Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Snowbe lähtee Sahaajan ja silkkanlihaksen kans o/
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmmm..
Pitäisiköhän lähteä mukaan reissuun..?
Tai mahtuuko yleensä edes kyytiin?
Milloin pitää ilmottautua?
Mitä jos laiva kaatuu?
Tai mitä jos ruoka loppuu kesken? Tai juoma?!?:eek:

Ex-Taviksellekin kun olen jo ehtinyt luvata hieronnan.:D
 
Hmmm..
Pitäisiköhän lähteä mukaan reissuun..?
Tai mahtuuko yleensä edes kyytiin?
Milloin pitää ilmottautua?
Mitä jos laiva kaatuu?
Tai mitä jos ruoka loppuu kesken? Tai juoma?!?:eek:

Ex-Taviksellekin kun olen jo ehtinyt luvata hieronnan.:D

:lol2:..Nimenomaan. Muuten, jos laiva kaatuu, sä kaadut luultavasti sen mukana, näin simppeliä se on :lol2:. Mukaan vaan, Integrandin mukaanhan jäljellä on vielä 1xC-hytti ja 2xB-hyttejä joten laita hänelle nimesi privalla niin varaus onnistuu.
 
Pitäisiköhän lähteä mukaan reissuun..?

Kyllä.

Tai mahtuuko yleensä edes kyytiin?

Kyllä.

Milloin pitää ilmottautua?

15.8 tais olla?

Mitä jos laiva kaatuu?

Odotetaan, että :david: tulee apuun.

Tai mitä jos ruoka loppuu kesken?

Syödään normaalien ihmisten ruuasta jättämät ylijäämäosat. Esim katkaravun kuoret.. ;)

Tai juoma?!?:eek:

Pummataan toisilta. Sukupuolesta riippuen pummaustekniikat. Jos niiltäkin loppuu, niin veneen ympärillä on hyvää ja ravitsevaa merivettä.

Ex-Taviksellekin kun olen jo ehtinyt luvata hieronnan.:D

Muista hommata se 0700-tavis numero. ;)
 
Hemmetti, X ei varmaan ehdi tekemään laivalla mitään muuta kuin hieroa ja olla hierottavana. 24h aikuisviihdekanava päällä, pitäisiköhän ottaa kannettava mukaan ja streamata äänet nettiin... :rolleyes:
 
Mua houkuteltiin ircissä mukaan, joten tulen mukaan laskemaan risteilyn tasoa. Pahoittelen.
Hyttiin numero 11. jos sinne mahtuu ja sen karvaperseillä ei ole mitään sitä vastaan.
 
Mua houkuteltiin ircissä mukaan, joten tulen mukaan laskemaan risteilyn tasoa. Pahoittelen.
Hyttiin numero 11. jos sinne mahtuu ja sen karvaperseillä ei ole mitään sitä vastaan.

Jees, siihen hyttiin vaan :rock:

Saadaan tästäkin reissusta kunnon jämävitsien kaatopaikka! Nyt alkaa näyttää aika todennäköiseltä se laivan kaatuminen :hyper:
 
Nyt sitten meni viimeiset mahikset, Inska tulee valloittamaan kaikkien vapaiden lohien sydämmet ja jään taas kahdestaan nigsterin kanssa samaan hyttiin.. hetki, siis yksin, sillä nigster löytää jonkun... tai ainakin nukkuu jossain toisessa hytissä :rolleyes: ;)

nääh, hyvä reissu tulossa. Mitähän tällä kertaa keksitään järjestää että kaikki pääsevät mukaan.... :D :love:
 
Hemmetti, X ei varmaan ehdi tekemään laivalla mitään muuta kuin hieroa ja olla hierottavana. 24h aikuisviihdekanava päällä, pitäisiköhän ottaa kannettava mukaan ja streamata äänet nettiin... :rolleyes:


Mä meinasin kyllä keretä myös syömään katkaravunkuoret ja tienaamaan rahaa ;). Mitä taas toiseen lauseeseen tulee niin:

:miettii kuumeisesti kommenttiaan:....No tottahan to...Älä unta nää :lol2:!
 
X: don´t worry, tulee vaan mun yksityiseen kokoelmaan... :hyper:

Ja sitten TJJ:n loistava photshoppaus joka esittää reittiä Juna-asemalta Shämröckkiin, eli siellä missä aloitellaan

Kartta
 
Tuotanoin, mun ilmoittautuminen pienellä varauksella. Mun mukaanlähteminen riippuu vähän siitä, että miten saan luettua YO-kokeisiin. Jos en ajoissa saa itteeni piiskattua lukemaan, niin tuo viikonloppu menee kyllä kirjojen ääressä.. 15.8 en tosiaankaan osaa sanoa, että pääsenkö lähtemään. Joten poistakaa vaikka listasta jos tarvitsee :)
 
Tuotatuota...tällä hetkellä on 25 ilmoittautunutta. Aloin miettimään että tuo alkujaan sovittu c-luokan bilehytti saattaa käydä vähän tunkkaiseksi tällaiselle jengille. Mitäs mieltä porukka on jos kerätään vaikka semmoinen maks 10 euron kolehti/naama ja otetaan suosiolla vähän isompi luukku. Tuolla summalla saisi jo tuplamäärän neliöitä, jääkaapin, näköalan ja mahdollisuuden hengittää. Tulisi siis noin 8 euroa lisää maksettavaa per naama.
 
Mitäs mieltä porukka on jos kerätään vaikka semmoinen maks 10 euron kolehti/naama ja otetaan suosiolla vähän isompi luukku. Tuolla summalla saisi jo tuplamäärän neliöitä, jääkaapin, näköalan ja mahdollisuuden hengittää. Tulisi siis noin 8 euroa lisää maksettavaa per naama.

Meinasin itse tuota jo ehodttaa, mutta juu, huippuidea! Joku isompi tollane sviitti(?) ja se saa toimia bilehyttinä jossa ei kukaan nuku :)
 
Tuotatuota...tällä hetkellä on 25 ilmoittautunutta. Aloin miettimään että tuo alkujaan sovittu c-luokan bilehytti saattaa käydä vähän tunkkaiseksi tällaiselle jengille. Mitäs mieltä porukka on jos kerätään vaikka semmoinen maks 10 euron kolehti/naama ja otetaan suosiolla vähän isompi luukku. Tuolla summalla saisi jo tuplamäärän neliöitä, jääkaapin, näköalan ja mahdollisuuden hengittää. Tulisi siis noin 8 euroa lisää maksettavaa per naama.

Jes. Viralliselta risteilyltä oppineena: isommassakin hytissä tulee ihan v*tun kuuma, kun siellä on pari tonnia elävää lihaa. Jos hintaa ei tule ihan härskisti lisää, niin joku tila mitä voisi hieman tuulettaakkin olisi aika rok. Eli siis iso hytti/sviitti ovella/parvekkeella ulkomaailmaan?
 
Jes. Viralliselta risteilyltä oppineena: isommassakin hytissä tulee ihan v*tun kuuma, kun siellä on pari tonnia elävää lihaa. Jos hintaa ei tule ihan härskisti lisää, niin joku tila mitä voisi hieman tuulettaakkin olisi aika rok. Eli siis iso hytti/sviitti ovella/parvekkeella ulkomaailmaan?
Kyl maar :rock: .
 
Maskotti & retro2 ilmoittautuu mukaan... ei tarvii varata buffettia tai aamupalaa. Jos hytin 8. asukit huolivat nii meidät voi merkata vaikka sinne... :)
 
Fiksua ajatuksenjuoksua Integrandilta!(muista nyt että älä nyt noin fiksuks ainakaan koko laivamatkan ajaksi heittäydy, sillä siellä pitää heittää aivot narikkaan ;))

Ei tuo kympin lisämaksu ole mitään siihe verrattuna että saadaan kunnon bilehytti käyttöön.

EDit. siis kaheksan euron lisämaksu
 
Parveke olisi todella proo :thumbs: ja 8 euron lisähintaan tuskin kuolee. Syödään sitä tonnaria vaan useemmin ;)
 
Parveke olisi todella proo :thumbs: ja 8 euron lisähintaan tuskin kuolee. Syödään sitä tonnaria vaan useemmin ;)

eiiihhh parveketta :( joku tippuu kuitenki alas...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom