SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Integrandi sanoi:
Mä voin myös ottaa kameran mukaan ja räiskiä niin perkeleesti. Ehkä saadaan vähän lisää matskua tonne laatua pojille-threadiin.

Otan myös kameran.. Osallistujien sukupuolijakauman perusteella pitää myös perustaa laatua tytöille-thread matkan jälkeen.. :david:

TJJ sanoi:
Otan myös kameran.. Osallistujien sukupuolijakauman perusteella pitää myös perustaa laatua tytöille-thread matkan jälkeen.. :david:

Miten niin laatua?? :eek:

Sinne laivaan muuten pääsi ainakin tiistaina vasta siinä 20 vaille kun se tulee satamaan vähän reilua tuntia ennen uutta lähtöä. Eli sen puolesta ei kannata kauheesti kiirehtiä sinne terminaalille sit...

TJJ sanoi:

Kuin myös..Laatua tytöille-threadiin löytyy sit multa ainesta:lol2: ..

täällä yksi ilmoittautuu poissaolevaksi. Kuumetta 39 astetta, joten risteilyt jää nyt kokematta.:( Harmittaa aivan kekkosesti mutta en oikein pysy tolpillani.
Yritän hillitä itseäni laatua tytöille-ketjua odotellessa.
Ja toivon että kestätte vielä nähdä toisianne risteilyn jälkeen- pidetään mitti kuivalla maallakin, eikö?
tytöt, tää on aikainen joululahja multa teille :D Eli enemmän lääniä peilin eteen ja enemmän ... noh, jakamatonta huomiota....:nolo:

minimari sanoi:
täällä yksi ilmoittautuu poissaolevaksi. Kuumetta 39 astetta
:itku: Ehkäpä kuitenkin koet ihmeparantumisen yön aikana....

AT sanoi:
Sinne laivaan muuten pääsi ainakin tiistaina vasta siinä 20 vaille kun se tulee satamaan vähän reilua tuntia ennen uutta lähtöä. Eli sen puolesta ei kannata kauheesti kiirehtiä sinne terminaalille sit...

Joo turha sinne on mennä notkumaan paljoa etukäteen. Mutta siinähän on se rattoisa baari 30 m päässä, jossa kelpaa ottaa lämmikettä.

Integrandi sanoi:
Joo turha sinne on mennä notkumaan paljoa etukäteen. Mutta siinähän on se rattoisa baari 30 m päässä, jossa kelpaa ottaa lämmikettä.

tsempit minimarille, tosi ikävä juttu. olisi ollut mukavaa, jos olisit päässyt seuraan rattoisaan. täytyy vaan toivoa integrandin sanoin, että ihmeparantuminen näkisi päivänvalon yön aikana. <- hmmm. ehkä taas niitä fiksuimpia lauseitani. :rolleyes:

joo, tarkoitus on siis todellakin hiipiä siitä shamrockista niiden yhden jälkeen sinne terminaalin vieressä olevaan baariin, ja kokoontua siellä sitten koko porukalla tutustumaan, ja juttelemaan pehmoisia. näin siis mä sen ainakin ajattelin. tai sitten ainakin sen toisen jälkeen. tai...

taicaviitta sanoi:
joo, tarkoitus on siis todellakin hiipiä siitä shamrockista niiden yhden jälkeen sinne terminaalin vieressä olevaan baariin, ja kokoontua siellä sitten koko porukalla tutustumaan, ja juttelemaan pehmoisia. näin siis mä sen ainakin ajattelin. tai sitten ainakin sen toisen jälkeen. tai...

Ehkä parempi sen yhden jälkeen, niin löydetään vielä se paikka.. :D

minimarille peukut ja varpaat pystyyn, että olo olisi huomenna parempi.:thumbs: :thumbs:

Noniin, tulin juuri takaisin maastontiedustelusta. Kaikki näyttäis olevan kunnossa huomista hyökkäystä varten. Pitäisköhän sopia joku tarkempi paikka huomiseks kun en kuitenkaan tunne kasvoista ketään ?

trebla sanoi:
Pitäisköhän sopia joku tarkempi paikka huomiseks kun en kuitenkaan tunne kasvoista ketään ?

sinne shamrockiin vaan johonkin tiskin kulmille sormi pystyssä tilaamaan jotain virvoketta vitosen aikaan - eiköhän sitä toisemme siitä löydetä hetken haahuilun jälkeen. minut tunnistaa ainakin siitä, että olen aivan silmät ristissä - töissä olikin näemmä sitten yöllä ´hieman´ kiireempää kuin toivoin. no, mutta sellaista se välillä on.

minimari sanoi:
täällä yksi ilmoittautuu poissaolevaksi. Kuumetta 39 astetta, joten risteilyt jää nyt kokematta.:( Harmittaa aivan kekkosesti mutta en oikein pysy tolpillani.
Yritän hillitä itseäni laatua tytöille-ketjua odotellessa.
Ja toivon että kestätte vielä nähdä toisianne risteilyn jälkeen- pidetään mitti kuivalla maallakin, eikö?
tytöt, tää on aikainen joululahja multa teille :D Eli enemmän lääniä peilin eteen ja enemmän ... noh, jakamatonta huomiota....:nolo:

No johan kuume keksi mahdollisimman ikävän ajankohdan:( !Ei tällasia pikkujoulunaikaisia lahjoja olisi todellakaan halunnut, eli jos nyt kuitenkin parannut niin tule ihmeessä taistelemaan peilin edustasta:whip: !
Ja vielä: Mä lupaan ja vannon että miitti järjestyy myös kuivalla maalla (jos sieltä laivasta elossa pois tullaan:lol2: ) sillä mitäs tässä elämässä hauskempaa olisikaan kuin tavata samanhenkisiä ihmisiä!Eli näihin sanoihin, näihin tunnelmiin...

woah!
Enää muutama tunti aikaa pohjienottoon. Pitää varmaan juoda pohjia ennen pohjienottoa, että uskaltaa alkaa juomaan pohjia muiden pohjienottajien kanssa :hyper:

:lol2: :kippis1:

TaicaViitan tunnistaa kans ihan muutenkin varmaan... Ehkä se "vähän" erottuu ihan kokonsakki puolesta muista baarissaolijoista... :kuola: .

Muttajoo... mää ilmestyn sitte abaut neljän ja puolen tunnin päästä sinne Shamrokkiin. Mut ainaki tunnnistaa, oon ainakin lyhin äijä(poika) porukasta :)

Itsellä menee varmaan lähemmäs kuutta ennen kuin pääsen paikalle, luotan että olette siihen mennessä jo löytäneet toisenne, eli katselen vaan porukan jossa kaikilla on vaatetuksena tankki :)

Kun näette treenaamattoman näköisen möllin joka haahuilee ympäriinsä niin se on todennäköisesti meikäläinen.

No niin, Weakiltä terveisiä:

Ennen puoli seitsemää ei saa lähteä sataman baariin koska weak kerkeää sinne vasta silloin eikä uskalla mennä bussilla yksin:hyper: !

Miksei Nalle2000 tullu näyttäytymään sinne ShamRockkiin :( .

ps: Voihan jekku sentään, oon syöny vast kerran tänään :jaahas: .

SniffDaddy sanoi:
Kertokaa nyt reissun tapahtumat.

Joo, raporttia vaan tulemaan! Kaikki janoaa tietoa, kertokaa kaikki, likaisinta yksityiskohtaa myöden! Kuka oli eniten kännissä? Kuka pani ketä? Syntyikö pakkispareja? Kuka bulkkas buffetissa eniten? Kuka kulautti baarin tyhjäks? Kuka oksensi ekaks? heheheee :D

SniffDaddy sanoi:
Saiko X olla ollenkaan rauhassa? Kenen vierestä keijo heräsi?

:jahas:. Perkele, jos X-tavis ei saanut olla rauhassa ni saa vastata teoistaan mulle :curs: . Hanne on mun kulta! :love:. Ja mun kultsia ei häiriköidä :haart:.

No, toivottavasti kaikilla oli hauskaa! Hauskaahan pitämään miitteihin mennään!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom