SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
taicaviitta sanoi:
sovitaanko nyt joku joukkotapaaminen la päivällä jossakin kylillä, esim. siinä shamrockissa, ja lähdetään siitä sitten yhdessä bussilla köröttelemään sinne terminaalin paikalliseen? käykö jos kokoonnutaan shamrockissa klo 17:00 sen ensimmäisen neuvoa-antavan merkeissä? ja ne, kenelle se ei ole ensimmäinen, voivat jo alkaa neuvomaan meitä muita siinä vaiheessa. ;)

Mulle ainakin tuo järjestely sopii vallan loistavasti:D !!Sinne siis...Hmmp, mulla muuten tulee nyt ei-niin-optimaalisesti treeni samalle päivälle kuin tuo laivareissu, mut ei voi mitään,sillä pitää antaa itselleen aikaa levätä sunnuntain:lol2: .

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
ex-tavis:) sanoi:
Hmmp, mulla muuten tulee nyt ei-niin-optimaalisesti treeni samalle päivälle kuin tuo laivareissu.

älä välitä, niin se tulee mullekin - ja varmaan monelle muullekin. poislukien tietty ne turun hurmurit, jotka ovat jo käyneet perjantaina ´tunnustelemassa maastoa´...

eli: it´s a date - la shamrock klo 17:00.

taicaviitta sanoi:

Kuitti. :rock:

Saas nähä saako joku sitten taluttaa minut laivaan ja siellä ympäriinsä vai antaako selkäni periksi ennen sitä, hope so.. Tietysti, jos joku on ammattimainen hieroja (tai nätti tyttö :D) niin olis tuossa selässä kaks halkoa, jotka pitäs pehmeiksi saada.. :curs:

taicaviitta sanoi:
käykö jos kokoonnutaan shamrockissa klo 17:00 sen ensimmäisen neuvoa-antavan merkeissä? ja ne, kenelle se ei ole ensimmäinen, voivat jo alkaa neuvomaan meitä muita siinä vaiheessa. ;)

Itse kyllä taidan päästä irtautumaan vasta seitsemän korvilla, joten meen suoraan lämmittämään niitä hotellin baarin penkkejä. Eiköhän me toisemme sieltä löydetä..

taicaviitta sanoi:
älä välitä, niin se tulee mullekin - ja varmaan monelle muullekin. poislukien tietty ne turun hurmurit, jotka ovat jo käyneet perjantaina ´tunnustelemassa maastoa´...

Aivan, ei pidä antaa tuon haitata, vaikka äärimmäinen hifistelijä olenkin:D..

/oma pohdiskelu alkaa:/
Hmmmp..Mun vain pitää muuten kantaa laivalle mukaan hirveä kasa ruokaa, etten kuole nälkään ja palaudun lauantain jalkarääkistä :lol2: ..Suunnitteilla on tonnikalapurkkien, manteleiden, ainakin pariksi ateriaksi riittävien hera-kaurahiutale-vehnälese-pellavansiemenrouhe-"puuroainesten" ja leipien mukaanottoa+ehkä vielä jotain...(Köyhän hifi-opiskelijanmeininkiä:D )

Feikkiedittiä: H0h0, enhän mä kyllä sellaseks voi itseäni kutsua koska mukaan laivareissuunkin änkäydyn... :lol2:

/:oma pohdiskelu loppuu/

Onko joku tulossa Tampereen suunnasta autolla tonne? Jos ei niin joudun junaileen Turkuun jo toisen kerran tällä viikolla. Jos näin käy niin onko tonne Shamrockiin pitkä matka asemalta? Tarvitsenko opaskoiran, että löydän perille? Onko vapaaehtoisia opaskoiria (mielellään narttu)?

AT sanoi:
Tarvitsenko opaskoiran, että löydän perille? Onko vapaaehtoisia opaskoiria (mielellään narttu)?

taksi on viimeisenä opaskoirana pistämätön, jos et muuten löydä perille. hyvällä tuurilla saat rattia valloittavasti pyöräyttelemään eläkevuosiaan odottelevan 56 -v kaunottaren, joka on etsiny osoitteita jo viimeisen 35 vuoden ajan ravintonaan "lihapiirakka-kolmella-nakilla-ja-isolla-pihvillä-ja-kaikki-mausteet-tietty" aina toistettuna vuorossa kolmen tunnin välein. kyllä sen nartun kanssa kelpaa shamrockin oven eteen rehvastelevasti karauttaa.

taicaviitta sanoi:
taksi on viimeisenä opaskoirana pistämätön, jos et muuten löydä perille. hyvällä tuurilla saat rattia valloittavasti pyöräyttelemään eläkevuosiaan odottelevan 56 -v kaunottaren, joka on etsiny osoitteita jo viimeisen 35 vuoden ajan ravintonaan "lihapiirakka-kolmella-nakilla-ja-isolla-pihvillä-ja-kaikki-mausteet-tietty" aina toistettuna vuorossa kolmen tunnin välein. kyllä sen nartun kanssa kelpaa shamrockin oven eteen rehvastelevasti karauttaa.

Höh... Ja mie kun vähän tota tavista oisin meinannu.... :nolo:

;)

edit: Niin.. minkä verran sitä matkaa suunnilleen on asemalta?

AT sanoi:
edit: Niin.. minkä verran sitä matkaa suunnilleen on asemalta?

Suoraan Humalaistenkatua 354m, vasemmalle Eerikinkatua 157m ja mesta onkin sitten jo oikealla heti ohitettuasi varissuon bussia odottavan ulkomaalaisperäisen ihmisröykkiön.

keijo s sanoi:
Suoraan Humalaistenkatua 354m, vasemmalle Eerikinkatua 157m ja mesta onkin sitten jo oikealla heti ohitettuasi varissuon bussia odottavan ulkomaalaisperäisen ihmisröykkiön.

Yksinkertaistettu versio AT:lle: Kysy missä on kauppatori, lompsi sinne ja pyöri ympyrää, kunnes shamrockcafe sattuu silmään.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Saas nähä millanen reissu tuostakin tulee.
Muistaakseni laivalla on yleensä aika jännää, mutmut...noh, toivon ettei reissu mene liian överiksi. :D

Ei hätää Viitsu, kyl se menee överiks. Ei tartte huolehtia siitä.

Saakohan tuonne aloittelupaikkaan liittyä seuraan, vaikka ei ole risteilylle tulossakaan? Olen ilmeisesti juuri tuolloin Turussa kaverini luona käymässä...:hyper:

Nalle2000 sanoi:
Saakohan tuonne aloittelupaikkaan liittyä seuraan, vaikka ei ole risteilylle tulossakaan? Olen ilmeisesti juuri tuolloin Turussa kaverini luona käymässä...:hyper:

Toki saa. Yritä sitten iskee tota Weakia. :D Se on semmonen kiltti pikkupoika. :)

:hyper: !! Enää 2pv!

Joo, mutta mulla on sitte mahdollisesti pakkispipo päässä. Mut kyl mut ilmanki sitä tunnistaa, jos en sitä otakkaa. Oon niin vitun lyhyt :) . Tuun sitte varmaa Viitalan ja Ex-taviksen seurassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom