Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Hyvä Integrandi!

- TJJ (pe/la)
- Weak (pe)
- TheSami + TheKata (pe/la)
- Integrandi (pe, iliman gaylausta)
- Mr.Referee (pe)
- rocky6 (vain amarillo pe)
- ace-oo- (pe?/la)
- nigster (pe)
- Reeenari (pe)
- Cassu (pe/la)
- Minimari (ilmeisesti pe/la?)
- Ex-tavis (pe)
- keijo s (pe työhomosteluvarauksella/la)
- taicaviitta (pe)
- MillaMagia (pe)
- Honey (pe (ilman keilausta)/la)
- Paholainen (pe)
- Ann (pe)
- Pesupallo (pe/la)

Integrandi sanoi:
PS: Miks sun nimi on vihreällä :eek:

Olen alien.. :evil:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Noniin, nyt olisi sitten Torstai ja huomenna varaan noi setit. Onko tuo nyt sitten se lista millä lähdetään liikkeelle?

Varaan huomenna sitten ne 4 rataa, kai se piisaa? Ja tietysti soitan sinne rilloon, että ollaan tulossa haukkaamaan apetta illalla niin tietävät varautua.

Eipä kukaan ole mitään uutta ilmoittanut, joten oletettavasti kys henkilöt ovat tulossa. 16-17 tuossa olis tulossa gaylaamaan, niin monta rataa lie tarvii, 4-5?

Kyllä mä uskon, että me pystytään sen verran gaylaamaan 4:llä radalla kun tarvii... Ilmoittelen sitten huomenna lisää miten kävi.

Joku voisi sitten vielä pistää vaikka parin varmasti mukaan tulevan gsm-numerot privassa niin voi soitella jossei syystä tai toisesta löydä. Kiva nähdä uusia immeisiä kun turusta niiin kauheasti tunne.

rocky6 sanoi:
Joku voisi sitten vielä pistää vaikka parin varmasti mukaan tulevan gsm-numerot privassa niin voi soitella jossei syystä tai toisesta löydä. Kiva nähdä uusia immeisiä kun turusta niiin kauheasti tunne.

Eipä viimeksi ainakaan tuottanut mitään ongelmia kenellekkään porukan tunnistaminen (kai?), etköhän sinäkin bongaa jonku P-paidan/pipon tjsp sieltä. Siellä missä on kauniita naisia ja :kuola: :kuola: :kuola: näköisiä miehiä ympärillä. ;) Jotku niistä miehistä näyttää siltä, että olisivat käyneet salilla, minä en.

Ja Weak touhuamassa ties mitä, ties minkä naisen kanssa.. :thumbs:

Radat ovat vissiin varattu? Keijon kanssa pähkäiltiin, että kiitorata olisi ollut 100x parempi paikka:mahdollisuus juoda alkomaholia keilailun lomassa, ja vaikkapa pelata biljardia jos keilaaminen ei nappaa. Lisäksi tunnelmaltaan moninverroin parempi.

ace-oo- sanoi:
Lisäksi tunnelmaltaan moninverroin parempi.

kiitorata on kyllä tunnelmansa puolesta ainakin mukava - ja pe taitaisi osua kohdalleen se hohtokeilauskin?

Ei ole radat varattu eli ihan hyvin voidaan vaihtaa!! Siinä tapauksessa langettaisin homman mielelläni jollekin joka siellä on ennenkin asioinut (itse en ole koskaan kiitoradalla käynyt, paitsi lentokentällä). Tunnelmaltaan se on varmaan parempi, mutta saa kupittaallakin bisseä ja on siellä tosi paskat bilispöydät :).

Mutta itse tosiaan elin jo viikkoa edenpänä, joten eihän tässä mikään kiirus vielä olekaan, eli tahtooko joku muu sitten diilata ton kiitoradan?

Nouseeks maksu paljo, jos mennään tonne kiitoradalle?

Janiin, Kyl ainaki risteilyn porukat toisensa tunnistaa, että tuskin sen kans tulee ongelmaa. Ja jos huomataanjoku yksinäinen tyyppi pälyilemässä siellä keilauspaikassa, niin joku ehkä uskaltaa tulla kysäsemään, että kuuluks sää meiän porukoihi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tuo siinä tosiaan on, että kupittaa on ainakin puoli-ilmainen, kiitorata taasen aika paljon kalliimpi (24€/h). Kupittaa opiskelijakortilla muistaakseni jotain 6€.

nigster sanoi:
Tuo siinä tosiaan on, että kupittaa on ainakin puoli-ilmainen, kiitorata taasen aika paljon kalliimpi (24€/h). Kupittaa opiskelijakortilla muistaakseni jotain 6€.

onko sillä sitten loppujen lopuksi kauhean suurta väliä, jos siellä keilataan tyyliin tunti, kaksi? jos rata on 24€/h, ja radalla keilaa vaikka neljä henkeä, niin hinnaksi jää 6€/h per nenu. ja edelleen, tunnelma on varmaankin mukavampi tuolla kiitoradalla hohtokeilailuineen. jos siis siellä juuri silloin sellaista on. taicaa ei saa teilata jos ei satu olemaan - mutta ne muutamat kerrat siellä käydessäni siellä sellainen on ollut. ellei sitten ole peräti keskeytyksettä, paikan trademarkina?

tietenkin jos haluaa enemmän keilata, ja vähentää radalla pallon pyörittäjiä, niin sitten se on hieman kalliimpi. mutta ideanahan tuossa on yhdessäolo, eikä niinkään se suoritus keilaamisen merkeissä. lisäksi kiitoradalta on sitten jo lyhyt matka ihan mihin vaan.

edit. kolme postausta aiheesta minuutilleen samaan aikaan senioreilta. ;)

No ei kai tässä aleta pennejä laskemaan kiitorata vs. kupittaan rata. Puhutaan sentään parista eurosta...

EDIT: keijoa sitten alkaa vituttamaan suunnattomasti jos joku on liian tosissaan keilaradalla. Pannuun tulee sitä joka alkaa ruksailemaan sarjaansa paperilapuille.

Weak sanoi:
Nouseeks maksu paljo, jos mennään tonne kiitoradalle?QUOTE]

5€ lisää / rata.
Kuppiksella myös hohtokeilaus pe iltaisin, 19€/ rata,
Kiitoradalla sama 24€/ rata.
Raha ei kuitankaan ratkaise, ja kun se Kuppis on siis_niin_kaukana keskustasta...Ehditään tästäkin vielä keskustelemaan.
Mulle on ihan sama kumpaan paikkan mennään, kivaa on kuitenkin luvassa :)
Sitä vain mietin, kun Kiitiksellä on 5 rataa, me vallataan käytännössä koko paikka? Jos yleinen mielipide kallistuu keskustaan, ollaan sitten ajoissa liikkeellä ratojen kanssa.

EDIT: Taica, Keijo ja mä herättiin päiväunilta samaan aikaan???

minimari sanoi:
Weak sanoi:
Nouseeks maksu paljo, jos mennään tonne kiitoradalle?

5€ lisää / rata.
Kuppiksella myös hohtokeilaus pe iltaisin, 19€/ rata,
Kiitoradalla sama 24€/ rata.
Raha ei kuitankaan ratkaise, ja kun se Kuppis on siis_niin_kaukana keskustasta...Ehditään tästäkin vielä keskustelemaan.
Mulle on ihan sama kumpaan paikkan mennään, kivaa on kuitenkin luvassa :)
Sitä vain mietin, kun Kiitiksellä on 5 rataa, me vallataan käytännössä koko paikka? Jos yleinen mielipide kallistuu keskustaan, ollaan sitten ajoissa liikkeellä ratojen kanssa.

EDIT: Taica, Keijo ja mä herättiin päiväunilta samaan aikaan???

Onhan Aninkaistenkadullakin hohtokeilausmahdollisuus, taitaapa olla jopa b-oikeuksin. :offtopic:

Kiitorata käy mullekin kyllä todella hyvin, ei se keilailu pääasia siellä nimittäin ole vaan juuri paremminkin keiJOilu ;). Keijo-s, mä lupaan omasta puolestani olla keilatessa niin ei-tosissani kuin vain pystyn!Neljä kertaa aiemmin keilanneena ei muuta mahdollisuutta olekaan :lol2:..

Gotto: Mitä missä hä, Aninkaistenkadullakinko joku keilapaikka?Minkä niminen ja millaiset hinnat?..Mulla on kuitenkin etukäteisolettamuksena että Kiitorata on Turun paras hohtokeilauspaikka, joten ehdotus on sinne jollei Kupittaalle mennä!

Ps. Tuollahan aiemmin oli vähän puhetta siitä, että tehtäisiinkö ruokatilaukset Amarilloon etukäteen, jolloin saataisi ruuat ainakin suht. siedettävässä aikataulussa keiJOilusta nälkiintyneisiin katabolisiin kroppiimme :)..Olisiko siinä siis mitään järkeä, vai tilataanko sapuskat vasta siellä?

Ex-Tavis sanoi:
Gotto: Mitä missä hä, Aninkaistenkadullakinko joku keilapaikka?Minkä niminen ja millaiset hinnat?

On, siinä mäen päällä, teatterin kyljestä rappuset alas muistaakseni. Nimi on mystisen salaperäisesti Aninkaisten keilahalli tai vastaavaa. Samassa hintaluokassa Kupittaan kanssa, opiskelijoille alennus, B-oikeudet ja pikkusuolaista, ratoja 8. Plussaa verrattuna Kupittaaseen on se, että virvokkeiden kanssa saa olla siinä keilausalueella, Kupittaalla pitää nauttia siellä kauempana.

Lisätietoja ynnä hinnasto: http://www.aninkaistenkeilahalli.fi/

Mulle se 5 eurookin on jo melkeen liikaa, muttei kuitenkaan ihan. Eli kai se sit on sama mulle.

Tohon ruoan etukäteen tilauksen, niin oon melkeestään samaa mieltä, se odottaminen vituttaa, ainakin jos on nälkä.

taicaviitta sanoi:
hohtokeilailuineen. jos siis siellä juuri silloin sellaista on. taicaa ei saa teilata jos ei satu olemaan - mutta ne muutamat kerrat siellä käydessäni siellä sellainen on ollut. ellei sitten ole peräti keskeytyksettä, paikan trademarkina?
Kyllä ne keilat taitaa hohtaa 24/7..

Niin harvoin pakkismiittejä kuitenkin järjestetään, että eiköhän se ole ihan sama maksaako keilaus 4 vai 8 euroa per lurjus. Jättää vaikka tilaamatta sen viimeisen paukun baarissa.:)

Olen Kiitoradan kannalla, siellä on paras tunnelma ja lähellä jatkopaikkaa. Olen useesti siellä käynyt ja järjestänyt muutamat kokouksetkin sinne.

Ei kait se 6 € (4 hlö/rata) nyt kenenkään taloutta kaada.

Jos sinne Kiitoradalle päättää mennä niin pitää varata hetimiten koska siellä on yleensä täyttä. Niin ja sitten minäkin tulen keilailemaan jos tuonne mennään, pitää lähteä vaan töistä aikasemmin jotta ehtii käydä salilla ja kotona vaihtamassa kuteet.

Edit: soitin Kiitoradalle ja kovin on täyttä 3.2. Eli klo 17 on 2 rataa vapaana ja klo 21 on 3 rataa vapaana. Seuraavat vapaat on klo 22 jälkeen. Näyttää siltä että meidän poppoolla ei Kiitoradalle päästä ks päivänä.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom