Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Joutuu perumaan reissunsa. Joku toinen kerta sit ku vaiks täällä maissa kupiteltaisiin..

Eli huominen päivä vielä aikaa vaikuttaa alla olevaan kokoonpanoon.

1. hytti
- taicaviitta
- ironchef

2. hytti
- drn
- Corbulo
- Disabled

3. hytti
- ace-oo
- integrandi

4. hytti
- ex-tavis
- minimari
- Honey

5. hytti
- RRKalle
- EKKS

6. hytti
- weak
- tiny tinman
- Ogrsh
- trebla

7. hytti
- TJJ
-
-
-

8. hytti
- keijo s

Jos ei homma tuosta muutu niin voisin vaikka perua 8. hytin ja keijo voi siirtyä TJJ:n viereen nukkumaan. Vai haluatteko majailla omissa pesissänne?

Kun olen varmistanut junnupaketin mukaanpääsyn siltä kapteenin oikealta kädeltä niin voitaisiin alkaa hoitaa maksuja. Vipeille voin laittaa tilinumeron privana. Kun maksatte niin laittakaa viestiosuuteen nicki+oikea nimi+syntymävuosi. Ei-vipit voisivat laittaa jonkun mailiosoitteen, johon sitten postitan vastaavat tiedot.

Integrandi sanoi:
Jos ei homma tuosta muutu niin voisin vaikka perua 8. hytin ja keijo voi siirtyä TJJ:n viereen nukkumaan. Vai haluatteko majailla omissa pesissänne?

Mulle on oikeastaan aivan sama, voin kyllä tuottaa yksinkin sen paskan hajun sinne hyttiin, mutta tuskin potkin keijoa pois vierestä.. :love: :D

Soitin sille tantalle ja kyselin josko voitaisiin vähän lisätä "alaikäisten" määrää. Tädin viivakoodit eivät riittäneet päättää asiasta ja pyysi lähettämään anomuksen ylemmälle taholle. Neljä junnua se olisi voinut ilman eri anomusta päästää sisälle. Lähetin postia komentoketjun ylemmälle kaverille ja nyt odotellaan vastausta. Selvyys tullee ensi viikon alussa. Jos kuitenkin käy niin, että pitää jättää 5 salisikaa rannalle niin otetaan ihmiset ilmoittautumisjärjestyksessä. Mietitään muille sitten muita peliliikkeitä päästä sisään. Jos on vähintään 21-v niin ei pitäisi olla ongelmia. Olen ollut vieressä kuulemassa, kun poke on antanut tarkastuksen yhteydessä luvan mennä "tämän kerran" sisälle.

Joo, tota kyllä tuo Egyptin matka verotti budjettia sen verran, että jää laivareissu ainakin toistaiseksi tekemättä, tarttis vielä kavereitten kanssa virossakin käydä. Joku toinen kerta sitten.

Kyllä mää antaudun pois matkasta ihan suosiolla, ainakin jos vähääkään on tarvis jättää joku pois.

Jos ei natsaa niin ei natsaa. Mielelläni mukaan lähden mutta kyllä mä varmasti yhtä mukavaa tekemistä keksin vaikken laivalle lähtisikään. Varmaan ilmouttauduin tyyliin viimeisenä mutten siltikään loukkaannu vaikka mut poistettais listasta ;)

Nyt pitäisi olla privatettuna kaikki "sopivan" ikäiset vipit. Eikä mitään kiirettä, maksakaa kun jaksatte..mielellään tietysti ennen reissua. Lähipäivinä pitäisi tulla selviö mahtuuko kaikki alle 23-vuotiaat mukaan niin hoidellaan ne sitten.

E: Kokki sun priva ei ilmeisesti oo vastaanottavassa tilassa. Ajattelin vaan, että pitäiskö sunkin nimi ilmoittaa jos pääset sluibaamaan sieltä töistä.

Integrandi sanoi:
E: Kokki sun priva ei ilmeisesti oo vastaanottavassa tilassa. Ajattelin vaan, että pitäiskö sunkin nimi ilmoittaa jos pääset sluibaamaan sieltä töistä.

Mä luulen et katotaan sitä sitte jos ja kun, eli hoidan itteni laivalle jos pääsen nakin alta pois ja ostan osuuteni hytistä.

Integrandi sanoi:
Noniin, saatiin lupa koko poppoolle :kippis1:

Laitan illemmalla privaa/lisää infoa maksuista+muusta.

ISO käsi integrandille - hienoa ja esimerkillistä asioiden hoitamista! :thumbs:

Hmm... Sunnuntaina päätin et oisin pitäny 1kk tauon juomisessa... hmm... ja piti mennä töihinki... hmm... No, kai se on silti pakko mennä risteilylle :itku:

Ps: :)

Voisiko matkalle lähtevät ei-vipit laittaa jonkinmoisen s-postiosoitteen niin lähetän tiedot maksuista ja kerään sitä kautta myös nimet.

Kaikille on nyt laitettu privaa paitsi EKKS:lle ja Disabledille. Voisitteko antaa s-postiosoitteenne/puhelinnumeronne/whatever niin laitan samat tiedot sinne.

Privoihin oli laitettu, että maksuilla ei ole kiirettä. Korjataan sitä tietoa sen verran, että siirtäkää ne mahdollisimman nopeasti. Ei sillä rahalla ole väliä, mutta nimet olisi hyvä saada nopeasti ilmoitettua ettei se försti ehdi muuttamaan mieltään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom