Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoho! Todella.

Weak sisään - lohet ryntää sisään - Weak ulos - ovi lukkoon = Lohiluola.

:david:


Ja kun sekaan eksyy Mature-Lohi, ni pojat on hätää kärsimässä... :evil:
 
No ihan miten vaan. Meen hetkeksi seisomaan baarin tanssilattialle, sitten menen omaan hyttiin -> Weakin priva lohiluola :thumbs: . Tietysti rumimmat blokataan ovella pois.
 
Ylläripyllärinä mä teen takeoverin ja otan Inskan ruudun. Eli mukana!
 
Ylläripyllärinä mä teen takeoverin ja otan Inskan ruudun. Eli mukana!
Kivaa! Saatiin sit ainaki yks kunnon linssilude matkaan! :hyper:
 
11päivää ja lähestyy.. onkos mitään virallista aikataulun poikasta saatavilla, koska pitäisi shämrockiin saapua? viideltä jo vai aikaisemmin vai suoraan laivaan vai....

EDIT: tärkeä 1.300postaus.. joista ainakin 200 tässä threadissa..
 
11 päivää jäljellä kun totesin saman kuin Refe, että turhia posteja tässä tredissä on enemmän kuin pakkotoiston "laki" sallii.

Ensin tietysti Shämiin ottamaan vauhtia ;).
 
Koskas se nyt olikaan se virallinen, ja hyväks havaittu, lähtöaika Sham Rockista?



Miettitiin töissä vähän Silkkaalihaksen kanssa, että kuvattais jonkunnäkönen dokumentti risteilystä :D . Jos se nyt vaan onnistuu, niin sitten editoidaan se ja senditään halukkaille...
 
Koskas se nyt olikaan se virallinen, ja hyväks havaittu, lähtöaika Sham Rockista?

Eikös se ollu klo 18?

Miettitiin töissä vähän Silkkaalihaksen kanssa, että kuvattais jonkunnäkönen dokumentti risteilystä :D . Jos se nyt vaan onnistuu, niin sitten editoidaan se ja senditään halukkaille...

:lol2: :lol2: Kunhan siitä ei tule samanlaista kuin siitä teidän taannoisesta ryyppyiltadokumentista, niin hyvä juttu.

Ja kunhan mä en esiinny siinä edes vilaukselta, niin vielä parempi.
 
Eikös se ollu klo 18?

Eli reffit Shamissa klo 18?
Siirtyminen satamaan
(Viikkarin terminaalin vieressä olevaan raflaan) n. 19.30?
Jotenkin näin se meni viime kerralla.
Eli Weakin peräänkuuluttama lähtöaika olis noin puoli kahdeksan?
Toi Sauvon murre on niin erikoista, etten mä aina tiedä ymmärsinkö :D
 
Eikö se laiva lähe 20.00?? eli shämröckissä jo klo 17.00. tai 16.00... tai 15.. tai 12.. :hyper: :kippis1:

Weakin dokumentti tulee sisältämään suuren määrän hikeä, leveitä selkiä ja nautinnon ääniä... ;)
 
Eikö se laiva lähe 20.00?? eli shämröckissä jo klo 17.00. tai 16.00... tai 15.. tai 12.. :hyper: :kippis1:

Weakin dokumentti tulee sisältämään suuren määrän hikeä, leveitä selkiä ja nautinnon ääniä... ;)
Yhdeksältähän se vasta lähtee. Mutta mun puolesta voitaisiin aloitella jo torstaina :)
 
Toi Sauvon murre on niin erikoista, etten mä aina tiedä ymmärsinkö :D

Niinpä. Tosin ehkä sisälukutaitojeni terästäminenkin voisi olla paikallaan. :D


Mr.Erotuomari sanoi:
Weakin dokumentti tulee sisältämään suuren määrän hikeä, leveitä selkiä ja nautinnon ääniä...

Sä voitkin tällä reissulla hoidella tämän puolen. Ja nimenomaan näiden kaikkien tuottajana.:whip:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom