Kyllä, pitäähän sitä edes jokin "syötti" olla.
Hmm.. voimmehan käyttää Weakkia, sillä sen söpöisyyttä lohet eivät voi vastustaa. Kun saamme ne hyttiin sisään voimme heittää Weakin ulos sieltä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, pitäähän sitä edes jokin "syötti" olla.
Hoho! Todella.
Weak sisään - lohet ryntää sisään - Weak ulos - ovi lukkoon = Lohiluola.
No ihan miten vaan. Meen hetkeksi seisomaan baarin tanssilattialle, sitten menen omaan hyttiin -> Weakin priva lohiluola :thumbs: . Tietysti rumimmat blokataan ovella pois.
Kivaa! Saatiin sit ainaki yks kunnon linssilude matkaan!Ylläripyllärinä mä teen takeoverin ja otan Inskan ruudun. Eli mukana!
Ylläripyllärinä mä teen takeoverin ja otan Inskan ruudun. Eli mukana!
Kivaa! Saatiin sit ainaki yks kunnon linssilude matkaan!
Kateellisena tätä vaan lukee...:itku:
Hyvää reisua vaan! Tulkaahan ehjinä takaisin!:D
Koskas se nyt olikaan se virallinen, ja hyväks havaittu, lähtöaika Sham Rockista?
Miettitiin töissä vähän Silkkaalihaksen kanssa, että kuvattais jonkunnäkönen dokumentti risteilystä :D . Jos se nyt vaan onnistuu, niin sitten editoidaan se ja senditään halukkaille...
Eikös se ollu klo 18?
Yhdeksältähän se vasta lähtee. Mutta mun puolesta voitaisiin aloitella jo torstainaEikö se laiva lähe 20.00?? eli shämröckissä jo klo 17.00. tai 16.00... tai 15.. tai 12.. :kippis1:
Weakin dokumentti tulee sisältämään suuren määrän hikeä, leveitä selkiä ja nautinnon ääniä... ;)
Toi Sauvon murre on niin erikoista, etten mä aina tiedä ymmärsinkö :D
Mr.Erotuomari sanoi:Weakin dokumentti tulee sisältämään suuren määrän hikeä, leveitä selkiä ja nautinnon ääniä...