SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
taicaviitta sanoi:
kyllä sitä jonnekin päin voisi ilman muuta mennä ihmettelemään jo (reilustikin?) ennen laivaa - sinne kun mennään kuitenkin vasta klo 21. ytimestähän pitäisi päästä sitten bussillakin sinne satamaan aika vaivattomasti - tosin tarkemmat tiedot (bussin nrot, aikataulut jne) on kyllä syytä kaivaa jostakin, mulla ei oo niistä tietoa.

bussi nro 1 lähtee torilta : vuorot kulkevat aika tiuhaan laivojen lähtöaikoina.
Jos innostusta löytyy, ehdotan jotain paikaa alueella tori-aurakatu-linnankatu.
esim. Shamrock vai mikäsenytolikaan on suoraan vastapäätä pysäkkiä.
Ehdotuksia?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
minimari sanoi:
bussi nro 1 lähtee torilta : vuorot kulkevat aika tiuhaan laivojen lähtöaikoina.
Jos innostusta löytyy, ehdotan jotain paikaa alueella tori-aurakatu-linnankatu.
esim. Shamrock vai mikäsenytolikaan on suoraan vastapäätä pysäkkiä.
Ehdotuksia?

shamrock on ok - tai sitten esimerkiksi edison siellä börsin kulman takana. siellä vois tuohon aikaan (esim. jos kokoonnutaan vaikkapa 17-18?) löytyä sohvaosastolta tilaa tällaiselle isommallekin ryhmälle.

mutta mä nyt oon niin fleksiibeli että mulle käy kaikki. kunhan nyt ei kuitenkaan mihinkään runosmäen paikalliseen mennä iltaa aloittelemaan. :rolleyes:

taicaviitta sanoi:
shamrock on ok - tai sitten esimerkiksi edison siellä börsin kulman takana. siellä vois tuohon aikaan (esim. jos kokoonnutaan vaikkapa 17-18?) löytyä sohvaosastolta tilaa tällaiselle isommallekin ryhmälle.

Viime lauantaina noihin aikoihin (muistaakseni) shamrock oli aika piukassa eli kannattaa varmaan jonnekin väljempään paikkaan koittaa, esim tuohon Edisoniin. Mut muuten ei kyllä oo väliä mihin mennään kunhan tilaa riittää.

No eipä olisi todellakaan huono idea mennä muutamille ennen laivaan astumista. Sataman vieressä on hotelli, jonka baarissa on lähes poikkeuksetta aina kupiteltu ennen matkaa. Siellä on sohvapöytiä ja tilaa vähän isommallekin poppoolle. Matkaa terminaaliin on noin 30 metriä, joten ei tarvitsisi paljoa jännitellä aikataulujen kanssa..kävelee tien yli kun laivan lähtöön on vartti aikaa.

Integrandi sanoi:
Sataman vieressä on hotelli, jonka baarissa on lähes poikkeuksetta aina kupiteltu ennen matkaa. Siellä on sohvapöytiä ja tilaa vähän isommallekin poppoolle.

toimii as well. ideanahan tuossa ennen retkeä kokoontumisessa olisi kuitenkin tutustua hieman, ja lieventää alkujännitystä, niin samahan se on missä sen tekee. :) pääasia tosiaan lienee, että tilaa on - eikä kajarit pauhaa vieressä niin lujaa, ettei kuule mitä toiset sanovat.

mutta, kuten sanottua - mulle käy kaikki.

ironchef sanoi:
Nakkiani suren :( :itku:

samassa veneessä ollaan - nakkiani mäkin suren. mut älä huoli, luonto on antanut meille sen mitä on, sillä on vaan pärjättävä. ;)

mutjoo. ikävä hommahan toi on, että työt menee välillä harrastusten edelle.

Integrandi sanoi:
Sataman vieressä on hotelli, jonka baarissa on lähes poikkeuksetta aina kupiteltu ennen matkaa. Siellä on sohvapöytiä ja tilaa vähän isommallekin poppoolle. Matkaa terminaaliin on noin 30 metriä

Kuulostaa harvinaisen hyvältä. Ja jos tuossa vaiheessa joku saa itsensä jo hieman heikompaan kuntoon niin ei ole pitkä matka taluttaa ja taluttajia löytyy :kippis1:

Hmm, kai noihin alotuspaikkoihin saa 18WEETKi tulla :rolleyes:

Mä voisin vielä lähtee mukaan JOS mut huolitaan johonkin hyttiin ja JOS sinne vielä voi ilmottautua näin pikkasen jälkikäteen. Kyllä ne ainakin laivayhtiöissä on yleensä ottanu vielä viime tipassakin lisää ilmottautuneita jos vaan johonkin hyttiin on mahtunu.. Lisää tulojahan ne vaan siitä aina saa.. Ja niille jotka mut mahdollisesti huolii hyttiinsä, tiedoksi: en aio viihtyä hytissä kovinkaan suurta osaa risteilystä ja oon muutenkin pieni joten en vie paljon tilaa muilta :)

edit: Ironcheff peruutti? Mahtuisinkohan mä sen tilalle?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
ironchef sanoi:
En mä oo peruuttanu. Olen vain poissaolevana mukana. :rolleyes:

Mitä toi on suomeks?
Ootsä lähössä vai etsää oo?? :D

edit: Jaa.. Ei mitään vaivauduin lukeen pari sivua tätä threadia..

Pääsenks mä silti vaikka teidän hyttiin? Oon aika harmiton tapaus kun mulle juottaa tarpeeks viunaa.. :)

AT sanoi:
Mitä toi on suomeks?
Ootsä lähössä vai etsää oo?? :D

edit: Jaa.. Ei mitään vaivauduin lukeen pari sivua tätä threadia..

Pääsenks mä silti vaikka teidän hyttiin? Oon aika harmiton tapaus kun mulle juottaa tarpeeks viunaa.. :)

Eiköhän sinne mahdu vielä. Disabledhan perui matkansa hyttijaon jälkeen, joten ei kaverit varmaan suutu jos sut laitetaan sinne tilalle. Eli Corbulon ja drn:n kanssa hyttiin 2.

Integrandi sanoi:
Eiköhän sinne mahdu vielä. Disabledhan perui matkansa hyttijaon jälkeen, joten ei kaverit varmaan suutu jos sut laitetaan sinne tilalle. Eli Corbulon ja drn:n kanssa hyttiin 2.

Jees.. Asia kunnossa.

Jaahas, 3pv pois foorumilta, ja miitti threadi vaipuu unholaan :jaahas:

Niin, jos tona päivänä on joku kauhee syysmyrsky, niin mää en välttämät uskalla tulla mukaan. Ja sitten Taicaviitalle terkkuja: Onks vapari hiottu, ja maalit ostettu?

Weak sanoi:
Ja sitten Taicaviitalle terkkuja: Onks vapari hiottu, ja maalit ostettu?

kyllä se mun vapari taitaa jäädä siihen, että vaivihkaa ja sulavasti nostan oikeaa kättäni kutsuvaan asentoon baarimikolle baaritiskillä siinä yön pimeinä tunteina - ja sen vaparin pystyy suorittamaan ilman maalejakin. ...ja se vapari on sitäpaitsi ennätetty hioa huippuunsa muutenkin tässä vuosien varrella, eli erityistä treenaamista sitä varten ei enää tarvita. :)

muuten, käytetäänpä nyt replyyn hetkinen ihan asiaakin. eli - sovitaanko nyt joku joukkotapaaminen la päivällä jossakin kylillä, esim. siinä shamrockissa, ja lähdetään siitä sitten yhdessä bussilla köröttelemään sinne terminaalin paikalliseen? käykö jos kokoonnutaan shamrockissa klo 17:00 sen ensimmäisen neuvoa-antavan merkeissä? ja ne, kenelle se ei ole ensimmäinen, voivat jo alkaa neuvomaan meitä muita siinä vaiheessa. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom