Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm..
Pitäisiköhän lähteä mukaan reissuun..?
Tai mahtuuko yleensä edes kyytiin?
Milloin pitää ilmottautua?
Mitä jos laiva kaatuu?
Tai mitä jos ruoka loppuu kesken? Tai juoma?!?
Ex-Taviksellekin kun olen jo ehtinyt luvata hieronnan.:D
Pitäisiköhän lähteä mukaan reissuun..?
Tai mahtuuko yleensä edes kyytiin?
Milloin pitää ilmottautua?
Mitä jos laiva kaatuu?
Tai mitä jos ruoka loppuu kesken?
Tai juoma?!?
Ex-Taviksellekin kun olen jo ehtinyt luvata hieronnan.:D
Mua houkuteltiin ircissä mukaan, joten tulen mukaan laskemaan risteilyn tasoa. Pahoittelen.
Hyttiin numero 11. jos sinne mahtuu ja sen karvaperseillä ei ole mitään sitä vastaan.
Hemmetti, X ei varmaan ehdi tekemään laivalla mitään muuta kuin hieroa ja olla hierottavana. 24h aikuisviihdekanava päällä, pitäisiköhän ottaa kannettava mukaan ja streamata äänet nettiin...
Mitäs mieltä porukka on jos kerätään vaikka semmoinen maks 10 euron kolehti/naama ja otetaan suosiolla vähän isompi luukku. Tuolla summalla saisi jo tuplamäärän neliöitä, jääkaapin, näköalan ja mahdollisuuden hengittää. Tulisi siis noin 8 euroa lisää maksettavaa per naama.
Tuotatuota...tällä hetkellä on 25 ilmoittautunutta. Aloin miettimään että tuo alkujaan sovittu c-luokan bilehytti saattaa käydä vähän tunkkaiseksi tällaiselle jengille. Mitäs mieltä porukka on jos kerätään vaikka semmoinen maks 10 euron kolehti/naama ja otetaan suosiolla vähän isompi luukku. Tuolla summalla saisi jo tuplamäärän neliöitä, jääkaapin, näköalan ja mahdollisuuden hengittää. Tulisi siis noin 8 euroa lisää maksettavaa per naama.
Kyl maar .Jes. Viralliselta risteilyltä oppineena: isommassakin hytissä tulee ihan v*tun kuuma, kun siellä on pari tonnia elävää lihaa. Jos hintaa ei tule ihan härskisti lisää, niin joku tila mitä voisi hieman tuulettaakkin olisi aika rok. Eli siis iso hytti/sviitti ovella/parvekkeella ulkomaailmaan?
Parveke olisi todella proo :thumbs: ja 8 euron lisähintaan tuskin kuolee. Syödään sitä tonnaria vaan useemmin ;)