SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
:jahas: ...Paremminkin näin: Yhdeksän päivää jäljellä, kun X-tavis alkoi suunnittelemaan kostoa...;)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
TJJ sanoi:
Posetusta 25h/vrk? :eek:

:lol2: ..ehkä, ehkä..Se se vasta kärsimystä itse kullekin olisikin:rolleyes: !

Ex-Tavis sanoi:
:lol2: ..ehkä, ehkä..Se se vasta kärsimystä itse kullekin olisikin:rolleyes: !

Hei X, mun on pakko tulla samaan hyttiin -sinne ei yhtään isompi täti enää mahtuis, niiden rahkaa täynnä olevien kylmälaukkujen, tonnikalan, mass blastin, öljypullojen ja sun selkäs kanssa :D ;)
Ai mut, mehän mahdutaan peilin eteen posettelemaan yhdessä -ainakin pituussuunnassa :love:
Aivan selvästi pientä risteilykuumetta ilmassa :hyper:

minimari sanoi:
Hei X, mun on pakko tulla samaan hyttiin -sinne ei yhtään isompi täti enää mahtuis, niiden rahkaa täynnä olevien kylmälaukkujen, tonnikalan, mass blastin, öljypullojen ja sun selkäs kanssa :D ;)
Ai mut, mehän mahdutaan peilin eteen posettelemaan yhdessä -ainakin pituussuunnassa :love:
Aivan selvästi pientä risteilykuumetta ilmassa :hyper:

:lol2: Älä säkin ala:D ..Todellakin, samaan hyttiin mahdutaan(kätevää kun rahkanikin menee luultavasti Mr. Refereen ja Nigsterin käyttämään kylmälaukkuun;) ) ja hyvin mahdutaankin, JOS alkuperäinen "suunnitelma" TJJ:n kanssa samassa hytissä yöpymisestä ei toteudu;) . TJJ tekemässä hauisposeja veisi täysin tilan peilin edestä.

8 päivänmuotoista hetkeä jäljellä, kun näin ajatuksissani Taicaa jälleen kannettavan hyttiin ;)

Ex-Tavis sanoi:
TJJ tekemässä hauisposeja veisi täysin tilan peilin edestä.
Yep. Ja laiva uppoaa samantien kun TJJ saa roudattua hauiksensa laivaan :D

ace-oo- sanoi:
8 päivänmuotoista hetkeä jäljellä, kun näin ajatuksissani Taicaa jälleen kannettavan hyttiin ;)

...tulihan se sekin sieltä. :rolleyes:

pitänee vaan toivoa ettei tällä kertaa tarvi valvoa koko risteilyä edeltävää yötä töissä paloja sammutellen.

Mr.Referee sanoi:
Kisa ehdotus laivalle: Kuka saa TJJ:n suuttumaan ensinmäisenä pelkästään sanomalla sille hauiksista.
Kuulostaa hyvältä, onko palkintoja jaossa?
Laitetaan vielä astetta kovempi kisa: Kuka syöttää Ex-Tavikselle sipsiä, karkkia tms?

Terveisiä helsingistä. Itsekin tuun varmaan vasta sinne hotellille, nähkäämme siellä. tuntuu koipikin pelaavan jotenkuten niin ehkä selviää reissusta:| en löytänyt netistä tax freen olut saati savukehinnastoja

Referee: Näillä näkymin en, siirryn turkuun ylihuomenna kun on auto käytössä tovin. Porista tuutte sä ja pahis vai?

6 päivää jäljellä, kun huomasin, ettei Mr.Referee osaa yhdyssanoja :hyper:

6 päivää jäljellä, kun huomasin, että kellään ei ole elämää ;).

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom