Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
ironchef sanoi:
Ai niin kysymys: Milloin pitää antaa sitova ilmoittautuminen osallistumisesta? Ja laitetaanko sähköpostilla nimet ja syntymä-ajat sitten Integrandille?

Eli lähdetään siitä, että hyttilistassa olevat lähtevät mukaan. Jos ei lähde niin ensi perjantaihin asti aikaa perua. Nimet voitaisiin hoitaa vaikkapa silleen, että laitan tilinumeron rahojen siirtoa varten. Viestiosaan voi laittaa nimen ja syntymävuoden. Voisinhan maksaa itse koko mällin ja kerätä kolehdin satamassa, mutta tehdään näin niin ei tarvitse myöhemmin metsästää kirveen kanssa ohareiden tekijöitä.

drn sanoi:
Oishan sitä mukaan voinut lähteä mutta noita alaikäisiä (23-) alkaa jo olemaan riittävästi, ellei jopa enemmänkin. :jahas: Ehkä sitten enskerralla, tai jopa nyt jos mukaanpääsy ei aiheuta hirveitä ongelmatilanteita puolin toisin. Katsellaan nyt miten homma tästä kehkeytyy. :)

Katsotaan mitä se täti meinaa kun kysyn "muutamaa" lisäpaikkaa alle 23-vuotiaille. Selvitän sen ensi viikolla, kun lähtijät varmistuvat.

taicaviitta sanoi:
eli - punttimimmit: nyt on ainutlaatuinen tilaisuus tavata suuri lauma sanoinkuvaamattoman komeita, hyvinpukeutuvia, upeasti ja lumoavasti käyttäytyviä, sekä kaikinpuolin muutenkin vastustamattomia herrasmiehiä.

No jos asia on näin :D niin olen ehdottomasti mukana eli tämä punttimimmi ilmoittautuu mukaan.

Honey sanoi:
No jos asia on näin :D niin olen ehdottomasti mukana eli tämä punttimimmi ilmoittautuu mukaan.

noniin. ja kuka vielä väittää etteivät pienet valkoiset valheet johda mihinkään positiiviseen...? ;)

Honey sanoi:

Honey, hieno juttu, hyvän päätöksen teit ;) !

Laivalla nähdään ja eiköhän me naiset sinne hyttiin hyvin mahduta!..Peilinedustappelut alkakoon,hohoho... :hyper:

HipHei... Sellainen juttu, että mun pitää perua osaanottoni. Tuli esteitä. Pahoittelen, ja pitää ottaa osaa seuraavaan keikkaan.

Päivitelläänpä vähän listaa. drn ja Honey lisätty aloituskokoonpanoon. Nigster heivattu pois. Eli perjantaihin asti siis aikaa ilmoittaa jos ei pääse. Jos joku kuolaa mukaan eikä nimeä näy listalla niin muutama puntinkolisuttaja vielä mahtuu tähän varaukseen...

1. hytti
- taicaviitta
- ironchef

2. hytti
- drn
- Corbulo
- Disabled

3. hytti
- ace-oo
- integrandi

4. hytti
- ex-tavis
- minimari
- Honey

5. hytti
- keijo S
- RRKalle
- EKKS

6. hytti
- weak
- tiny tinman
- Ogrsh
- trebla

7. hytti
- Nicho
- TJJ
-
-

Ihan sellainen asia, että jos sattuu tilaa olemaan, niin minä olen valmis maksamaan myös enemmästä tilasta ja vähemmästä paskan hajusta. (siis jos hyttijärjestelyjä tulee vielä paljon, niin mut voi siirtää kahden hengen yksiöön)

Oliko noin ettei hyttejä enempää enää saanut? Itse maksaisin kovasti lisää ettei tarvitse jakaa tuhnuja kenenkään ylimääräisen kanssa.

On näköjään yhtiön sivujen mukaan vielä tilaa tuolla mannekannella. Hinnat on tosin pompsahtanut normaaliin (96e). Saattaa olla, että noi erikoishinnat ei vaan näy tuolla sivulla. Kyselen huomenna josko liikenee vielä yksi luukku.

keijo s sanoi:
Oliko noin ettei hyttejä enempää enää saanut? Itse maksaisin kovasti lisää ettei tarvitse jakaa tuhnuja kenenkään ylimääräisen kanssa.

Nonii sieltä lohkesi vielä yksi hytti tolla 20 eurolla. Otat sen varmaan yksin(?)

Integrandi sanoi:
Nonii sieltä lohkesi vielä yksi hytti tolla 20 eurolla. Otat sen varmaan yksin(?)

Saa siihen joku tulla, 3hlöä on vaan vähän liikaa kun joutuu aina kiipeilemään toisten yli kassit vilkkuen.

Saatanan paskiaiset hommas mulle töitä, joten mun lähtemiseni taitaa kusta huolella. Yritän vielä nakkisuojan vahvistamista ja koordinoidun vastahyökkäyksen suorittamista ennen perjantaita. Mikä on tällä hetkellä tilanne listoilla? Jos mä pääsen vielä luistaan ton ilmoittautumisen takarajan jälkeen, niin tulen mukaan vaikka kansipaikalla :rock:
edit: laivahan lähtee siis kello 21 ja on takas sunnuntaina 19.50?

Joo, lähtee siis 21 ja palaa 20. Tehdään vaikka niin, että ilmoitan sut tuonne joka tapauksessa. Taicaviitallehan kelpasi myös olla yksin hytissä, joten eipä varmaan tule ongelmaa. Jos pääset messiin niin heität Taicikselle kympin ja lunastat paikkasi.

Olin eilen leikkauksessa niin tuskin olen vielä tuohon mennessä niin toipunut että voisi tulla...mutta jos tulee hyvä keikka ja meinaatte uudestaankin lähteä niin ensi kerralla sitten :) Toiv. voidaan pitää jotain pienimuotoisempaa Turussa joskus, olisi kiva tutustua ihmisiin.

rocky6 sanoi:
Toiv. voidaan pitää jotain pienimuotoisempaa Turussa joskus, olisi kiva tutustua ihmisiin.

Mulla olikin tästä jo muutaman sellaisen punttimimmin kanssa jotka eivät pääse nyt mukaan puhetta privana, kun muita turkulaisia houkuttelin mukaan!Eli mä ainakin kannatan jossain vaiheessa pienimuotoisempaa miittiä.Mentäs yhdessä treenaamaan jonnekin ja sit syömään tms..Tämä kyllä menee jo sen verran :offtopic: että tästä aiheesta voisi jatkaa uudessa ketjussa myöhemmin:) !

rocky6 sanoi:
Toiv. voidaan pitää jotain pienimuotoisempaa Turussa joskus, olisi kiva tutustua ihmisiin.

Mä oon ehdottomasti messissä. Tänä syksynä Turkuun muuttaneena ei noita kavereita ole mitenkään liikaa. Ja varsinkaan rautaa rakastavia sillaisia.

trebla sanoi:
Mä oon ehdottomasti messissä. Tänä syksynä Turkuun muuttaneena ei noita kavereita ole mitenkään liikaa. Ja varsinkaan rautaa rakastavia sillaisia.
Pienimuotoisempaa mittiä voisi järkätä jossain vaiheessa. Katsotaan sitten kun tämän miitin jäljiltä on krapula haihtunut.

ace-oo- sanoi:
Pienimuotoisempaa mittiä voisi järkätä jossain vaiheessa. Katsotaan sitten kun tämän miitin jäljiltä on krapula haihtunut.
Todellakin :kippis1: Kun ei nyt tuonnekkaan sitten päässyt... Siitä myöhemmin siis lisää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom