Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Kovaa kuittailua meikän syömisistä :lol2:

Jos tällä kertaa otat himpun verran rauhallisemmin niin se ruokakin maistuu:)

No juominen ainakin olis tarkotus jättää vähän vähemmälle :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Latsi ja syna haluis saada aamiaista jos vielä saapi tämmöisen pyynnön esittää ;)
 
Viimeksi muokattu:
Miten isolla autolla olette menossa? :)

Meillä ei ole vielä mistään tietoo, junakin on mahdollinen. Itse en omista autoa. Mutta jos joku kimppajutska on ja mahtuu, niin kyllä me yks mies otetaan ilostuttamaan matkaa! Meitä on nyt tosin 4 akkaa samassa kyydissä menossa, et katotaan mikä auto...
 
Melkein sanoisin, ettei sun Integrandi kannata mennä tolla kyydillä ;).


Hehe!! Tai ainakaan krapulassa tulla takasi siinä kyydissä :D
 
4 akkaa samassa kyydissä
Sainkin jo kyydin järkättyä mutta peruin sen juuri äsken :kuola:

Päivitelläänpä sitten listaa vähän:

1. hytti (B)
- Mr.Referee (buffet + aamiainen)
- nigster (buffet + aamiainen + Mr.Referee)

2. hytti (B)
- taicaviitta (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- Integrandi (buffet + aamiainen)
- JN

5. hytti (B)
- Fättis (buffet + aamiainen)
- Emmah (buffet + aamiainen)
- Gippin (buffet + aamiainen)

6. hytti (C)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ashta (buffet + aamiainen)
- Cassu (buffet)
- Honey (buffet + aamiainen)

7. hytti (C)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (C)
- Syntikka (aamiainen)
- latsi (aamiainen)

9. hytti (B)
- weak
- weakin naiset
- pahis_ (buffet + aamiainen)

10. hytti (C)
- bilettäjät

Jäljellä:
4 x B-luokka
1 x C-luokka

Ja jos vaikka sovittaisiin niin että lyödään homma lukkoon 15.8. Eli runsas kaksi viikkoa vielä aikaa ilmoittautua, peruamisiahan ei sitten tule :curs: Matkatoimisto haluaa kuitenkin rahansa aiemmin kuin lähtöpäivänä ja muutenkin olisi ihan jees saada homma pakettiin mahdollisimman pian.

Privaan voi alkaa tunkemaan nimiä ja syntymäaikoja (pelkkä vuosi riittää) kunhan kerkeää. He, jotka olivat viime kertaisella risteilyllä ei tarvitse moiseen ryhtyä (ellei ole nimi tai syntymäaika muuttunut). Luulen, että löydän sen vanhan listan vielä.
 
Meillä ei ole vielä mistään tietoo, junakin on mahdollinen. Itse en omista autoa. Mutta jos joku kimppajutska on ja mahtuu, niin kyllä me yks mies otetaan ilostuttamaan matkaa! Meitä on nyt tosin 4 akkaa samassa kyydissä menossa, et katotaan mikä auto...
mun vankkurit taitaa olla vaan 4-paikkaset :(
 
Täähän alkaa näyttään hyvälle, paljon vapaita pakkis-mimmejä tulossa :kuola:

Meno ei varmaan laimene viime risteilystä yhtään, X, yks hieronta varattu!! :D
 
Tällä kertaa pitää keksiä jotain muuta, hieronta oli viimeksi. Mitä nyt? Haaranattaa?



Anteeksi, olen väsynyt :david:.
 
Hahahah! Nielin, tai sitten niissä "muffinsseissa" oli jotain???

Tiedätkö mitä on natta? Jos et niin en viitsi edes tässä selittää (selitän joskus livenä). BTW, tää muuten kuullostaa todella typerältä, tajusin sen just itsekin :).
 
Täähän alkaa näyttään hyvälle, paljon vapaita pakkis-mimmejä tulossa :kuola:

Meno ei varmaan laimene viime risteilystä yhtään, X, yks hieronta varattu!! :D

Hieronta on kyllä mun puolesta mielellään yksi "ohjelmanumeroista" :lol2:. Ps. Mäkin voisin taas hyvinkin ottaa vastaan muutamat selkähieronnat :D.
 
Tiedätkö mitä on natta? Jos et niin en viitsi edes tässä selittää (selitän joskus livenä). BTW, tää muuten kuullostaa todella typerältä, tajusin sen just itsekin :).

Googletin, että ilmeisesti kyse on siitä mitä me pohjoisessa 70-luvulla syntyneet lapset tunnemme nimellä hippa. ;)

edit: joku ottaa sitten jonku 0700-numeron mihin tavis voi äännellä hierontojen aikana
 
No hyvä :). Ohjelmassa siis hierontaa ja haaraHIPPAA. Hieronnan karuja ääniä kuulee numerosta 0700-extavis!
 
Perhana teidän TJJ ja Nig kanssa :lol2:!

HUOM: Kaikille ulkopuolisille tiedoksi, että todellisuus on "hieman" viattomampaa kuin miltä se kuulostaa...
 
kyllä se vaan joltain ihan muulta kuulosti ku hieronnalta ;) eihän siellä samassa hytissä ees pystyny olee ku rupes itteäki panettaa niin maan prkleesti et :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom