SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä reissu, kiitoksia osallistuneille.

Erikseen ns. iso käsi Integrandille koko homman junailusta.. :haart: :thumbs:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
:hyper: !

Aivan mahtava reissu, kiitoksia vaan munkin puolesta kaikille:kippis1: ! Vaikka herutusta riitti, me Honeyn kanssa kestettiin se kuin mies ja söinpäs mä vielä päälle herapuuromössöni:lol2: ...Hauskaa porukkaa kyllä olitte!Kysymys nyt kuuluukin että millon otetaan uusiksi:D ?

Oisko pakkismiitti seuraavaksi maissa, että persaukinen perseilijä TT pääsisi menoon mukaan aiheuttaan paheennusta ja likaamaan maineensa muiden pakkislaisten keskuudessa ;)

retki oli erittäin mukava, ja ihmiset vielä mukavampia - oli todella hienoa tutustua teihin. :)

erityiskiitos TJJ:lle kyydityksestä satamasta ytimeen. mulla ei olisi rehellisesti sanoen kestäneet hermot seurata sitä toista-päivää-jatkamassa-olevien-kolmepromilleisten ihmisten örvellystä ja metelöintiä bussissa, oman olon ollessa sellainen että kaipaa pelkästään rauhaa ja hiljaisuutta.

uutta tapahtumaa maissa tosiaan oli mietteillä. eiköhän tuo meidän puuhamiehemme, Integrandi, tee asialle jotain - jos ei joku muu ennätä ennen sitä. mikä tarkoittaa tietenkin sitä, että jos jollakin syttyy lamppu päässä hyvän idean merkiksi, niin voi asialle tehdä jotain. eikä sen tarvitse välttämättä sisältää alkoholia - ainakin oma kiintiö siltä saralta on nyt hetkeksi (ja luultavasti pidemmäksikin aikaa) täynnä.

täältä tähän.

Leelucky sanoi:
Missä niitä:kuvia: ???

kollektiivisella päätöksellä on tultu siihen tulokseen, että :kuvia: ei nähdä.

ja nouseepahan mielenkiinto muillakin tulla sit seuraavaan tapaamiseen katselemaan että millaisia upeuksia ne muut oikein ovatkaan, kun kaikki heitä ylistävät. eikä todellakaan missään (varsinkaan tässä) tapauksessa turhaan. ;)

Hohhoi, kotona jälleen. Helvetin hauska reissu helvetin hyvässä porukassa :haart:

Mimmejähän olisi saanut olla enemmän, vaikka kyllähän laatu korvasi määrän.

Katselin äsken kuvia...sopivassa suhteessa paljasta pintaa ja kiinteää lihasta. Laittakaahan matkalla olleet privoilla osoitteita niin saatte cd:t heti kun on valmista. Eikä kuormiteta sitä laatua pojille trediä vaikka aihetta olisikin ollut ;)

taicaviitta sanoi:
erityiskiitos TJJ:lle kyydityksestä satamasta ytimeen.

Nou problems.. :)

Itse alan tässä yön pimeinä tunteina pohtia pitäisikö itkeä vai nauraa sille, että TJJ 27-wee näyttää ilmeisesti aika nuorelta, kun laivan discoon piti kaivaa paperit esiin.. :hyper: :jahas: :itku:

Edit: keijon tilanteeseen en ota kantaa, mutta kun itse silmäni aukaisin, niin keijon herkät pakarat täyttivät näkökenttäni.. :haart:

TJJ sanoi:
Itse alan tässä yön pimeinä tunteina pohtia pitäisikö itkeä vai nauraa sille, että TJJ 27-wee näyttää ilmeisesti aika nuorelta, kun laivan discoon piti kaivaa paperit esiin.. :hyper: :jahas: :itku:
yksi sana: Rogaine. -Parta kasvamaan. :D

Minunkin puolesta kiitoksia kaikille mukana olleille, meno oli aivan hulvatonta:hyper: ja hauskaa oli. Kyllä meidän tyttöjen kelpasi olla komeiden uroiden seurassa:haart: , eikö niin ex-tavis:D ?

No pidempää tarinaa kehiin! Ketkä niitti eniten mainetta ja kuka heräs hanu kipeenä putkasta puolikas ginitölkki kainalossa...

Honey sanoi:
Kyllä meidän tyttöjen kelpasi olla komeiden uroiden seurassa:haart: , eikö niin ex-tavis:D ?

Nimenomaan!Ei olisi meillä voinut enää paljoa parempaa laatulihaa ollakaan seurana:lol2: .

Kerrotaan nyt vielä ulkopuolisille tiedonhaluisille muutama epämääräinen fakta ja sisäpiirille hauskoja muistoja:

-Hieronnasta on itselläni kädet vieläkin vähän kipeät(paitsi että en todellakaan myönnä sitä koska mähän jaksaisin hieroa vieläkin hyvin pari-kolme-viisi tuntia) ja voin sanoa meidän molempien tyttöjen puolesta sen että selkämme ovat nyt vahvojen käsiparien hieromat.
-Toisilla meni lujaa,toisilla lujempaa: Ainakin nimeltä mainitsemattomalla drn:lla tuli :urjo: koska hänellä ei ollut muutakaan tekemistä aamutuimaan.
-Aamupäivästä maistui ruoka itselläni niin hyvin että piti syödä muidenkin "jätökset" mättämällä ruokaa toistenkin lautasista :kuola: . Nimeltä mainitsematon ace-oo- päätti sen sijaan tyytyä nieleskelemään edellisillan alkomahoolipitoista sisältöä sisällään.
-Viitalalta löytyi aamulla takalistostaan miehen kengän kuva, joka sitten ikuistettiin moneen kameraan hänen nukkuessaan.
-Viimeinen kysymys kuuluu, että pelataanko kenties vähän ristiseiskaa(eikä mitään strippokeria!):lol2: ?

Ps. Kiitos Weak^ siitä ettei osaa vaatteistani jäänytkään tyttöjen hytin lattialle laivalta lähtiessämme:nolo:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Kiitoksia Taicaviitalle "leveän selän" poseeraukseni korjaamisesta: taisi vaan mulla "vähän" jäädä päälle tuo selkäpose..:lol2:

Ensinnäkin kiitos seurasta kaikille, ja integradille säätämisestä ja sitten vielä uudestaan ja kaks kertaa :D sen lupalappujuttu-säädön kanssa. Mää ainakin olin hieman paineessa, että jäädäänkö sitä nytten sittenki maihin :) .

Ja sitten mun omia tapahtumia:
-En tii mist johtus, mutta mut tunnistettiin heti :rolleyes:
-AT alotti ihan heti melkeen miehisen rakkauden tarjoomisen mulle :D :love:
-Tosiaan, kaks kertaa pysäytettiin jonossa ja säädettiin lupalappuja, vittu et oli jänskää!
-Tax-freessä oli vähän säätöä iän kanssa, Viitala meni sitten ja osti mun lonkerot
-En jaksanu tunkea kokoajan samaan alotteluhyttiin muitten kanssa, joten missasin osan paljastapintaa-toiminnasta (siis, eihän mitään tälläistä oikeesti tapahtunu:anssi: )
-Leideillä oli hyvät perseet :kuola: (siis, eihän mitään tapahtunut taaskaan:anssi: )
-Keijo lukitsi mut vessaan :itku: :D . No, emmää ollu siel ku muutamia sekuntteja.
-Sen yhen isorintasen muijian kähminen oli siistiä :kuola:
-Vesipuku ja kalsarit ois ilmeisest haluttu mukaan reissulle, mutta jouduin pettämään fanit :rolleyes:
-Pidin kaks Weakin kyselytuntia (Honey ja Keijo.S )
-Tanssiminen oli taas kivaa. Ei mitään muistikuvaa kuin kauan me DRN-än kanssa tanssittiin.
-Ei tietoa koska pääsin nukkumaan. Selvittelyjen jälkeen ajaksi tuli joku 04.00-05.00
-Heräsin sitte joskus 10 aikoihin, ja spottasin Viitalan. Shoppasin sitte limppaa, ja juotiin sitä krapulaan.
-Laivan huojuminen ja pieni krapula teki hieman pahan olon. Ei päässy oikee syömään, ja piti nukkua aika paljon

Kaiken kaikkiin tää pieni poika sai ehkä vähän liikaa traumaattisia kokemuksia :)

Weak sanoi:

Kaiken kaikkiin tää pieni poika sai ehkä vähän liikaa traumaattisia kokemuksia :)

minun on kyllä ainakin henkilökohtaisesti sanottava, että joka ikisen kerran kun silmäni hahmottivat weakin jossakin, niin tahaton hymy nousi aina kasvoilleni. sellainen virne oli weakin naamalla koko ajan, ettei aina tiennyt että mitäköhän se nyt on keksinyt muiden päänmenoksi. :D

miten minusta myös muuten tuntuu siltäkin, että tuo viaton (?) pieni poika tulee jättämään vuosien saatossa pitkän vanan särkyneitä sydämiä taaksensa - samalla tavoin kuten attilan jalanjäljissä ei enää ruoho kasvanut...? :rolleyes:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiitos vielä kerran kaikille osallistumisesta ja omasta panoksestaan. Reissu oli mielestämme hyvin onnistunut. Vähän harmittaa se että meriaamiainen oli ilmeisesti pilaantunutta :david:

Weak sanoi:
Ja sitten mun omia tapahtumia:
-AT alotti ihan heti melkeen miehisen rakkauden tarjoomisen mulle :D :love:

Olet niin...hmmm...noh...herttainen, että kyllä kaikki sut heti tunnisti ja tykkäs.. :D

Weak sanoi:
-Tax-freessä oli vähän säätöä iän kanssa, Viitala meni sitten ja osti mun lonkerot

Hei.. Olet sentään 18 vuotta.. V**tu. Kts. ylempänä allekirjottaneen viesti. :evil:

Weak sanoi:
-En jaksanu tunkea kokoajan samaan alotteluhyttiin muitten kanssa, joten missasin osan paljastapintaa-toiminnasta (siis, eihän mitään tälläistä oikeesti tapahtunu:anssi: )
-Leideillä oli hyvät perseet :kuola: (siis, eihän mitään tapahtunut taaskaan:anssi: )
-Sen yhen isorintasen muijian kähminen oli siistiä :kuola:

Nonnih.. Siihen meni mahdollisuudet saada enää mimmejä mukaan Åbå tapaamisiin.. Dääm juu sweek.. ;) :D

Ja virallinen kantamme edelleen on, että mitään ei tapahtunut. :D

Allekirjoitan myös taicaviitan kommentin. :D

Kiitoksia hyvästä seurasta oli mukava reissu...

Risti seiska oli kiva peli mutta käy se voittaminen pitkän päälle tylsäksi...

Ehkä minulla oli sitä juopon tuuria:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom