SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
TheSami sanoi:
Mä ehdin varata lapsenvahdin (anopin) perjantaille. Muutokset kyllä onnistuu mutta pikemmin paremmin.

Miten safka? onko tän amarillon listaa jossain. Helpottaa nopeuttaa keittiötä ja tarjoilua jos tiedettäis etukäteen? Näin iso lössi voi meinaan joutua odottamaan safkaa tunninkin huonoon aikaan.

http://www.amarillo.fi/menu.htm

Siinä näyttää olevan menyy:) .On todellakin fiksu idea varata safkat etukäteen!

Myös mulle käy la., joten mun puolesta voidaan siirtää miittiä päivällä että saadaan järjestelymies-integrandikin mukaan:lol2: ..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Katos, mulla meni ihan ohi tuo Integrandin ongelma pe päivälle. Mullekkin käy tosiaan tuo la päivä ihan yhtä hyvin. Miten muut?

Pitääkö ilmoittautua erikseen johonki? ja oisko kimppakyytiä mahdollisesti helsingistä jos avittais hieman bensoissa. ??? ittellä synttärit 2.2 18v. eli just täydellisesti ois toi miitti.

Samallahan kaikki vois kattoa listasta evään valmiiksi. Kysytään vain raflasta onko lista varmasti voimassa oleva ja sitten kerätään eväät. Tällöin ku menee vaikka 20 min ennen raflaan niin ehtii vaikka yhdet ottaa ja vähän porista. Sitten täydellä vatsalla hyvä jatkaa.

:offtopic: Jos oltais oulussa niin keräisin tiimin syömään tota http://www.oulunpizzeriaromeo.fi/ sieltä perhepizzat ja superkuningasperhepizza... Ei jäisi nälkä.

TheSami sanoi:
Samallahan kaikki vois kattoa listasta evään valmiiksi. Kysytään vain raflasta onko lista varmasti voimassa oleva ja sitten kerätään eväät.

Vedetäänkö lyhyen vai pitkän kaavan mukaan? :D

ace-oo- sanoi:
Honey ehdottomasti mukaan: tarttis saada sen pyllyn alaosastakin kuva,kun jo ennestään yläosa on..taustakuvana. :lol2:

Jaa alaosastakin kuva:D . Osallistun häppeninkiin mukaan.

Mulla peruuntui lauantain 4.2. matka joten se päivä olisi parempi kun perjantai menee aikataulullisesti aika tiukille kun on töitäkin ja treenitkin sen perään. Jos miitti on perjantaina niin en ehdi keilailemaan ja tulen suoraan Amarilloon.

Vittu tää menee arpomiseksi... TJJ voisi sitten torstaina tehdä sellaisen listan taas missä näkyy ketä kaikki tulee joko keilaamaan tai amarilloon tai molempiin, näin ollen on helppo varata radat ja pöydät. Eli siis varaukset teen perjantaina = ILMOITA ITSESI TOSTAIHIN MENNESSÄ!!

Keräsin nyt oman säälittävän päättelykykyni mukaan ketjusta hieman tietoa, ketkä pääsee, milloin ja minne.. Korjatkaa tarpeen mukaan. Jos ei erikseen mainintaa, niin olen olettanut, että keilaus+ruoka+alko on ohjelmassa.

- TJJ (pe/la)
- Weak (pe/la?)
- TheSami + TheKata (la)
- Integrandi (la)
- Mr.Referee (pe)
- rocky6 (vain amarillo pe?/la?)
- ace-oo- (la)
- nigster (pe/la)
- Reeenari (?)
- Cassu (la)
- Minimari (ilmeisesti pe/la?)
- Ex-tavis (la)
- :muumimerkki: keijo s (?)
- taicaviitta (työ/muu varaus?)
- MillaMagia (ilmeisesti ei la?)
- Jakob (ehkä)
- Honey (la)

Täten ilmoitan että minulle sopii sekä perjantai että larjantai. Kuitenkin asetan varauksen perjantaille sen suhteen meneekö töissä homostellessa liian pitkään.

Pyydän myös poistamaan muumimerkin nimeni edestä koska sen käyttö nimeäni personoivana attribuuttina ei edusta nykyistä seksuaalista suuntautumistani siinä määrin että sen käyttö olisi enää kovinkaan relevanttia.

Aika siistiä että Pakkiksella on näin hyvää toimintaa Turuus. Olen itse muuttamassa parin viikon sisällä sinne ja täytyy luvata että jos jatkatte myöhemmin vielä näitä tapaamisia niin olen messissä. Tässä on vain nyt näitä muuttohässäköitä. Vai pitäiskö jättää kaverit muuttamaan sillä välin kun hilpasen...:kippis1:

lauantai on noista huonompi vaihtoehto ainakin tällä suunnalla. su aamuna on mentävä töihin joka tapauksessa, ja la illaksikin voi joutua puurtamaan. eli pe varaukseksi minulle, jos siihen päädytte.

keilailu ja sapuska ainakin ok, illan vietosta en mene vielä sanomaan mitään - viime aikoina kun on viettänyt ihmeellisenkin säädyllistä elämää. siis ravintoloista ja alkoholin kiroista pois pysymällä toki, muuhun säädyllisyyteen/säädyttömyyteen en kommentoi. :rolleyes:

Keilaus + Ruoka. alkoholi pannassa. sitä ei nautita. se tuhoaa aivosoluja. se aiheuttaa apinan-tyylistä käyttäytymistä konttauksen muodossa ja lisää mahdollisuutta opetella Norjan kieltä

TJJ: siis minun tuloni:

pe: en ehdi keilailemaan vaan tulen suoraan Amarilloon tai
la: keilailua + sapuskaa

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
- TJJ (pe/la)
- Weak (pe/la?)
- TheSami + TheKata (pe?/la)
- Integrandi (la)
- Mr.Referee (pe)
- rocky6 (vain amarillo pe?/la?)
- ace-oo- (pe?/la)
- nigster (pe/la)
- Reeenari (?)
- Cassu (pe/la)
- Minimari (ilmeisesti pe/la?)
- Ex-tavis (pe?/la)
- keijo s (pe työhomosteluvarauksella/la)
- taicaviitta (pe)
- MillaMagia (ilmeisesti ei la?)
- Jakob (ehkä)
- Honey (pe (ilman keilausta)/la)

Aika tasa nyt menee, jos tätä listaa tuijottaa, niin pe päivänä yhteismäärä porukassa voi olla suurempi, mutta jos työt verottaa väkeä, niin voi myös olla vähemmän. Joku huutoäänestys pitäs vissiin järkätä..

Korjaus eiliseen viestiin: mulle käy paljon paremmin perjantai, sillä lauantaina en kerkeä jäämään teidän tasokkaaseen seuraanne vain kymmeneen asti, sillä olen jo aiemmin lupautunut menemään kaverin tupareihin..Näin ollen ääni sittenkin perjantaille :)!

Korjaus eiliseen viestiin: mulle käy paljon paremmin perjantai, sillä lauantaina en kerkeä jäämään teidän tasokkaaseen seuraanne kuin vain kymmeneen asti, sillä olen jo aiemmin lupautunut menemään kaverin tupareihin..Näin ollen ääni sittenkin perjantaille :)!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom