SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäkäähän kivaa ja ilmoitelkaa jos suunnitteilla vaikka yhteistä ajanviettoa esim. hyvän oluen merkeissä niin tulen mukaan =)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kehtaisikohan sitä itsekin raahautua tuonne shamrockkiin. Ajattelin toki vetää suojakännit siltä varalta että ootte kaikki ihan perseestä, mutta jos meinas olla jo viiteen mennessä naamat niin mahtaa tulla aika muistikuvarajoitteinen reissu(ei sillä ettei muuten olisi tulossa:rolleyes: ).

No kaipa pitää tulla rohkeasti selvinpäin paikalle ja käyttää paattibudjetti jo maissa :kippis1:

Voi vittu :D . Sain tänää tietää, etten saakkaa palkkaa tänään, eli pitää lainailla porukoilta rahaa. Ja sitten huomasin, et oon kipeeki. Viel puuttuis et se laiva uppoo. Muttajoo, silti :kippis:

SniffDaddy sanoi:
Kuvia sitten helvetisti (varsinkin Weakista vesipuvussa).

Muistakaa varata apinafilterit mukaan, jotta allekirjoittanut ei riko kenenkään kameraa..

ei mua kukaan kumminkaan halua kuvatakkaan..

Onneks mul on kamera mukana, saan omiin(runkku)kokoelmiin paljon :kuvia: ja videoita :)

Onks jollain jotain toivomuksia kuvamateriaalin kanssa? :D

ironchef sanoi:
tarviiko vastata? :rolleyes:
Tarvii. Tarkasti. Sitten voin omistaa videot...

Weak sanoi:
Tarvii. Tarkasti. Sitten voin omistaa videot...
Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

loveboat.jpg

Steamy Cabin Fever 2005

Mä voin myös ottaa kameran mukaan ja räiskiä niin perkeleesti. Ehkä saadaan vähän lisää matskua tonne laatua pojille-threadiin.

Älkää sitten kuhniko koko iltaa siellä keskustan juottolassa, laitan tankkausleirin pystyyn sataman hotellin baariin klo 19.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom