Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

kai iltaloma-anomukset on pistetty menemään kauniimmille osapuolille, ne jotka sitä tarvii??

Odotan koska ensimmäinen mimmi vastaa tähän kysymykseen.
On pistetty :rolleyes: Refellä on pelin homma selvillä - ensin ilmoittaudutaan reissuun ja maksetaan matka, sitten vasta pistetään anomukset vetään :D "no mutta kun mä oon maksanutkin sen jo!!1!"
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On pistetty :rolleyes: Refellä on pelin homma selvillä - ensin ilmoittaudutaan reissuun ja maksetaan matka, sitten vasta pistetään anomukset vetään :D "no mutta kun mä oon maksanutkin sen jo!!1!"

Onneks ei tarvii ite vielä lähteä tuolle linjalle :rolleyes:

Tästä reissusta kyllä tulee jäätävä... ketä jäätyy, ken pelaa korttinsa oikein, vain reissulla voit sen tietää, mitäs jäit pois :hyper:
 
13 päivää (kai), kun huomasin uuden Viivi&Wagner kirjasen kannesta, että Wagnerin mielestä puuppa on pieru.
 
Oliko meillä sitä isompaa pileluukkua? Kuka hommaa tämän hyttiin? :D
Onhan meillä varauksessa lyx-luokan hytti ja parempaa odotellaan. Voi kyllä olla että joutuu tyytymään tuohon, vaikka voittaahan se 5-2 sen normiluukun alakerrasta. Siellä taitaa olla jopa jääkaappi..voi kyllä olla ettei ihan mahdu 35 hengen kaljat siihen boxiin.

Toi juomacooleri vois olla kyllä aika asiaa. Se vaatii tietysti kaverikseen tämän.
 
Kuten jo TJJ:lle sanoin, niin tuo juomacooleri menisi varmasti rikki kun joku (minä?) saisi päähänsä mennä uimaan kyseiseen "astiaan" :).

"HEI, mä meen uimaan tohon cooleriin"
"ET VARMASTI MEE LÄSKI"
"JOO JOO"
*POKS*
 
12 päivää jäljellä, eli se tarkoittaa sitä, että sixpäkki on tuplattu.

Kaikkea voi ajatella kahdelta kantilta :D.
 
Hyvin levotonta juttua.... Jatkakaa ->
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom