Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Sä taidat aliarvioida mut ihan täysin...;)
Mutta et voi huutaa paljoa jos tungetaan proteiinipatukka suuhusi... :D

Mitäköhän siitä laivareissusta todellakin tällä kertaa tulee kun jo tässä ketjussakin on meininki tällasta :D? Onneksi sitä ei voi tietää etukäteen, koska muuten pitäisi varmaan harkita uudelleen lähtemistä...

Et edes haluaisi tietää, sillä sitten et varmaankaan lähtisi. Luultavasti päättyy siihen että kaikki menee kiltisti nukkumaan 22.00 kunhan nuoriso-osasto on lukittu hytteihin ja vanhukset eivät jaksa enää... (Inska ei koske sua)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, otetaampa rohkeasti askel eteenpäin, ja tutustutaan uusiin ihmisiin, joten liitäs minutkin mukaan reisulle hurjimpaan ja seuraan julmimpaan.

Aamupalaa ja buffetti en ole yleensä tarvinnut, enkä nytkään :urjo:

EDIT Niin ja ikää oli 23v tuohon mennessä, niin ei tarvitse kenenkään tuhrata omaa nimeään mihinkään.
 
Mutta et voi huutaa paljoa jos tungetaan proteiinipatukka suuhusi... :D

Pitääkö tuo proteiinipatukka tässä kohtaa ymmärtää kirjaimellisesti vai kaksimielisesti? (Aloitan jämävitsit jo tredissä ennen risteilyä :rolleyes: )
 
TeHo sanoi:
Pitääkö tuo proteiinipatukka tässä kohtaa ymmärtää kirjaimellisesti vai kaksimielisesti? (Aloitan jämävitsit jo tredissä ennen risteilyä )

Refe sanoi:
Sekä että... tietysti se edellyttää ettei siellä suussa ole jo ennestään muuta, kuten kuoria
Ei helv...:hyper:

Ei saa pistää mua repeämään tällä tavalla keskellä työpäivää!
 
Olen niin kateellinen niille jotka pääsee reissuun mukaan. Tätä threadiä lukiessa lukiessa tulee hyvin mieleen miten hieno reissu viimeks oli. Ite ei oikeen uskalla ilmottautua, kun ei tiedä varmaks onko sillon viikonloppulomia tai kuntosuuslomia uhrattavaks.
 
Kysymys JN:lle : Miksei MHK tule reissuun?
 
Pakko päästä sittenkin mukaan! Ei tuo risteilyn hinta ole kovin paha uhraus, jos ei sitten mukaan pääsekkään. Ilmeisesti tälle junnulle on vielä tilaa? Ihan sama missä hytissä ja kenen kanssa. :) Mulle ei tule buffetteja eikä aamiaisia, ei se ruoka kuitenkaan maistu :kippis1:
 
Paljos junnuja nyt mahtuu mukaan, eli montako yli 30v meiltä löytyy? Nyt näyttäs jo kuus junnua olevan. Intergrandi varmaa osaa vastaa tähä :)
 
Hetkinen, mä olen ihan missannut tämän threadin näköjään. Vieläkö tuota mukaan ehtisi ilmoittautua? Risteilylle olis kiva taas pitkästä aikaa päästä.

EDIT eikä oikeastaan hurjaa väliä, että mihin hyttiin sitä sopisi pötköttämään. Preferenssi tottakai naisten puolella, mutta kyllä mä pärjään miestenkin seassa. Eri asia kestääkö joku miua :D

EDIT 2 : ja olen sitten 23. Eli en taida tarvita erikseen ainakaan mitään virallista valvojaa.
 
Paljos junnuja nyt mahtuu mukaan, eli montako yli 30v meiltä löytyy? Nyt näyttäs jo kuus junnua olevan. Intergrandi varmaa osaa vastaa tähä :)
Itse laskin 4 junnua :confused:No joka tapauksessa ei ole ongelmaa kunhan on 18 vuotta mittarissa. Edellytys on tietysti se, että joku noista meidän ikälopuista muumioista suostuu laittamaan nimensä paperiin satamassa.

Ja hommahan lyödään lukkoon keskiviikkona. Maksan tuolloin koko roskan pois joten perumisista sen jälkeen tulee sitten raipasta persuksille :curs:

Sviittitilanne elää. Tällä hetkellä näyttää vähän huonolta, ehkä joudutaan tyytymään astetta pienempään biletyspaikkaan. Mutta selviää sitten myöhemmin. Heti kun se on varmistunut niin lähettelen laskuja privalla.

Pari perumista on tullut mutta myös muutama heppu lisää nimilistaan. Oon heitellyt noita yksittäisiä tapauksia oman pään mukaan niihin hytteihin, joissa on tilaa eikä asukit ole antaneet ymmärtää että enempää ei huolita. Jos noissa on jotain ongelmia (lähinnä noissa neljän hengen tuvissa) niin noitahan on helppo muutella ja hyttejäkin on vielä kaksi mokomaa jäljellä. Mutta valituksia niistä sitten ennen keskiviikkoa.

Ja kokoonpano on tällä hetkellä seuraava (tarkastakaapa ateriat, saattaa olla virheitä):

1. hytti (B)
- Mr.Referee (buffet + aamiainen)
- nigster (buffet + aamiainen)

2. hytti (B)
- taicaviitta (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- Integrandi (buffet + aamiainen)
- JN

5. hytti (B)
- Fättis (buffet + aamiainen)
- Emmah (buffet + aamiainen)
- Gippin (buffet + aamiainen)

6. hytti (C)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ashta (buffet + aamiainen)
- Cassu (buffet)
- Honey (buffet + aamiainen)

7. hytti (C)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (C)
- Syntikka (aamiainen)
- latsi (aamiainen)
- Maskotti
- retro2

9. hytti (B)
- weak
- pahis_ (buffet + aamiainen)
- Pesupallo

10. hytti (B)
- SilkkaaLihasta
- Sahaaja
- Snowbe

11. hytti (B)
- Ripe (buffet)
- TeHo (buffet)
- Inska


12. hytti (B)
- schorch
- Sami81 (buffet+aamiainen)
- hanttu

13. hytti (B)
- Elsa
- Serena


Jäljellä:
2 x C-luokka

PS:nimiä puuttuu vielä monelta, hopihopi!
Jos ei pysty privaa lähettämään, niin voisi laittaa vaikka jonninlaisen sähköpostiosoitteen näkyviin. Lähetän sinne laskun ja siihen voi sitten vastata lähettämällä nimen.
 
Paljonko siinä nyt säästi, jos otti aamisen ja buffetin ennakkoon? Ja pääsehään niille molemmille varmasti vaikka ei sitä ole ennakkoon maksanut?

En ole vielä 100 varma lähdöstä, mutta voin kyllä hyttimaksun maksaa joka tapauksessa.
 
Paljonko siinä nyt säästi, jos otti aamisen ja buffetin ennakkoon? Ja pääsehään niille molemmille varmasti vaikka ei sitä ole ennakkoon maksanut?
Muutamia euroja säästää, joten ei tuohon varmaan talous kaadu. Aamiaiselle varmasti pääsee, mutta buffetissa saattaa tulla tilaongelmia. Näin taisi ainakin viime reissulla olla ja piti mennä myöhemmälle kattaukselle.

En ole vielä 100 varma lähdöstä,
:itku:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom