Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mää voin tuottaa noi nautinnon äänet :whip: Ja hiki tulee siinä samalla ja kai niitä leveitä selkiäkin :hyper: Mutta se on sitten K-20 matskua.. :rolleyes:

ai K-20 matskua, musta tuntuu et mä saisin siitä traumoja vaik ylitän tuo rajan ... eli parempi ikäraja vois olla lähempänä 30 :D
 
Kyllä mää voin tuottaa noi nautinnon äänet :whip: Ja hiki tulee siinä samalla ja kai niitä leveitä selkiäkin :hyper: Mutta se on sitten K-20 matskua.. :rolleyes:

:hyper: Taas tahallinen väärinkäsitys. :lol2:
 
Integrandi sanoi:
Mutta mun puolesta voitaisiin aloitella jo torstaina
:lol2:

Jos paatti siis starttaa 21:00, niin eikös sellainen ~18:00 olis aika särmä aika treffata shämissä?
 
:lol2:

Jos paatti siis starttaa 21:00, niin eikös sellainen ~18:00 olis aika särmä aika treffata shämissä?
Toi voisi olla aika bueno. Tunnin verran shämissä ja toinen mokoma siellä terminaalissa hiukopalaa nautiskellen. Puoli tuntia on varmaan hyvä varata bussin odottelemiseen+ahtautumiseen+matkaan.
 
Täältä lähtee bussi 15.15 ja on perillä 17.05. toinen vaihtoehto on 15.30 ja 17.55 mutta kestää liian kauan, eli varmaan tolla ensinmäisellä lähdetään. Sitten varmaan valuu 17.30 maissa baariin tai riippuu siitä kuinka kauan linja-auto asemalta käppäilee...

oho.. asia posti.. korjataan vähän:

By: X-Tavis
Taas tahallinen väärinkäsitys.

Häh? etkö sää tarkottanutkaan sitä mitä ajattelin. mää en sitten anna sitten sitä selkähierontaa... Eikös me sovittu että sää lopetat sen vonkaamisen :rolleyes: :D ;)
 
Häh? etkö sää tarkottanutkaan sitä mitä ajattelin. mää en sitten anna sitten sitä selkähierontaa... Eikös me sovittu että sää lopetat sen vonkaamisen :rolleyes: :D ;)

Tarkotin tarkotin. :lol2: :lol2:

Täytyy nyt sittenkin sanoa se mitä halutaan kuulla, jotta saan sen kauan odottamani selkähieronnan. ;)
 
Toi voisi olla aika bueno. Tunnin verran shämissä ja toinen mokoma siellä terminaalissa hiukopalaa nautiskellen. Puoli tuntia on varmaan hyvä varata bussin odottelemiseen+ahtautumiseen+matkaan.

Meikäläinen tulee varmaan alottamaan murkinoinnin suoraan töistä shämmiin, kun turussa olen kuitenkin vasta noin klo 17 aikaan..

edit: että jos joku tuskailee, niin kyllä joskus klo 17 jälkeen shämissä on ainakin minä..
 
Tässähän alkaa olla polte karata töistä pari tuntia liika aikasten...milläköhän selityksellä kun ois palaveri klo 14-16:00...:rolleyes: Ois kuite kiva ehtii hyvissä ajoin paikan päälle :)
 
Mä otin jo koulusta vapaata koko perjantaiks :D saapahan valmistautuu (henkisesti) ihan rauhassa tähän reissuu :hyper:
 
Oih... TJJ :haart: Ketäs käy ottamassa selvää onko siellä vielä ne 2euron häppärit sillä S-etukortilla, eli se vihreä malli..

10päivää
 
2euron häppärit sillä S-etukortilla
:confused: Jos näin on niin vittuako sinne satamaravintolaan juomaan kiskurihintaisia maljoja yhtään aiemmin kuin on pakko. Shämistähän saa vielä ihan mukiinmenevää sapuskaakin ja sekin paljon halvempaa kuin siellä hotellissa.

Rahahan on tehty törstättäväksi mutta ihan periaatteesta :)
 
Oih... TJJ :haart: Ketäs käy ottamassa selvää onko siellä vielä ne 2euron häppärit sillä S-etukortilla, eli se vihreä malli..

10päivää

Shämrökin etui från intterweb:

S-etukorttiedut


- Maanantaista lauantaihin klo 19-24 litran kannu olutta tai siideriä S-Etukortilla 6,90€!!!

- Pizza kuin pizza listalta ja litra olutta 16,90€, voimassa keittiön aukioloaikoina

- Joka päivä After Work häppärit: S-Etukortilla klo 15-19 juomia puoleen hintaan!

- Keskiviikkoisin ja torstaisin klo 16-04 S-Etukortilla juomia puoleen hintaan!
 
Stadilaiset: Mikäs juna nimetään (l. tuomitaan) viralliseksi bilejunaksi matkalle Turkuun? Junia lähtee Stadista aina suunnilleen tasatunnein. Ehdotan että lähdetään neljän junalla, ehditään sitten shämrokkiin pilaamaan tunnelma jo heti alkuunsa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom