Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mennään sun tai SilkkaaLihaksen autol, ni ei oo välii jos se pöllitään tai pistetään paskaks. :)

Äläkä aina mainosta tota örvellysvideotas, vittu ihan ku joku teini. :D

Oon ylpee tost pätkäst.
 
Ja äitikin on varmaan pojastaan ylpeä kun tuon videon näkee :D
Niinkun myös Weakin tulevien lasten äitikandidaatit...:rolleyes:
 
Niinkun myös Weakin tulevien lasten äitikandidaatit...:rolleyes:

Hyi... irstasta... Weak on niin nuori että se säikähtää matureita vielä :rolleyes:
Petraappa Refe nyt sun sisälukutaitoas vähän, enhän mä tuossa mitään matureista mainitse :)

edit. Jos tuolla maturella mua tarkotit, niin huomauttaisin, etten ole vielä virallista ikärajaa saavuttanut ja lisäksi mainittakoon, että itse olen erikoistunut muutenkin vain saattohoitoon.
 
Petraappa Refe nyt sun sisälukutaitoas vähän, enhän mä tuossa mitään matureista mainitse :)

edit. Jos tuolla maturella mua tarkotit, niin huomauttaisin, etten ole vielä virallista ikärajaa saavuttanut ja lisäksi mainittakoon, että itse olen erikoistunut muutenkin vain saattohoitoon.

En maininnut ketään nimellä... mutta ajattelin vaan että laivalla olevat vanhemmat naiset menee vielä sekaisin kun näkee yli-söpön Weakin painelevan kameransa kanssa ympäri laivaa.. voi tulla dokumenttiin vähän muutakin matskua kun Weak saa viitos-vaihteen silmään. :rolleyes:

EDIT: tuli veresteltyä muistoja ja katsottua kuvia viime reissulta.. HuhHuh... ketäs ottaa soittimen tällä kertaa mukaan?
 
8 päivää jäljellä kun repeilin Weakin kännivideolle.

Älkää taas jeesustelko :D, toi video oli just asiallinen. GO WEAK, mä oon ylpeä susta!
 
Oon ylpee tost pätkäst.

Kävi kerran itsellekki niin et löysin aamulla kebablastuja lattialta ja tomaattikastikkeet pöydältä ja kaiken lisäksi löysin sellainen puoliksi syödyn "pahvi/styroksi astian" missä sitä kebua nyt saa mukaaan... Ja tarkoitan et puolet siitä ITSE LAATIKOSTAKIN oli syöty :hyper: no eipähän tullu kädet ainakaan kastikkeeseen :D... Onneks ei muista syöntiä eikä kebabin hakua eikä varsinkaan kenelläkään ollut digikameraa!
 
Kävi kerran itsellekki niin et löysin aamulla kebablastuja lattialta ja tomaattikastikkeet pöydältä ja kaiken lisäksi löysin sellainen puoliksi syödyn "pahvi/styroksi astian" missä sitä kebua nyt saa mukaaan... Ja tarkoitan et puolet siitä ITSE LAATIKOSTAKIN oli syöty :hyper: no eipähän tullu kädet ainakaan kastikkeeseen :D... Onneks ei muista syöntiä eikä kebabin hakua eikä varsinkaan kenelläkään ollut digikameraa!

Tämähän on jo aika hyvä todiste hyvistä syömälahjoista. Nyt kun meillä on risteilyllä siis toinenkin syömäri; mitäs sut pistetään risteilyllä syömään? :evil:
 
7päivää... kun näin unen joka ennusti kuvamme olevamme kyseisessä lehdessä :eek: :rolleyes:

Jotkut taitaa ajatella reissua vähän liikaa :lol2:...?

...7 päivää, kun pitää alkaa vähitellen toivoa, että olen taas terve (tai no vähennetään toiveita: ei-flunssainen :D) ensi perjantaina.
 
7päivää... kun näin unen joka ennusti kuvamme olevamme kyseisessä lehdessä :eek: :rolleyes:

7päivää lehden kannessa "Salaseura tuhosi Viking Isabellan!" "Kuka on Mr.Referee?!?!?!" "Salanimet ja jengivaatteet!"

Ja kuvassa refe ja nigster halii ilman paitaa.
 
Damn you TJJ
buzz_saw.gif
.

7 päivää jäljellä kun bongasin samaisen lehden pöydältä.
 
Kyllä, kyllä, lähdön hetki lähenee... :hyper:

Olisin muuten voinut ilmoittautua kuskiksi, mutta lauantaina olen jäämässä Turkkuseen. Matkaan vasta sunnuntaina takaisin Poriin. Eli bussilla sitten varmaan mennään ja töistäkin pääsen lähtemään aikaisemmin. Ellei nyt mitään maailmaa mullistavaa tapahdu. Tuskin!

Bussi lähtee klo 15.15 Porista, kiertää Säkylän kautta, ei Rauman kautta. Tällä kai mennään? Vai mitä Mr.Referee? :)
 
Kyllä, kyllä, lähdön hetki lähenee... :hyper:

Olisin muuten voinut ilmoittautua kuskiksi, mutta lauantaina olen jäämässä Turkkuseen. Matkaan vasta sunnuntaina takaisin Poriin. Eli bussilla sitten varmaan mennään ja töistäkin pääsen lähtemään aikaisemmin. Ellei nyt mitään maailmaa mullistavaa tapahdu. Tuskin!

Bussi lähtee klo 15.15 Porista, kiertää Säkylän kautta, ei Rauman kautta. Tällä kai mennään? Vai mitä Mr.Referee? :)

Kyllä Kyllä.. sillä mennään... Tietenkin jos VelttoV hommaa itsensä säkylään, niin päästään samassa kyydissä ;) Tarvii varmaan varata matkalle jo jotain iloa nostattavaa ainetta :kippis1:
 
^^ Näillä näkymin saan kyydin lähimmälle pysähdyspaikalle. Kylmälaukut mukaan. :rock:

Ensi viikko piti olla helppo töiden kannalta, mutta niin paljon tarttis kuulemma mennä kun ehtii. Mut kai ne joku tekee. :D
 
^^ Näillä näkymin saan kyydin lähimmälle pysähdyspaikalle. Kylmälaukut mukaan. :rock:

Ensi viikko piti olla helppo töiden kannalta, mutta niin paljon tarttis kuulemma mennä kun ehtii. Mut kai ne joku tekee. :D

Eli tulet kyytiin Eurasta?


Etkös voi omalle kohdalle osuvia hommia delegoida eteenpäin... :D Ainakin loppuviikon osalta!?!?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom