä :D

Oisit vaan oppinut suomenkieltä tsädissä niin oisit pärjänny landella ;)

Mä oon ihan varma et tää oli joku turun bussinatsien salaliitto, ne tunnisti mut kun puhuin ihmisten kieltä siellä ;)

"annetaan noiiren turkulaisten vaan simmottos sit vaa juara alkoholia mut toi HESALAINE lähtee ny ulos ja heti ku ottaa yhren kui vaa huikan siireripullosta"
 
Mullekin joo joku oma hytti jos suinkin mahdollista. Voi olla kalliimpikin. Mahtuupahan enemmän populaa.
 
Muistuttaisin siitä että kaikkien ensikertalaisten tulee suorittaa tehtävä jossain vaiheessa iltaa. se ei ole kamala :kippis1:

Ja jos haluaa tietoa, niin voi tarvittaessa kysyä SilkkaaLihakselta mikä se on :whip:
 
Mutta tosiaan kuittaan yksiöhyttihaaveeni todeksi.
Sweet mother of hyvät yöunet!

Saitko viimeksi tarpeeksi mun känni kuorsauksesta ??:hyper:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom