SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Weak sanoi:
Oli muuten paras tähän mennessä :) .

X-tavis ei sitten lähde minnekkään, että me saadaan meiän :kippis1: -tarvikkeet. Mun pitää kyl ekaa käydä ikkunashoppaamas mun ostoslista.

Hah..Mihinkäs mä nyt oisin lähdössä, mähän änkeydyn kaikkialle mukaan:D !

Edit: Elviira, hyvin oisit kyllä mukaan mahtunut!Ps. Oli muuten hauska nähdä toissa viikonloppuna siellä baarissa sattumalta:) !

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hyvä aikahan tässä vielä, mutta parempi ajoissa ku myöhässä... eli mitenkäs nuo 7. päivän rutiinit on alustavasti ajateltu, koska mitä missä?

Pitääkö liput hakea aikaisemmin satamasta porukalla vai hoitaako joku ne kenties jo jossain vaiheessa aikaisemmin?

Koska satamaan viimeistään?

Entä mikäs Shamrockin aikataulu on, koska sinne porukka olisi menossa tinaamaan?

Mihin aikaan Weak kirmaa kännissä ympäri kauppatoria?

Koska tulevat ekat kuittailut Mr^Refereelle hyvyysrajoitteisesta lähtölaskennasta?

Koska päättyvät Ace-oon neljännet treffit...?

Jne... kyllä näitä riittää! Vastauksia tai tulen uniinne, alasti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Sami81 sanoi:
Hyvä aikahan tässä vielä, mutta parempi ajoissa ku myöhässä... eli mitenkäs nuo 7. päivän rutiinit on alustavasti ajateltu, koska mitä missä?

Pitääkö liput hakea aikaisemmin satamasta porukalla vai hoitaako joku ne kenties jo jossain vaiheessa aikaisemmin?

Koska satamaan viimeistään?

Entä mikäs Shamrockin aikataulu on, koska sinne porukka olisi menossa tinaamaan?

Mihin aikaan Weak kirmaa kännissä ympäri kauppatoria?

Koska tulevat ekat kuittailut Mr^Refereelle hyvyysrajoitteisesta lähtölaskennasta?

Koska päättyvät Ace-oon neljännet treffit...?

Jne... kyllä näitä riittää! Vastauksia tai tulen uniinne, alasti.

No jos vedetään suunnilleen viime kertaisella kaavalla niin

klo 17.30-->Shamrock
klo 19.30-->terminaalin viereisen hotellin baari (haen kaikkien liput sisältä ja jaellaan ne sitten siellä baarissa)
klo 20.45-->laivaan
klo 21.05-->jengi aloittaa vapaaohjelmansa.

Tällainen homma varmaan toimii uudestaan?

Integrandi sanoi:
No jos vedetään suunnilleen viime kertaisella kaavalla niin

klo 17.30-->Shamrock
klo 19.30-->terminaalin viereisen hotellin baari (haen kaikkien liput sisältä ja jaellaan ne sitten siellä baarissa)
klo 20.45-->laivaan

No mun viinaostoskyselyhän oli ihan turha, tossa kolmessa tunnissa ehtii jo sen verran alotella et hyvä jos oman hytin löytää laivasta, tai no, eihän sitä ennen aamua välttämättä tarvita edes :kippis1:

Integrandi sanoi:
klo 17.30-->Shamrock
klo 20.45-->laivaan

Tämä lienee hyvä.

Weak kirmaa ympäri toria klo 19.31. Ace-oo-:n neljännet treffit on 21.07. TJJ tilaa pippuripihvin sataman baarista klo 20.39.

Ex-Tavis posettaa 24h/vrk.

Ja porin porukka saapuu vasta tonne sataman baariin... kai. ehkä. tai voi olla että yllätetään ja tullaan ajoissa..

n.19.45 alkaa kuittailut Mr.Refereelle
n.19.46 Mr.Referee hermostuu
n.19.46.30 Mr.Referee vie kaikki lohet :hyper:

Kylmää voin kirmata torilla kalsareillani... ehkä... jos tarpeeks maksetaan.

Tohon aikatauluun voi tulla muutos... muistakaa odottaa mua siellä Shamrockissa, niinku viimekski!

Oikein sopiva ohojelma.. Passar bra till mig.

Mä luulen, että Refe vie pahimmillaan ne lohet vain sieltä buffetista ;).

Kuten myös, todella hyvältä kuulostaa!(Kaikilta muilta osin kuin tuo TJJ:n mainitsema X-taviksen jatkuva posettaminen: mä aion nyt pitkästä aikaa :kippis1: -tellä, joten se ei nyt tule olemaan mahdollista;) ...)

Ex-Tavis sanoi:
Kuten myös, todella hyvältä kuulostaa!(Kaikilta muilta osin kuin tuo TJJ:n mainitsema X-taviksen jatkuva posettaminen: mä aion nyt pitkästä aikaa :kippis:-tellä, joten se ei nyt tule olemaan mahdollista;)...)

Eipä se :kippis1: hidastanut posetteluasi viimeksikkään.. Päinvastoin.. :)

TJJ sanoi:
Eipä se :kippis1: hidastanut posetteluasi viimeksikkään.. Päinvastoin.. :)

hmmm... heleä-ääninen leveä selkä valtaa jälleen hytin kokonaan. beware. ;)

Yhdeksäntenä odotuspäivänä Jeesus Ex-taviksen muodossa sanoi Wannabe-botariopetuslapsilleen:
Minulla on vain yksi 20kg:n mass blast pönttö ja 5kg rahkaa, joten juon teidänkin palautusjuomat.

Suositut

Back
Ylös Bottom