Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

eiiihhh parveketta :( joku tippuu kuitenki alas...

d100.gif
Olen kukkahattutätinä: ei parveketta. Säästäkää vanhuksen hermoja. (oikeasti en halua tulla mereen heitetyksi, kun Refe saa yhden puukon liikaa lihakkaaseen selkäänsä :D )
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi parveke ei varmaan oo hyvä idis, tai ei varman viikkarilla edes niitä oo ;)

minimari, mulla mitään lihaksia enää oo. olen laihduttanut kaikki pois että kelpaisin 60kilosena fättikselle :hyper:
 
Tuskinpa ne meille mitään parveketta antaa.

Hyvä jos edes on sängyt ja matto varusteina, kun ne huomaavat tämän jengin purjehtivan sisään, kaikkien katkarapukuorien kauhu (Ex-tavis) etunenässä.
 
Joku sanoi et mun on pakko tulla (TeHo perkele! :jahas: ), joten kai mä liputan itseni messiin. Jos ei muuten tilaa löydy, niin voin uhrautua nukkumaan Gippinin vieressä.

Pitää vuokrata kumivene, jos ei paikkoja enää löydy. Ja soutuseuraksi riittävästi mäyräkoiria.

Ei mulla kai muuta.

Hämyedit: Sviitti on viisaiden valinta. Isompi parempi. Jättää sitten vaikka sen viimeisen drinksun baarissa ostamatta, josta nyt joka tapauksessakin 3/4 kaatuisi lattialle. Sillähän sen jo melkeen säästää.
 
Aivan loistavalta näyttää, porukkaa valuu lisää! Ja sopii mullekin toi isompi bilehytti (voin sitten vaikka tällä kertaa sammua sinne - alasti).
 
(voin sitten vaikka tällä kertaa sammua sinne - alasti).

A) Riisutko itse itsesi vai kuka sut riisuu?
B) Kuinka paljon alastonta sammunutta sinua kuvataan?
C) Mitä käytännön jäynää joudut sietämään jos tuon teet? :evil:
 
Jopas nyt tulee porukkaa :eek:

Mukana:

1. hytti (B)
- Mr.Referee (buffet + aamiainen)
- nigster (buffet + aamiainen + Mr.Referee)

2. hytti (B)
- taicaviitta (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- Integrandi (buffet + aamiainen)
- JN

5. hytti (B)
- Fättis (buffet + aamiainen)
- Emmah (buffet + aamiainen)
- Gippin (buffet + aamiainen)

6. hytti (C)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ashta (buffet + aamiainen)
- Cassu (buffet)
- Honey (buffet + aamiainen)

7. hytti (C)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (C)
- Syntikka (aamiainen)
- latsi (aamiainen)
- Maskotti
- retro2

9. hytti (B)
- weak
- Sami81
- pahis_ (buffet + aamiainen)

10. hytti (B)
- SilkkaaLihasta
- Sahaaja
- Snowbe

11. hytti (B)
- Ripe (buffet + aamiainen)
- TeHo (buffet)
- Inska

12. hytti (B)
- sunny
- Penelope

Jäljellä:
1 x B-luokka
2 x C-luokka

Porukkaa siis jo 31. Sviitti maksaa 408 euroa joten siitä laskemaan osuuksia, menee tällä miehityksellä hieman päälle kympin per nokka. Siltikin aika halpaa lystiä varsinkin kun noiden perushyttien hinnat on melko naurettavia. Ongelma tällä hetkellä on se, että sviittejä ei näytä vikingin varaussivujen mukaan olevan vapaana. Sellainen saattaa kuitenkin järjestyä, pitää soittaa huomenna muutama puhelu ;)

Jos tuota hyttiä ei irtoa niin seuraava vapaa näyttää olevan lyx-luokan ikkunallinen hytti. Ei se ole mitään sviittiin verrattuna mutta kepittää kevyesti c-luokan murjun. Hinnaltaan alle puolet sviitin hinnasta. Eli jos vaikka sitten otetaan se, jos ei muuta järjesty.
eiiihhh parveketta :( joku tippuu kuitenki alas...
Ei tarvii pelätä, noissa sviiteissä ei ole pareketta (ei ainakaan kaikissa).
Pitää vuokrata kumivene, jos ei paikkoja enää löydy. Ja soutuseuraksi riittävästi mäyräkoiria.
Heitin sut tonne junnuhyttiin mukaan. Varmaan ok kaikille Ja otapa muuten varahousut tällä kertaa mukaan ;)

Ja niitä nimiä+syntymäaikoja voi edelleen lähetellä, puuttuu vielä monelta.
 
Heeei!Ilmoittaudun myös ehdottomasti mukaan.C-luokan murju passaa vallan mainiosti, ja vielä parempi jos joku suostuisi hyttikaveriksi;)
 
Hyvältä näyttää.. risteily vaan paisuu.

Integrandi, molemmat on hyviä vaihtoehtoja, ei se kymppi tunnu missään tällä porukalla. Sviitti olis aika luksusta, siellä jopa 0700-tavis -linja ei välttämättä kantaudu kaikkien korviin :rolleyes:
 
TJJ sanoi:
A) Riisutko itse itsesi vai kuka sut riisuu?
B) Kuinka paljon alastonta sammunutta sinua kuvataan?
C) Mitä käytännön jäynää joudut sietämään jos tuon teet?
A) Itse toki
B) Paljon?
C) Aivan :)

Ex-Tavis sanoi:
Tuo taisi olla sitten jo julkinen lupaus
Toivot vaan.
 
Mr.Erotuomari sanoi:
Integrandi, molemmat on hyviä vaihtoehtoja, ei se kymppi tunnu missään tällä porukalla. Sviitti olis aika luksusta, siellä jopa 0700-tavis -linja ei välttämättä kantaudu kaikkien korviin

Sä taidat aliarvioida mut ihan täysin...;)

Nig sanoi:
Toivot vaan.

On se hyvä pitää aina toivoa yllä. :lol2:

Mitäköhän siitä laivareissusta todellakin tällä kertaa tulee kun jo tässä ketjussakin on meininki tällasta :D? Onneksi sitä ei voi tietää etukäteen, koska muuten pitäisi varmaan harkita uudelleen lähtemistä...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom