SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Mä päätän sitten teidän puolestanne: Perjantai?! Nooooh, ehditte te sitä vatvomaan vielä torstaille asti :).

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulle passaa varmaankin pe ja la. Mutta mielummin kyl tulisin perjantaina.

Vitsi muuten et toi Amarillo on kallis :/, halvin 250g piffi on jotain 20E...

Ihan sama. Ehkä pe kivempi, lauantaisin varmaan kaikilla omat rientonsa. Tosin jos peltejä kolistelemaan tahtoopi niin la olisi parempi.
Mikään pvm ei kuitenkaan sovi kaikille niin järkkääjät päättäkööt mun puolesta

Apina ilmoittautuu mukaan miittiin.... Perjantai sopis mulle paremmin koska saisin ehkä kyydin refereen Sunnyssä....

Mä olen huonosti koneella kunnes taas pe iltana. Eli meidät 2 saa laskea kummalle iltaa vain. Pe ehkä mieluisampi muuta kumpiki käy.

No niin,eikös taida näyttää nyt siltä, että pe on suuremmalle osalle parempi päivä?...Inhottavaa kun kaikille ei kuitenkaan käy kumpikin päivä...:(.Heh, kenelläkään ei saisi olla muuta elämää kuin pakkismiitit:lol2:!

Sovitaan sitten se perjantai. Eli vielä kerran: TJJ saa kasata kaikki osallistujat torstaina niin mä hoidan siitä eteenpäin ja ilmoitan asiasta perjantaina (eli siis viikkoa ennen miittiä).

TJJ sanoi:
- TJJ (pe/la)

- Jakob (ehkä)

Aika tasa nyt menee, jos tätä listaa tuijottaa, niin pe päivänä yhteismäärä porukassa voi olla suurempi, mutta jos työt verottaa väkeä, niin voi myös olla vähemmän. Joku huutoäänestys pitäs vissiin järkätä..

Tilanne on ny se, että mä oon vielä perjantaina mäessä ja lauantaille olis ollu pieni mahtollisuus ehtiä, mutta vetäydyn tästä kisasta tällä kertaa. Pitää toivoa seuraavaan kertaan paremmin sopivaa ajankohtaa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Integrandi sanoi:
Eikä sovita :itku:

Nyt Mr Järjestelijä itse järjestelee itsensä vapaaksi pe 3.2.2006. :whip:

- TJJ (pe/la)
- Weak (pe)
- TheSami + TheKata (pe/la)
- Integrandi (la :curs: )
- Mr.Referee (pe)
- rocky6 (vain amarillo pe)
- ace-oo- (pe?/la)
- nigster (pe)
- Reeenari (pe)
- Cassu (pe/la)
- Minimari (ilmeisesti pe/la?)
- Ex-tavis (pe)
- keijo s (pe työhomosteluvarauksella/la)
- taicaviitta (pe)
- MillaMagia (pe)
- Honey (pe (ilman keilausta)/la)
- Paholainen (pe)

Kovin perjantaita painottava tuo lista on..

Perjantai parempi. Tällä viikolla pitäisi tulla ilmoitus, jos on jotain pakollista muuta häslinkiä.

Mää ilmotan ton Ann:in kans mukaan, koska se ei ilmeisest jaksa itte ilmottautua :jahas: . Eli yks juoniori lissää. Sillä on sitte lauantaina joku sählyturnaus, että se on perjantain kannalla.

Pesupallo sanoi:
Vieläkö kerkee mukaan? Mulle käy sit ainaski pe ja la molemmat, mutta olen weakin tavoin vielä juniori....

Kappas!Toimithan säkin joskus mun pillin mukaan:whip: !...Ei vaan, hienoa että porukkaa ilmottautuu lisää.

Weak sanoi:
Mää ilmotan ton Ann:in kans mukaan, koska se ei ilmeisest jaksa itte ilmottautua . Eli yks juoniori lissää. Sillä on sitte lauantaina joku sählyturnaus, että se on perjantain kannalla.

Kuten myös!Hienoa että Ann saadaan vihdoinkin mukaan äksöneihin!Näkymisiin:hyper: !

- TJJ (pe/la)
- Weak (pe)
- TheSami + TheKata (pe/la)
- Integrandi (la )
- Mr.Referee (pe)
- rocky6 (vain amarillo pe)
- ace-oo- (pe?/la)
- nigster (pe)
- Reeenari (pe)
- Cassu (pe/la)
- Minimari (ilmeisesti pe/la?)
- Ex-tavis (pe)
- keijo s (pe työhomosteluvarauksella/la)
- taicaviitta (pe)
- MillaMagia (pe)
- Honey (pe (ilman keilausta)/la)
- Paholainen (pe)
- Ann (pe)
- Pesupallo (pe/la)

Ex-Tavis sanoi:
Kappas!Toimithan säkin joskus mun pillin mukaan:whip: !...Ei vaan, hienoa että porukkaa ilmottautuu lisää.
Äläs kuule yhtään rupee mulle tai saat seuraavassa jalkareenissä katua ;)

Pesupallo sanoi:
Äläs kuule yhtään rupee mulle tai saat seuraavassa jalkareenissä katua ;)

Heh,sitähän mä juuri haluankin!Ylihuomisissa(kin) jalkatreeneissä mun pitääkin anoa armoa jumalalta että päästäisi minut pahasta:D !..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom