Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stadilaiset: Mikäs juna nimetään (l. tuomitaan) viralliseksi bilejunaksi matkalle Turkuun? Junia lähtee Stadista aina suunnilleen tasatunnein. Ehdotan että lähdetään neljän junalla, ehditään sitten shämrokkiin pilaamaan tunnelma jo heti alkuunsa!

Käy mulle. Nestetankkaus pitää tietenkin alottaa jo Elielissä... Tai vaikka heti aamulla Pirjon Krouvissa :jahas:
 
ainoa helpotukseni taitaa olla, ettei laivalla oo mäkkiä eikä heseä. :lol2:

No kyllä sieltä siltin jostain varmaan burgereita saa, tai pojat ottaa omat saarioisten-einekset mukaan, kuten joku otti 4kg herapöntön :hyper:

Jos weak tai joku muu aikoo kuvata jotain dokumenttia, niin pitäkääs pojat sitten huoli ettei se päädy mihinkään levitykseen. vain asianomaisille. Kyl mää sit teidät löydän ja mun nuorisonuudelleenkouluttaja on mukana :whip:
 
Nonni. Pohjoisesta ei siis ilmeisesti ole ketään muita tulossa. Joutunen lähtemään Oulusta siinä perjantaiaamuna vähän vaille 06, perillä Turussa vähän yli puolenpäivän. Onko muita samaan aikaan kaupungissa jo jossain palloilemassa, eli löytyyx seuraa?!"!""!111?! Vai menenkö jonnekin kirjastoon nököttämään tai Shamrockiin jo edeltä kuudeksi tunniksi, voitte sitten kaapia mut pöydän alta mukaan kun lähdön aika koittaa.
 
Onko muita samaan aikaan kaupungissa jo jossain palloilemassa, eli löytyyx seuraa?!"!""!111?! Vai menenkö jonnekin kirjastoon nököttämään tai Shamrockiin jo edeltä kuudeksi tunniksi
Se vähän riippuu...:kuvia: ;)

Tee pieni sightseeing..helposti saat palloiltua tuon muutaman tunnin ja senhän jälkeen TJJ jo saapuu bulkkaamaan sinne shämiin :)
 
Stadilaiset: Mikäs juna nimetään (l. tuomitaan) viralliseksi bilejunaksi matkalle Turkuun? Junia lähtee Stadista aina suunnilleen tasatunnein. Ehdotan että lähdetään neljän junalla, ehditään sitten shämrokkiin pilaamaan tunnelma jo heti alkuunsa!

Tämä sopii hyvin.. :kippis1:
 
13:45 olis näköjään juna Porissa, jos aamuseiskalta lähtisin. Maantieto vähän hukassa, kauanko sieltä kestää Turkuun?
 
Ai salille. Meinaatko että hyvä omatunto pitäis hankkia ennen kuin lähtee hillumaan rappioristeilylle? :D Treenikamat varmaan jää kotiin, mitään haisevia tossuja ja verkkareita viitsi mukana kuskata kuitenkaan. Erase the sali siis, sitten voisi kyllä :)
 
Pitäähän sitä kunnon pumppi saaha ennen laivalle menoa ;)
Ja kylhä siin ny aikaa o muutenki palloilla...mä meen Turkuseen jo puolenpäivän aikaan itekki.
Ilmotusta vaan jos mun ja Taviksen seura kelpaa. :)
 
Tosi kustannustehokkaaksi voisin nyt alkaa, junalippu Poriin on jotain seitsemän-kahdeksan euroa halvempi kuin suoraan Turkuun, paljonkos bensat kustantais Björneborgista vai onko sieltäkin tarkoitus jatkaa junalla kohti Åboa?
 
Tosi kustannustehokkaaksi voisin nyt alkaa, junalippu Poriin on jotain seitsemän-kahdeksan euroa halvempi kuin suoraan Turkuun, paljonkos bensat kustantais Björneborgista vai onko sieltäkin tarkoitus jatkaa junalla kohti Åboa?

Tarkoitus olisi hypätä bussiin, mutta jos löytyy kuskeja niin mun "tilaihmettä" voidaan käyttää. Bussiin olis tarkoitus, ainakin itsellä hypätä klo 15.jotain. Itse en ainakaan ajatellut ajella tällä reissulla yhtään. Bussilippu maksaa jotain 23euroo meno-paluu, opiskelijalle.

VelttoV, jostain kumman syystä bussit ei pysähdy rauman kohdalla noilla aikatauluilla...ellei lähdetä 12.45 bussilla mikä on kolmen jälkeen turussa.

Viitsu, no älä pumppaa liikaa tai et mahdu laivan ovista sisään ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom