SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Pesupallo sanoi:
No pitihän se sitten oikeen tarkistaa, että mitä on syötetty. Eli weak kertoi, ettei viime risteilyllä hän saanut ostettua ja Viitsu sitten ystävällisesti auttoi.
Seuraava teksti kopioitu viking linen sivuilta
"Ikärajat ostoksiin Suomeen:
Väkevät alkoholit 20 v.
Keskivahvat juomat, viinit, oluet ja tupakkatuotteet 18 v.

Ikärajat ostoksiin Ruotsiin:
Väkevät alkoholit, keskivahvat juomat, viinit ja oluet 20 v.
Tupakkatuotteet 18 v."
En kyllä varmaksi saanut selvää, että koskeeko tuo vain yhden suunnan matkustajia.
Jään odottamaan lisäinfoa

En kyllä löytänyt tuota tekstiä viking linen sivuilta...mutta tuossahan sitten noudatetaan Ruotsin lakeja menomatkalla. Sieltähän ei saa edes bisseä alle 18-v. Mutta ei se mitään...odottelet siihen asti että laiva kääntyy Tukholmassa ja voit sen jälkeen hakea viinat ja liittyä bileisiin mukaan. En kyllä tiedä millanen meno on enää 7 aikaan aamulla :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hmm.. ketäs oli käyny kattomassa Viking Linen sivuilta artisteja ja halusi välttämättä perjantaina liikkeelle?? Siellä on Paula Koivuniemi!!! :rock:
Lauantain lähdöllä olis ollu hevi Karaoke ja YÖ.

Kyllä, minä olen oikeassa!! Menomatkalla ei saa ostaa lapset(alle 20v) mittää alkomahoolia. Mut ei hätä oo niin iso, kyl joku noist isoista ihmisistä ostaa meille. Käydään ikkunashoppaamassa valmiiks tuotteet ja annetaan ostoslistat halukkaille :D .

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Sami81 sanoi:
Paula Koivuniemi...
...voi hyvä luoja.

Taitaa mennä sittenkin totaaliseksi kaatamiseksi.

No kuka tonne laivalle on ylipäätään lähössä artisteja kattomaan...totaaliseksi kaatamiseksi se menisi vaikka siellä olisi Metallica soittamassa :)

Integrandi sanoi:
No kuka tonne laivalle on ylipäätään lähössä artisteja kattomaan...totaaliseksi kaatamiseksi se menisi vaikka siellä olisi Metallica soittamassa :)

Ei muuten menisi!! täytyis mennä kattoon selvispäin :worship: :rock: Sen jälkeen asia olis toisin...

Jos Ex-Tavis ja Pahis suostuu, niin voimme laittaa taas triomme kokoon ja viihdyttää ystäviämme laulullamme :D

Mr.Referee sanoi:
Ei muuten menisi!! täytyis mennä kattoon selvispäin :worship: :rock: Sen jälkeen asia olis toisin...

Jos Ex-Tavis ja Pahis suostuu, niin voimme laittaa taas triomme kokoon ja viihdyttää ystäviämme laulullamme :D

:lol2: . Hah, mä kyllä suostun siihen että laulutriomme pistetään taas pystyyn, mutta eri asia onkin, suostuuko MUUT siihen;) . Integrandia kompaten, kukaan siellä ei ole takuulla ole artisteja kattomassa. Nimekkäitä artisteja(tai artisteja ollenkaan) ei kaivata, sillä meidän kokoisesta porukasta lähtee kyllä ääntä ihan omiksi tarpeiksimme(ja luultavasti illan edetessä :kippis1: merkeissä vähän ylikin) eikä varmasti kellekkään tule mieleen kaivata ketään Koivuniemeä hoilottamassa Aikuista naista, siitä vaikka minä pidän huolen:D .

Edittiä: Weak ja Pesupallo, vaikka mä viattomana naispuolisena voin ostella teille juomisenne, kunhan maksusta sovitaan;).Eli älkää huolehtiko, ei kukaan joudu siellä selvinpäin olemaan.

About 13 päivää jäljellä, kun näin ajatuksissani Paula Koivuniemen johdattavan meidät lähes infernaaliseen trance-meininkiin!

Ex-Tavis sanoi:
...sillä meidän kokoisesta porukasta lähtee kyllä ääntä ihan omiksi tarpeiksimme...
Musta tuntuu, ettei sillä porukan koolla ole väliä siihen miten paljon susta lähtee ääntä ;)

Ex-Tavis sanoi:
Edittiä: Weak ja Pesupallo, vaikka mä viattomana naispuolisena voin ostella teille juomisenne, kunhan maksusta sovitaan;).Eli älkää huolehtiko, ei kukaan joudu siellä selvinpäin olemaan.
Kai se on suostuttava sit sun "maksuihin" :( :kippis1:

Ex-Tavis sanoi:
eikä varmasti kellekkään tule mieleen kaivata ketään Koivuniemeä hoilottamassa Aikuista naista, siitä vaikka minä pidän huolen:D .

Jos laulat aikuista naista minun kuulleen (koskaan, ikinä, missään), niin hilaan sinut kölin ali, kuivalla maalla. :evil:

Pesupallo sanoi:
Musta tuntuu, ettei sillä porukan koolla ole väliä siihen miten paljon susta lähtee ääntä ;)
...

Kai se on suostuttava sit sun "maksuihin" :( :kippis1:

Kuules kuules, mä oon se kiltti joka uhrautui tekemään palveluksen ja sä vaan tuhmia ajattelet:lol2: .

TJJ sanoi:
Jos laulat aikuista naista minun kuulleen (koskaan, ikinä, missään), niin hilaan sinut kölin ali, kuivalla maalla.

Mä lupaan ja vannon että sitä EI tulla kuulemaan mun suusta koskaan. Korvat särkyy jo pelkästä ajatuksestakin:D !

Ex-Tavis sanoi:
Kuules kuules, mä oon se kiltti joka uhrautui tekemään palveluksen ja sä vaan tuhmia ajattelet:lol2: .
Ite ajattelit kuitenki ensin tuhmia, mutta kiltti olet :love:
/me kirjottaa ostoslistaa

Mr.Referee sanoi:

TAIVAS LYÖ TULTA!!!1111!YKSYKS :rock: :hyper: :rock:

..tän reissun jälkeen etsitäänkin sitten kahta isohkoa römeä-äänistä porilaista mieshenkilöä ja yhtä turkulaista leveäselkäistä heleä-äänistä naishenkilöä, heidät on nähty tai oikeastaan kuultu viimeksi ruotsinlaivalla 7.4, kadonneilla oli viimeisten näköhavaintojen mukaan päällä jengitunnuksella varustetut paidat joissa oli iso punainen P edessä ja takana luki pakkotoisto.com, kadonneet on nähty viimeksi erittäin vittuuntuneen näköisten saman jengin jäsenten kanssa matkalla kohti ulkokantta...

Mr.Referee sanoi:
11päivää jäljellä, kun laskin mukaan tulevat punttimimmit... väärin...
Oli muuten paras tähän mennessä :) .

X-tavis ei sitten lähde minnekkään, että me saadaan meiän :kippis1: -tarvikkeet. Mun pitää kyl ekaa käydä ikkunashoppaamas mun ostoslista.

Voe harmi, kun en pääse mukaanne katsomaan Koivuniemen Paulaa. Seuraavan kerran, kun järjestellään häppeninkiä maissa, niin vääntäydyn mukaan! Liian paljon tulee istuttua kotona.. :)

Tehkää hyvin siellä reissussa :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom