Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:jahas: Keijo, nyt puhuttiin ruuista.:jahas:keijo s sanoi:Mä voin ottaa kakkoseen..
Ex-Tavis sanoi:Ei kuulosta edes hinta pahalta.Kaksi nopeinta muuta ehdotusta voidaan mun puolesta hyväksyä,sillä mullekin nimittäin käy tuo nro 2..(h0h0, keijo-s:n kanssa kakkosta...:jahas: )
Ex-Tavis sanoi:Jesh, ruoka-aihe nousi taas pinnalle!
TJJ sanoi:Nro 31 ja 38
Vai vedetäänkö asenteella ainakin 3 ruokalajia? :D
Höpö, nakkikopilla sitä seistään kuitenkin ennen kahtatoista tilaamassa lihapiirakkaa munalla...Integrandi sanoi:Mut ei se mitään, ehdottaisin kuitenkin että yhdeksi annokseksi valitaan sellainen, josta lähtee nälkä ja kaloreilla pärjäisi aamuun asti.
Integrandi sanoi:Nuo näyttää hyvältä...varsinkin toi 31
Integrandi sanoi:Onhan jollain s-etukortti?
Integrandi sanoi:Onhan jollain s-etukortti?
Pesupallo sanoi:Ja joku vois varmistaa, että myö weakin kanssa myös päästään sisälle, sillä kuulin viptsätissä ilkeän huhun, jossa eräs henkilö ei päässyt sisälle oltuaan viikon liian nuori.
TJJ sanoi:Nro 31 ja 38
Vai vedetäänkö asenteella ainakin 3 ruokalajia? :D
Edit: Integrandi oli fiksu, näyttää nro 2 lähinnä sellaiselta, minkä ex-tavis syö jo muiden lautasilta.. ;)
!!!!! Kai sanoit, että 3 alle 20v:tä on tulossa, meinaan mun ja Pesupallon lisäks on viel Ann, joka on alle 18... .Integrandi sanoi:Soitin tonne joutessani. Laittoivat lapun ja pöytävarauksen ovelle, että pari junnua pääsee mukaan. Aika tarkkoja ovat, muistivat vielä lopuksi tylyttää, että yhtään enempää alle 20-vuotiaita ei saa tulla
Weak sanoi:!!!!! Kai sanoit, että 3 alle 20v:tä on tulossa, meinaan mun ja Pesupallon lisäks on viel Ann, joka on alle 18... .
rocky6 sanoi:Selvyyden vuoksi vielä et eikö ollut perjantai 3.2 amarillo joskus 20.30? Ja kai ala-ikäisen sisäänottavat jos syömään tulee?:/ Näin ainakin porissa..
Integrandi sanoi:Eivät tunnu ottavan. Täysi-ikäistenkin kanssa tekee tiukkaa jos ei ole vähintään 20-v. Siinä on kuitenkin yökerho yhteydessä, joten ihan ymmärrettävää.